Teniu bloc? Llegim-nos!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Teniu bloc? Llegim-nos!
Obro aquest apartat, pels que tinguin blocs (espero no ser l'únic!), o per aquells que s'animin a fer-ne un i hi posin els seus pensaments (prometo ser lector fidel, que m'agrada molt llegir). Estaria bé poder comunicar-nos i opinar-nos, que de vegades un necessita plasmar idees encara que arribi a un públic reduït, i això ens humanitza, ens fa més sensibles, des del meu punt de vista.
Us deixo el meu bloc, ja que soc el que ha dut la idea: isolat.bloc.cat
Aviam si us animeu!
Us deixo el meu bloc, ja que soc el que ha dut la idea: isolat.bloc.cat
Aviam si us animeu!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Re: Teniu bloc? Llegim-nos!
Jo no tinc blog, i em sembla que tampoc me'n faré. No ho sé, és una cosa que no m'ha atret mai, de fer-la per mi mateix. Això sí, llegir-ne m'agrada força. Així que m'apunto el teu per fer-hi una ullada!
Jo tampoc en tinc, bé, per no tenir no tinc ni facebook , però es que tampoc el necessito. Bé, però aquesta no era la qüestió, he llegit el teu blog i semblava escrit per un pensador jeje de veritat que et fa pensar. Estar molt bé. Has pensat mai de dedicar-te a l'escriptura?
Era broma, eh!
Era broma, eh!
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
No en tinc, però ho trobo molt interessant. Són els nous diaris personals de la gent i més pensats, ja que qualsevol ho pot llegir.
Millor bloc que facebook, si senyor.
No me'n faré... perquè ja no tinc temps de res, però si algun cop a la vida torno a escriure, potser sí...
I si tinc temps també em llegiré el teu! Una iniciativa molt maca!
Millor bloc que facebook, si senyor.
No me'n faré... perquè ja no tinc temps de res, però si algun cop a la vida torno a escriure, potser sí...
I si tinc temps també em llegiré el teu! Una iniciativa molt maca!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Ah! No pot ser això! Tampoc li dedico gaire temps, el que sí que intento escriure-hi coses cada mes, però se'm fa difícil. Espero que algun dia algú se'n fagi un, amb l'esperança de poder llegir-nos... O algú que entri en el fansub s'hi apunti... tantes coses poden passar... la desídia s'apodera de mi.
Edit:
I oharu-chan, jo tinc feisbuuk, i no m'agrada per la quantitat de xorrades superficials que s'hi llegeixen, per això em vaig fer el bloc fa 4 mesos, de fet. Ja sé que sóc de les poques persones de la meva edat que tenen entranyes per a tenir un bloc, però vaja, ja aniré fent... suposo que és més per mi i pels quatre gats que em llegeixin... Vaja, això et pot dur a pensar que igual no m'identifico amb el que pensen els meus companys de classe, i efectivament és cert. A vegades em diuen que com he pogut pensar en "tal cosa" quan ells no "hi pensarien", i al final paso de fer apunts o discrepar amb ells. Els preguntes coses "reflexives" i et surten amb el "JO nosequè", "jo tal", "jo qual", i sents cada xorrada i barbàrie que t'emprenyes. Ho dic pensant en un company de classe que estava dient una xorrada avui tan gran com: "Odio a la gent que creu en Déu, són dèbils de ment i blablabla..." i tres persones donant-li la raó, i ha estat quan hem tingut jo i una companya contra aquells una mena de discussió pacífica. I coses com aquestes milers. I pel facebook les coses no milloren, coses del pal "Menganito ara està en una relació" , "Menganito tiene mucho sueño por no dormir" o grups com "Resumen de la 1ra Guerra Mundial: Pim pam pim pam , balas vienen balas van" hi ha milers. I als grups de ONG i solidaris ningú s'hi afegeix, i penso: "que se'n vagin a pastar fang alguns!". I m'he passat una mica igual fent el post tan llarg, però m'ha agafat i no he pogut parar d'escriure
Edit:
I oharu-chan, jo tinc feisbuuk, i no m'agrada per la quantitat de xorrades superficials que s'hi llegeixen, per això em vaig fer el bloc fa 4 mesos, de fet. Ja sé que sóc de les poques persones de la meva edat que tenen entranyes per a tenir un bloc, però vaja, ja aniré fent... suposo que és més per mi i pels quatre gats que em llegeixin... Vaja, això et pot dur a pensar que igual no m'identifico amb el que pensen els meus companys de classe, i efectivament és cert. A vegades em diuen que com he pogut pensar en "tal cosa" quan ells no "hi pensarien", i al final paso de fer apunts o discrepar amb ells. Els preguntes coses "reflexives" i et surten amb el "JO nosequè", "jo tal", "jo qual", i sents cada xorrada i barbàrie que t'emprenyes. Ho dic pensant en un company de classe que estava dient una xorrada avui tan gran com: "Odio a la gent que creu en Déu, són dèbils de ment i blablabla..." i tres persones donant-li la raó, i ha estat quan hem tingut jo i una companya contra aquells una mena de discussió pacífica. I coses com aquestes milers. I pel facebook les coses no milloren, coses del pal "Menganito ara està en una relació" , "Menganito tiene mucho sueño por no dormir" o grups com "Resumen de la 1ra Guerra Mundial: Pim pam pim pam , balas vienen balas van" hi ha milers. I als grups de ONG i solidaris ningú s'hi afegeix, i penso: "que se'n vagin a pastar fang alguns!". I m'he passat una mica igual fent el post tan llarg, però m'ha agafat i no he pogut parar d'escriure
tyrex- Ex-fansuber
Mira per on, revifo aquest tema per dir-vos que jo també he obert un blog, és aquest: http://surreak.blogspot.com/
Últimament, gent del meu voltant amb idees interessants i moltes ganes de plasmar-les se n'ha fet un, i m'han animat a mi a fer el mateix, i com podeu veure he acabat cedint. Per si teniu ganes de fer-hi una ullada, el teniu aquí.
Tyrex, tu vas posar el teu al post, al final?
Últimament, gent del meu voltant amb idees interessants i moltes ganes de plasmar-les se n'ha fet un, i m'han animat a mi a fer el mateix, i com podeu veure he acabat cedint. Per si teniu ganes de fer-hi una ullada, el teniu aquí.
Tyrex, tu vas posar el teu al post, al final?
Sí, sí que hi és (isolat.bloc.cat). Però el tinc abandonat des de fa molt, me'n vaig anar de vacances, i després amb la uni ja no he fet res...
tyrex- Ex-fansuber
Fuaaaaah, jo fa molt que no entro, al meu, tinc l'intenció de tornar-m'hi posar, ja us faré saber
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Jovent, jovent, jovent, he tornat a obrir el bloc xD
http://gruayblog.blogspot.com/
http://gruayblog.blogspot.com/
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670