Que us a semblat Avatar?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Que us a semblat Avatar?
Obro aquests tema per parlar de aqueta pelicul·la que sembla ser que o t'agrada molt o l'odies.
A mi particularment no es que la odii pero si ho arribo a saber no pago la entrada (Encara que era una activitat obligatoria del insti). Va estar normaleta i no m'agrada que ens venguin la moto dientnos que arriba una inovacio al cine, val la peli esta molt cuidada graficament pero argumentalment... pel meu gust fluix. Amb no tornarlaa veurela o veientla un cop més n'hi ha prou, amb aixo no vui ni molt menys criticar als espectadors als que els va agradar la pelicula.
Un altre cosa que vui preguntar es, no os recorda l'argument a Pocahontas (o com s'escrigui)?
A mi particularment no es que la odii pero si ho arribo a saber no pago la entrada (Encara que era una activitat obligatoria del insti). Va estar normaleta i no m'agrada que ens venguin la moto dientnos que arriba una inovacio al cine, val la peli esta molt cuidada graficament pero argumentalment... pel meu gust fluix. Amb no tornarlaa veurela o veientla un cop més n'hi ha prou, amb aixo no vui ni molt menys criticar als espectadors als que els va agradar la pelicula.
Un altre cosa que vui preguntar es, no os recorda l'argument a Pocahontas (o com s'escrigui)?
Narbudis- Nèstor
- Nombre de missatges : 37
Puntuació : 5483
Reputació : 0
Ubicació : Impel Down
Re: Que us a semblat Avatar?
Jo la vaig veure en 3D i em va semblar normaleta, però s'agraïa que els efectes es veiéssin en 3D, perquè t'introduïa dins la pel·lícula. Si l'hagués vista en 2D m'hauria quedat indiferent segurament. La trama, com dius, era normaleta.
La veritat és que no he vist Pocahontas (suposo que de petit sí, però no recordo, per tant.. i no em digueu que sense Pocahontas no hi ha infància XD)
La veritat és que no he vist Pocahontas (suposo que de petit sí, però no recordo, per tant.. i no em digueu que sense Pocahontas no hi ha infància XD)
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Re: Que us a semblat Avatar?
Jo encara no l'he vist. Tenia previst fer-ho, perquè quan s'aixeca tanta polseguera, ni que sigui per curiositat, tens ganes de veure-la. Una hora o altra ho faré, i ja us explicaré la meva opinió.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan