Sankarea
+3
Gray Slimner
lostbrain
Gruay
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Sankarea
Ieps, aquest cap de setmana m'he llegit un manga (almenys tot el que hi ha fins ara xD) ecchi, així que he pensat que el podria posar aquí per si algú més se'l vol llegir doncs comentar-lo i tal xD
El manga es diu Sankarea, el podeu trobar aquí: http://www.mangafox.com/manga/sankarea/
És ecchi i de zombies... Sips el que esteu pensant va d'un noi que vol aconseguir fer un zombie i coneix una noia i tal pasqual m'és igual.
El manga moooolt ecchi no té, és a dir, té escenes picants però tampoc una cada mitja pàgina, jo l'he trobat molt i molt bo i el recomano moltíssim.
El manga es diu Sankarea, el podeu trobar aquí: http://www.mangafox.com/manga/sankarea/
És ecchi i de zombies... Sips el que esteu pensant va d'un noi que vol aconseguir fer un zombie i coneix una noia i tal pasqual m'és igual.
El manga moooolt ecchi no té, és a dir, té escenes picants però tampoc una cada mitja pàgina, jo l'he trobat molt i molt bo i el recomano moltíssim.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Re: Sankarea
M'he llegit els dos primers capítols, i ara no puc parar! Està força bé, m'ha enganxat bastant, a més es ecchi!xd
Vaig a llegir-me els altres capítols que s'ha quedat molt interessant !
Moltes gràcies Gruay!!
L.B.
Vaig a llegir-me els altres capítols que s'ha quedat molt interessant !
Moltes gràcies Gruay!!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Jo em vaig quedar per l'11 i sí que està força bé. Per cert, tinc els 9 primers capítols traduïts (no pregunteu el perquè xD) o sigui que si algú s'anima i em vol ajudar, la podem anar treient =P Ja fa un temps que vaig pensant en sèries que podríem fer (si tothom hi està d'acord) i aquesta estava a la llista xD El cas és que m'agradaria començar 1 manga nou (només un, que ja en teniu prou). Bé, ja n'anirem parlant xD
Gray, si la shira i en surreak i estan d'acord suposo que es podrà fer!! Si fos el cas, ara que he demanat per entrar a treballar, et podria donar algun cop de mà amb la neteja o l'edició! Com vulguis, si no tens gent ja!!
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
No pas, a ningú xD Si ens donen el vistiplau, estaré encantat de formar equip amb tu, companyé!lostbrain escrigué:Gray, ara que he demanat per entrar a treballar, et podria donar algun cop de mà amb la neteja o l'edició! Com vulguis, si no tens gent ja!!
El mateix dic company!! A veureu si hi ha sort i tirem endavant el projecte, que està molt bé!!
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
A mi m'agrada, però abans va el projecte de la serie que vaig comentar de ping pong.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Perdona, però crec que aquí t'equivoques. La sèrie de ping-pong és teva, jo no em posaré pas a fer-la. Si em donessin permís a mi per encetar un projecte (idea a la qual renuncio, de moment, perquè ja se m'ha girat prou feina xD) en començaria un que m'agradés, i dubto molt que fos aquest. Tu podràs agafar la sèrie del ping-pong quan vulguis o quan et deixin, però jo no hi tinc res a veure. Corregiu-me si m'equivoco.Akuma escrigué:A mi m'agrada, però abans va el projecte de la serie que vaig comentar de ping pong.
No us baralleu, nois!
Aquest cap de setmana faré un post amb el que necessitem abans d'obrir cap projecte. Tant de Manga com d'Anime. Quan aquelles "condicions" es compleixin, no tindrem cap problema a obrir projectes nous.
D'altra banda, penseu que hi ha molt poc material en català. Us demanaria que, a part que la sèrie us ha d'encantar, heu de creure que serà una gran aportació al manga-anime en català. No hi entenc en Ecchi i potser aquest és la canyíssima, però no n'hi ha cap de més bo? (a mi el dibuix no m'ha dit gaire res...). Anyway, queda com a proposta
Aquest cap de setmana faré un post amb el que necessitem abans d'obrir cap projecte. Tant de Manga com d'Anime. Quan aquelles "condicions" es compleixin, no tindrem cap problema a obrir projectes nous.
D'altra banda, penseu que hi ha molt poc material en català. Us demanaria que, a part que la sèrie us ha d'encantar, heu de creure que serà una gran aportació al manga-anime en català. No hi entenc en Ecchi i potser aquest és la canyíssima, però no n'hi ha cap de més bo? (a mi el dibuix no m'ha dit gaire res...). Anyway, queda com a proposta
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Com és que la vas deixar a l'11 Gray? xD Amb lo que mola...
Sobre el tema de fer-la: de moment val més no començar res xD
Shira, jo crec que és un gran manga, no és gaire conegut però a mi m'ha sorprès moltíssim... Jo de tu me'l llegiria i el dibuix està bastant bé!
Sobre el tema de fer-la: de moment val més no començar res xD
Shira, jo crec que és un gran manga, no és gaire conegut però a mi m'ha sorprès moltíssim... Jo de tu me'l llegiria i el dibuix està bastant bé!
Gruay- TCNM-Correcció
Jo lo que vaig dir és pq si han de deixar començar un projecte, el meu va primer que el vaig proposar abans. Res més. Jo per mi perfecte que es facin els dos, només ho deia per això.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Vaja, nois... Com ha dit la Shira ja postejarà per aquest cap de setmana com cumplir els requisits per encetar projectes. Seria interessant fer-ho quan l'interessat tanqués projecte i/o portés molt de temps complint amb la seva feina, per tal d'assegurar-nos que no se'ns parin projectes. I penseu que hem de donar empenta als que estan parats, entre tots... Vaja, balancejar l'obligació amb fer la sèrie de la nostra vida, si és possible segons les feines que tinguem. No sé si m'explico massa bé.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Potser ja prou de no només no parlar de la sèrie sobre la que va el post sinó de a més a més discutir, no?
Offtopic de bon rotllo passa, offtopic per tirar-se els plats pel cap no.
Per cert, algú sap més o menys quin dia del mes surt Sankarea? xD Ja en tinc ganes de més...
Offtopic de bon rotllo passa, offtopic per tirar-se els plats pel cap no.
Per cert, algú sap més o menys quin dia del mes surt Sankarea? xD Ja en tinc ganes de més...
Gruay- TCNM-Correcció
No estic d'acord amb tu, Gruay, en dues coses. A mi no em sembla una gran sèrie (bona sí, però res extraordinari), tot i que això no és més que una opinió, la teva és tan respectable com la meva xD La segona és el seguiment del manga. No només és força conegut (sobretot tenint en compte que només porta 17 capítols), sinó que també té bastant bona reputació. És el número 95 a la llista de submanga de sèries més llegides, amb 530mil lectures. No és pas moc de gall dindi xDD
Pel que fa a la data de publicació del proper episodi, la mateixa pàgina fa les seves estimacions. Una eina curiosa, aquest calendari xD
Ah, i per últim, m'agradaria recomanar un altre manga de la mateixa revista, la Bessatsu Shōnen Magazine: Shingeki no Kyojin. Ja el vaig anomenar fa un temps, i també és una de les opcions que em plantejaria en cas d'encetar un nou projecte. Si em voleu fer cas i llegir-lo, podeu fer-ho d'aquí mateix, que el vaig traduir jo xD Lamentablement, al primer cap hi ha alguna errada :_(
Pel que fa a la data de publicació del proper episodi, la mateixa pàgina fa les seves estimacions. Una eina curiosa, aquest calendari xD
Ah, i per últim, m'agradaria recomanar un altre manga de la mateixa revista, la Bessatsu Shōnen Magazine: Shingeki no Kyojin. Ja el vaig anomenar fa un temps, i també és una de les opcions que em plantejaria en cas d'encetar un nou projecte. Si em voleu fer cas i llegir-lo, podeu fer-ho d'aquí mateix, que el vaig traduir jo xD Lamentablement, al primer cap hi ha alguna errada :_(
És molt conegut? Jo ja havia vist que a mangafox tenia bastantes visites però em pensava que només seria un manga underground xDD
Em miraré el que has posat
Em miraré el que has posat
Gruay- TCNM-Correcció
Al final heu traduit aquest anime? (ANIME). Jo l'he subtitulat el primer capítol amb Català. (al cercador no sembla que hi hagi projecte, potser no l'he trobat). Si algú vol donar-hi un cop d'ull per corregir-lo, ja està tot fet.
クド字幕- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 83
Puntuació : 3847
Reputació : 2
Ubicació : Kioto
Quants capítols té? No, no l'hem fet, per això no el trobes. Si vols es pot proposar, però per obrir projecte s'ha de demostrar constància, que després s'obren projectes i la gent desapareix a mig fer-los...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!