^<v
+34
Min3
Nina-chan
Minamino Shuuichi
barret
Enric
Cano
Ragna
Natsu_Dragneel
Mortimer
lostbrain
Luffy
itrebla
Gray Slimner
Rini
Surrui
barretdepalla
criis
624715380
Redles
hinamori
Natsu
Sherry
Gruay
Nury
Shruikan
Daichi
kohaku_93
Manto-kun
Sikanda
shira-chan
oharu-chan
Narbudis
tyrex
surreak
38 participantes
Pàgina 5 de 19
Pàgina 5 de 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Re: ^<v
^ En qüestió de jugar prefereixo mes el PC, per mi té moltes mes avantatges.
< Caram s'anima el fil
v t'agrada o ets un usuari habitual de la pagina 4chan.org?
< Caram s'anima el fil
v t'agrada o ets un usuari habitual de la pagina 4chan.org?
624715380- Nèstor
- Nombre de missatges : 7
^ M'agrada i sóc un usuari habitual xD
<
v Same
<
mereix la pena la de Ponyo? N'he sentit a parlar molt, però no sabia si era només hype o realment mereixia la pena i em feia mandra descobrir-ho per mi mateix xDRedles escrigué:^ Qualsevol del Estudi Ghibli. Són mol boniques. Recomano Ponyo XD
> Heu de mirar la cançó final de Ponyo, crec que és la millor part de la pel·lícula. (Busqueu al youtube)
v Same
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
^ m'agrada la llàstima és que estigui en anglès (sort del traductor^^)
> la peli de Ponyo esta molt bé, i si mereix veure-la
v la mateixa
> la peli de Ponyo esta molt bé, i si mereix veure-la
v la mateixa
hinamori- Nèstor
- Nombre de missatges : 30
Puntuació : 5163
Reputació : 0
^ doncs jo no la coneixia de res... :S potser hi he caigut alguna vegada buscant quelcom però no li he pres massa atenció
> merèixer la pena no és una expressió catalana... Gruay!! es diu "val la pena"...
v quina és l'expressió o paraula que us ha sobtat més que en català fos incorrecte? A mi, que ara recordi, va ser "tonto". No sé si ja està acceptada...
> merèixer la pena no és una expressió catalana... Gruay!! es diu "val la pena"...
v quina és l'expressió o paraula que us ha sobtat més que en català fos incorrecte? A mi, que ara recordi, va ser "tonto". No sé si ja està acceptada...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
^ A mi va ser "tamany" o "disfrutar", que no estan acceptats. Seria "mida" i "gaudir". Sobretot amb tamany, vaig quedar a quadres.
> Aprofito per dir que si voleu veure els rangs que hi ha, els haureu de trobar vosaltres mateixos!
v La mateixa
> Aprofito per dir que si voleu veure els rangs que hi ha, els haureu de trobar vosaltres mateixos!
v La mateixa
^ A mi la que em va fer molt mal una vegada fou: "Sobrineta" en comptes de "Nebodeta o Neboda".
> Jo dic força barbarismes i castellanismes, suposo que deu ser per l'ambient familiar (principalment castellà tot i què a casa parlem amb català) i a Lleida amb els meus companys de pis encara més. Tot i així conec les diferències i evidentment és culpa meva de molts cops no posar-hi el suficient remei.
V Explica alguna "aventura" que hagis tingut amb algun vehicle, pot ser amb bicicleta, cotxe, avió, nau espacial...
> Jo dic força barbarismes i castellanismes, suposo que deu ser per l'ambient familiar (principalment castellà tot i què a casa parlem amb català) i a Lleida amb els meus companys de pis encara més. Tot i així conec les diferències i evidentment és culpa meva de molts cops no posar-hi el suficient remei.
V Explica alguna "aventura" que hagis tingut amb algun vehicle, pot ser amb bicicleta, cotxe, avió, nau espacial...
Gruay escrigué:
mereix la pena la de Ponyo? N'he sentit a parlar molt, però no sabia si era només hype o realment mereixia la pena i em feia mandra descobrir-ho per mi mateix xD
La pel·lícula està dirigida a públic infantil, però el disseny que es fa servir és realment molt bonic i treballat.
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
^ Bueno, doncs és la típica de petitot. Una bici que no era meva (i per tant, no coneixia els seus intríngulis), una baixada inesperada, i una criatura, el menda. Bueno, que vaig quedar penjat d'un marge, amb la bici baix del barranc.
> Gruay, les pelis de Ghibli (i la Ponyo, concretament) són molt boniques. Però és això, boniques. T'ha d'agradar el gènere.
v Quin és el vostre rei preferit?
> Gruay, les pelis de Ghibli (i la Ponyo, concretament) són molt boniques. Però és això, boniques. T'ha d'agradar el gènere.
v Quin és el vostre rei preferit?
^ El rei David
> Doncs ja les hi donaré una oportunitat...
v Same
> Doncs ja les hi donaré una oportunitat...
v Same
Gruay- TCNM-Correcció
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
^ Hum... Amadeu II (per dir-ne algun). No, espera!! Els reis mags, ovbiament! xD
< Doncs a veure si és veritat Gruay, que fa molt de temps que insisteixo amb la Princesa Mononoke i mai te la vols mirar. ¬¬ A mi Ponyo no em va agradar especialment, que voleu que us digui.
v La mateixa.
< Doncs a veure si és veritat Gruay, que fa molt de temps que insisteixo amb la Princesa Mononoke i mai te la vols mirar. ¬¬ A mi Ponyo no em va agradar especialment, que voleu que us digui.
v La mateixa.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
^Jaume I. De petita n'estava enamorada, quan va sortir a Dragui em va encisar.
>Estic amb tu, Shruikan, la Ponyo no em va acabar d'agradar, és la sireneta a lo Gibli. En canvi la princesa Mononoke és una passada (almenys quan la vaig veure al cine (ala! Tant gran sóc ja!....?)). I el viatge de la Chihiro és una obra mestra, de la imaginació, de la trama... està molt ben feta.
v quina princesa de Disney us agrada més?
>Estic amb tu, Shruikan, la Ponyo no em va acabar d'agradar, és la sireneta a lo Gibli. En canvi la princesa Mononoke és una passada (almenys quan la vaig veure al cine (ala! Tant gran sóc ja!....?)). I el viatge de la Chihiro és una obra mestra, de la imaginació, de la trama... està molt ben feta.
v quina princesa de Disney us agrada més?
^ No és una princesa però sempre m'ha agradat l'Alicia. M'encanta la nova versió del Tim Burton de Alicia al País de las Maravillas.
< Reconec que la Ponyo és una mica infantil, però jo i les meves cosines vam riure molt amb la versió castellana de la cançó del final. XD
V same
< Reconec que la Ponyo és una mica infantil, però jo i les meves cosines vam riure molt amb la versió castellana de la cançó del final. XD
V same
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
^ La Ventafocs ^^
>
v Same
>
+9000Redles escrigué:M'encanta la nova versió del Tim Burton de Alicia al País de las Maravillas.
v Same
Gruay- TCNM-Correcció
^ La Bella. She rocks my socks.
> Ara que en parlem, algú s'ha llegit el llibre d'Alicia en el pais de les meravelles?
V Same.
> Ara que en parlem, algú s'ha llegit el llibre d'Alicia en el pais de les meravelles?
V Same.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
^ Blancaneus
> Doncs si que me le llegit, quan va sortir la pel·lícula m'el vaig comprar.
V Same
> Doncs si que me le llegit, quan va sortir la pel·lícula m'el vaig comprar.
V Same
^ Pocahontas xDDD (no sé si ere una princesa ara, bé però més o menys no?)
> Heu vist Nausicaä i la Vall del vent? Em va agradar molt aquesta, tot i que El Viatge de Chihiro em va agradar molt més, és preciosa simplement.
V La mateixa.
> Heu vist Nausicaä i la Vall del vent? Em va agradar molt aquesta, tot i que El Viatge de Chihiro em va agradar molt més, és preciosa simplement.
V La mateixa.
Canvio de pregunta:
^ El Manto xD
< Estic intentant reviure posts d'aquests que animin el fòrum, no m'insulteu per spammer xD
v Si poguessis controlar un d'aquests elements: foc, aire o aigua, quin triaries?
^ El Manto xD
< Estic intentant reviure posts d'aquests que animin el fòrum, no m'insulteu per spammer xD
v Si poguessis controlar un d'aquests elements: foc, aire o aigua, quin triaries?
Gruay- TCNM-Correcció
^ Foc. El tema dels elements m'atrau moltíssim i em costa molt decidir-me, però em sembla que si hagués de triar seria foc.
> I les sèries que van d'això m'encanten. Heu vist avatar? (la sèrie d'animació, la peli no). És genial.
v La mateixa
> I les sèries que van d'això m'encanten. Heu vist avatar? (la sèrie d'animació, la peli no). És genial.
v La mateixa
^pos jo l'aigua. El foc em fa por i trobo que un noi amb foc és molt sexy, però a una noia li escau més l'aigua. La Juvia m'apassiona.
>Avatar també té una peli (no la dels homenets blaus) i també per això trio l'aigua. Els efectes especials (i amb 3D!) que vaig veure amb aquella peli m'han fet agradar el control de l'aigua.
v la mateixa, sí, sí. Està bé, la pregunta
>Avatar també té una peli (no la dels homenets blaus) i també per això trio l'aigua. Els efectes especials (i amb 3D!) que vaig veure amb aquella peli m'han fet agradar el control de l'aigua.
v la mateixa, sí, sí. Està bé, la pregunta
^vent.podria moure els objectes i moltes coses mes.
v quina és la teva serie de la tele que no sigui anime preferida?
edito:el segon escrit no es veu i l'escric aqui:faran la segona part de la pel.li
v quina és la teva serie de la tele que no sigui anime preferida?
edito:el segon escrit no es veu i l'escric aqui:faran la segona part de la pel.li
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
^ Estic entre Dexter i Nip/Tuck, qualsevol de les dues son les meves preferides ja que el PC et permet tenir múltiples preferits.
>
Are you fucking kidding me?Gruay escrigué: ^ El Manto xD
v La mateixa.
^Sobrenatural i The Walking Dead. Aquest tipus de temes m'encanten
>Veniu a menjar al restaurant on hi treballo XD
v¿Si poguessis ser un heroi de fantasia, que series?
>Veniu a menjar al restaurant on hi treballo XD
v¿Si poguessis ser un heroi de fantasia, que series?
^Una heroina que tingués el poder de la invisibilitat o teletransportació! *-*
>La de coses que es podrien fer amb els poders de dalt! Més dormir i mandrejar al matí, i en general, s'aprofitaria més el temps xD (I poder-se fer invisible dóna per molt... )
vJa posats a parlar de superpoders, amb què et quedaries: Poder-te fer invisible, teletransportació o llegir ments?
>La de coses que es podrien fer amb els poders de dalt! Més dormir i mandrejar al matí, i en general, s'aprofitaria més el temps xD (I poder-se fer invisible dóna per molt... )
vJa posats a parlar de superpoders, amb què et quedaries: Poder-te fer invisible, teletransportació o llegir ments?
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
^ Buah, no ho sé pas, totes molen un rato... Suposo que em quedaria amb la teletransportació, tot i que la invisibilitat també m'atreu, com la legilimència, però s'han de tenir prioritats xD
> En quin restaurant treballes, Sho? Ets cuiner?
v La mateixa que la Rini, que és interessant ^^
> En quin restaurant treballes, Sho? Ets cuiner?
v La mateixa que la Rini, que és interessant ^^
^Teletransportació. Em crima molt la atenció ser capaç de mouret instantaniament d'un lloc a l'altre
>Es diu Onix i es de Figueres
vQuin personatge del Señor dels Anell t'escau més?
>Es diu Onix i es de Figueres
vQuin personatge del Señor dels Anell t'escau més?
^ Gimbly
< Quin gran dia!
v I de Harry Potter?
< Quin gran dia!
v I de Harry Potter?
Gruay- TCNM-Correcció
Pàgina 5 de 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19