Tires còmiques
+3
Manto-kun
shira-chan
Gruay
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Tires còmiques
Doncs això, un post per penjar les tires còmiques guais que trobeu per l'internet
Començo amb una que em sembla brrrrrutal!
Començo amb una que em sembla brrrrrutal!
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Re: Tires còmiques
Gens riure, Gru...
Va, aquesta us agradarà: http://xkcd.com/879/ colla de marranos.
La pàgina que he posat dóna mil voltes a CC o el que sigui que us mireu mal dibuixat. Ara, es necessita una mica de base matemàtico-física-científico-técnica. ja que solen riure's d'informàtics, biòlegs, físics, etc... Entre altres rucades com la que he posat.
EDITO: aquest el dedico a els filòsofs del fansub a en Tyrex en particular. http://xkcd.com/876/
Va, aquesta us agradarà: http://xkcd.com/879/ colla de marranos.
La pàgina que he posat dóna mil voltes a CC o el que sigui que us mireu mal dibuixat. Ara, es necessita una mica de base matemàtico-física-científico-técnica. ja que solen riure's d'informàtics, biòlegs, físics, etc... Entre altres rucades com la que he posat.
EDITO: aquest el dedico a els filòsofs del fansub a en Tyrex en particular. http://xkcd.com/876/
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Shireta, està molt i molt bé el de la balena... És boníssim xDD
M'ha agradat molt el de la lampara xDD i el de plató tampoc has de ser taaaaaaaaaaaaan filosof xD Només havent fet primer o segon de batx ja ta xD
M'ha agradat molt el de la lampara xDD i el de plató tampoc has de ser taaaaaaaaaaaaan filosof xD Només havent fet primer o segon de batx ja ta xD
Gruay- TCNM-Correcció
Doncs la de Moby Dick, m'ha fet gràcia xDDD i el de Plató si no l'he entès malament, és el cervell confós perquè no sap com conduir el se propi cos? Dit d'una manera molt col·loquial, of course.
Tires còmiques d'Eragon que guardo per aquí. Totes en anglés, sorry.
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
El de la làmpada m'ha fet gràcia...
Manto, el que m'ha semblat entendre és que el cervell diu que està atrapat al seu propi cos, i desconfia de tot el que veu, perquè no sap si és real o si li estan induint. Al final li responen que no poden anar a rescatar el cervell a la cova de Plató. xD (que és una metàfora de l'assoliment de la veritat que va fer servir Plató en el seu moment).
I les tires d'Eragon... Fan molta gràcia Shruikan! El Murtagh sempre és awesome... És que és veritat, com facin una segona pel·lícula, ja m'agradaria veure com s'ho munten. xD
Manto, el que m'ha semblat entendre és que el cervell diu que està atrapat al seu propi cos, i desconfia de tot el que veu, perquè no sap si és real o si li estan induint. Al final li responen que no poden anar a rescatar el cervell a la cova de Plató. xD (que és una metàfora de l'assoliment de la veritat que va fer servir Plató en el seu moment).
I les tires d'Eragon... Fan molta gràcia Shruikan! El Murtagh sempre és awesome... És que és veritat, com facin una segona pel·lícula, ja m'agradaria veure com s'ho munten. xD
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Els d'Eragon ja els havia vist xD El millor és el primer sense dubte
Gruay- TCNM-Correcció
tyrex escrigué:El de la làmpada m'ha fet gràcia...
Collons, doncs si que no ho he acabat d'entendre al cap i a la fí, ara però m'ha quedat més clar, moltes gràcies Tyri!
Haha m'ha fet gracia el de eragon vs eragon
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Barretdepalla, podries parar de reviure posts de fan tan de temps per no afegir res rellevant?
Gràcies
Gràcies
Gruay- TCNM-Correcció
Aquí dos tires més en la llengua co-oficial de la nostre terra, deixeu al anglès pels anglesos diantres xD
- Spoiler:
- Spoiler:
moddius- Nèstor
- Nombre de missatges : 33
Puntuació : 4717
Reputació : 0
Ubicació : Catalonia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir