Concurs de relats
+5
Manto-kun
Akuma
lostbrain
tyrex
Shruikan
9 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Concurs de relats
Però vau dir de penjar-ho a mediafire... A més, era per animar a que fèssiu algo...
Espero llegir alguna altra història, pq com sigui la meva la única us hakejaré els comptes.
Espero llegir alguna altra història, pq com sigui la meva la única us hakejaré els comptes.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Yeah, per fi he acabat el meu relat! M'ha costat lo seu i no estic del tot satisfeta amb el resultat, però alhora m'agrada el que he fet. Ha quedat una cosa molt rara però, i no sé si m'he explicat del tot bé o si hi han errors de context bla bla bla. Anyways, llegiu a veure que us sembla.
Per cert gent, vista la gran participació que hi ha hagut, que us sembla si aplacem la data límit un mes i així els que ara esteu liats amb els examens pogueu intentar escriure alguna cosa? O veieiu que no ho fareu igualment i voleu que ho deixem així? (Una mica trist però).
Per cert gent, vista la gran participació que hi ha hagut, que us sembla si aplacem la data límit un mes i així els que ara esteu liats amb els examens pogueu intentar escriure alguna cosa? O veieiu que no ho fareu igualment i voleu que ho deixem així? (Una mica trist però).
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Home, molaria que més gent presentés relat. Jo voto per donar més temps si veiem que la gent s'hi vol involucrar. Sinó de moment tanquem aquí i ja en farem un altre més endevant.
Akuma- Ex-fansuber
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Uoh!!
Jo no l'havia vist, aquest tema!
Hi puc participar, encara? Si la resposta és sí... on ho puc enviar??
Estic una mica liat amb la selectivitat... però bé, ja trauré temps per escriure alguna cosa! (igualment l'acabo demà així que tampoc cal preocupar-s'hi massa...).
Perdó per ser tan inactiu últimament.. el segon de batxillerat és com una maledicció que et xucla les forces....
Estic una mica liat amb la selectivitat... però bé, ja trauré temps per escriure alguna cosa! (igualment l'acabo demà així que tampoc cal preocupar-s'hi massa...).
Perdó per ser tan inactiu últimament.. el segon de batxillerat és com una maledicció que et xucla les forces....
kohaku_93 escrigué:Uoh!!
T'entenc, jo també faig segon. xD Però la sele la tinc la setmana que ve. D: Quina sort que tens, que ja l'acabes.
Referent al concurs, precisament avui volia posar que allargava el termini fins al 30 de juny, així que sí, tens temps fins llavors d'escriure alguna cosa. ^^
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Uoh, fantàstic!!!^^ Doncs ja prepararé quelcom decent...
(Buff sí, només frisso de treure-me-la de sobre... maleïda sele... Al menys de moment m'ha semblat facilíssima, però això de fer exàmens de 8 del matí a les 7 de la tarda mata... Demà filosofia, química i ciències de la terra i... LLIUREE!!)
Tan tard la feu a Catalunya?? o.o des de quan teniu vacances? o.oU
(Buff sí, només frisso de treure-me-la de sobre... maleïda sele... Al menys de moment m'ha semblat facilíssima, però això de fer exàmens de 8 del matí a les 7 de la tarda mata... Demà filosofia, química i ciències de la terra i... LLIUREE!!)
Tan tard la feu a Catalunya?? o.o des de quan teniu vacances? o.oU
Vinga gent!
Que rulin aquests relats, que ja friso per llegir-los!
Que rulin aquests relats, que ja friso per llegir-los!
Akuma- Ex-fansuber
Ahh clar, que no tots sou part de l'staff. Doncs si voleu envieu aquí i jo ja els pujaré a mediafire: christian.amenos@gmail.com
Akuma- Ex-fansuber
Bé, si la qüestió és penjar-ho al mediafire jo encara recordo l'user i la contrasenya del fansub; si no l'heu canviada ja l'hi puc posar jo
Bé, ja teniu el meu relat a mediafire! He de dir que es molt curt comparat amb els altres dos! I que per cert, m'han agradat molt!
No tinc gaire bona imaginació, però bueno... a veure que us sembla, no es res de l'altre món.
L.B.
No tinc gaire bona imaginació, però bueno... a veure que us sembla, no es res de l'altre món.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Buahh jo el tinc fet però no sé quin títol posar-li XDDDD
EDITO:
Apa, penjat. Amb un títol cutre però penjat. Ara a llegir els altres!!! ^^
EDITO:
Apa, penjat. Amb un títol cutre però penjat. Ara a llegir els altres!!! ^^
Bé, si el termini era fins el 30 de Juny això és avui, oi? ^^
(PD: Perdó pel doble post però era perquè es veiés u.uU)
(PD: Perdó pel doble post però era perquè es veiés u.uU)
Això se suposa. A veure si entregueu tots, eh? Que jo la setmana vinent quan acabi de currar de profe vull llegir aquests relats.
Akuma- Ex-fansuber
Jo també l'he penjat ja, he de dir al final quin és el meu? El vaig penjar fa uns dies.
Passa que fins ara no he dit res. xDDDDDD
Passa que fins ara no he dit res. xDDDDDD
Doncs què fem ara?
Com votem??
Jo ja els he llegit i em sembla que ja m'he decidit... ^^
Com votem??
Jo ja els he llegit i em sembla que ja m'he decidit... ^^
Jo no he llegit cap encara, i de fet m'agradaria llegir-los tots, incloent el meu pq no recordo com vaig escriure les coses ara xD.
De totes formes jo deixaria uns dies i fer la votació som s'havia comentat, però com vulgueu.
De totes formes jo deixaria uns dies i fer la votació som s'havia comentat, però com vulgueu.
Akuma- Ex-fansuber
En principi els resultats s'havien d'escollir amb una votació, crec recordar. Així que si de cas n'obriré una quan em vagi bé.
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Si deixem uns dies per llegir-los i després doncs ja farem les votacions, bé o com us vagi millor.
Per mi fantàstic xD ja ho tinc decidit.. xD
PD: Suposo que el fet de no poder votar-se a un mateix ja es dóna per suposat, no?
PD: Suposo que el fet de no poder votar-se a un mateix ja es dóna per suposat, no?
Home, jo crec que seria lo més just. Pq ja se sap, que un mateix sol ser fan de les seves pròpies coses. Sino que li diguin al Tite Kubo (autor de Bleach) que en un dels seus mangues va posar algo com:
"Ho sento per aquells que dieu que sou els fans número 1 de Bleach, però que tingueu clar que ho sóc jo." Li va faltar posar una trollface i hagués quedat com el puto amo xDDD.
"Ho sento per aquells que dieu que sou els fans número 1 de Bleach, però que tingueu clar que ho sóc jo." Li va faltar posar una trollface i hagués quedat com el puto amo xDDD.
Akuma- Ex-fansuber
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!