Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Fòrmula 1 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Fòrmula 1 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Fòrmula 1 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Fòrmula 1 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Fòrmula 1 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Fòrmula 1 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Fòrmula 1 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Fòrmula 1 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Fòrmula 1 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Fòrmula 1

5 participantes

Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Fòrmula 1

Missatge  Akuma Dj 30 Jun 2011, 07:41

Wolas,

Tenia ganes de fer una mica de offtopic, o sigui que m'ha donat per crear aquest tema. A mi personalment m'agrada veure la fòrmula 1. En el passat gran premi l'Alguersuari (pilot barceloní) va fer vastant bon paper quedat 8é.
De moment és la seva millor posició, i tot i que no es la primer vegada que ho aconsegueix, aquest cop ha tingut molt de mèrit ja que han acabat tots els cotxes que sortien en posar el semàfor en verd. I el cert és que va fer uns bons adelantaments, i el ritme de carrera era prou bó, i això que va sortir dels últims!

Bé, espero que algú més s'animi a comentar. Digueu si us agrada o no, i per què, que així podem parlar tots.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7126
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  Manto-kun Dj 30 Jun 2011, 13:29

Em sembla bon Post, mira jo també hi posaré el meu granet de sorra ja que crec que podem fer un bon topic si hi sumem comentaris, opinions i fotos de les xiquetes que hi ha al paddock.

l'Algersuari és força bó al volant, per mí trobo que aquí li falla una mica de motor i més experiència als circuïts, però temps al temps, o sigui aquest noi és el seu tercer mundial d'F1 que competeix, això no és arribar i moldre i menys amb el personal que hi ha ara. Jo crec que ja guanyarà alguna cosa.

Si aneu al diari Sport, hi ha enquesta de si creieu que Alonso guanyarà el mundial... com a curiositat fa gràcia però (ja sé que encara queden 10 Grans Premis) però em pica el nas que Vettel aquest any s'emportarà el seu segon Mundial d'F1.

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6604
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  Akuma Dj 30 Jun 2011, 13:38

Més clar l'aigua Manto. M'ha fet gràcia lo de les noies del paddok. Escolta Manto, hi podreima anar nosaltres, subvencionats per llunaplena, no? xDDD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7126
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  kyoraku Dj 30 Jun 2011, 16:03

Bé, jo no sóc seguidor de la Fórmula 1, però si engantxo la carrera mantre faiig zàpping la miro xD Jo el que crec és que ara mateix el millor cotxe és el redbull, però haurem de veure que passa quan li treguin els bufadors...ja que amb el canvi de la norma sobre les prestacions de carrera i de qualificació el seu avantage s'ha vist disminuit.
Sobre Alguersuari, té un cotxe per acabar 13r o pitjor i és capaç de quedar entre els 10 primers, té molt de talent i crec que en uns anys i en una esquderia bona amb un cotxe fet per guanyar no seria extrany que tinguéssim un Campió de fórmula 1 català.
Casi me'n oblido, sabeu que el "Senyor" Camps vol que el circuit de Valéncia siguyi el GP d'Espanya en exclusiva? O sigui vol que Montmeló és quedi fora de la competició...
kyoraku
kyoraku
AK-Anime
AK-Anime

Nombre de missatges : 282
Puntuació : 5053
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/05/2011
Edad : 32
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  Redles Dj 30 Jun 2011, 21:52

Oh, un post de F1! Very Happy
A casa meva en som grans seguidors de l'Alonso i el Webber. L'Alonso si li van arreglant el cotxe té grans opcions d'acabar primer en algunes carreres... guanyar el mundial de F1 bastant segur que serà pel Vettel. I el pobre Webber el tenen una mica amargat, tots estan amb el Vettel i al Webber el tenen una mica de banda, com el Massa.

Esperem que si han d'escollir un circuit sigui el de Barcelona... TT
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5323
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  lostbrain Dj 30 Jun 2011, 22:56

A casa meva, només el meu pare la segueix! Jo poc... com en Kyoraku! Si la pillo fent zapping m'hi quedo fins al final! xd
A mi m'agrada molt Nick Heidfield, per les últimes carreres que ha fet! Però normalment vaig amb Jenson Button que també m'agrada molt!
Com heu dit, sembla que està clar que Vettel tornarà a guanyar el mundial... i Webber que el deixen més de banda els de redbull.

Però sóc més de moto GP jo! sóc un antilorenzo total! xd Jo amb Pedrosa, tot i que sempre que cau es trenca quelcom... i sinó Stoner o Aoyama! I el Rossi ja no és el que era abans! També m'encantava Max Biaggi!!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7671
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  Akuma Dj 30 Jun 2011, 23:25

Tambè podriem fer un de motociclisme. A mi tb m'agrda més MotoGp, tot i que a la Fòrmula 1 hi ha més chanchuyos amb el tema dels recanvis de rodes etc. Tot i que li falta emoció, pq falten adelantaments, que amb el RDS s'han pogut solucionar una mica.

En tot cas, espero que el mundial sigui etretingut. Que al menys els espectadors en gaudim.

P.D.: jo sóc anti hamilton. És més guarro conduint el tio...
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7126
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  Manto-kun Dv 01 Jul 2011, 13:56

Ens podriem fer unes acreditacions, Akuma, amb el logo de la LlunaPlena, jo crec que col·laria. jajaja ^^

Com diu la Redles, si és cert que sembla que no hi enfoquin gaire esforç amb Webber, però esclar... tenint a Vettel a una distància de 77 punts de Button (Que aquest i Webber tenen de moment la mateixa puntuació 109) potser val més la pena empènyer més qui va primer.

Els resultats els estic llegint de la web oficial, no els sé de memòria xDDDD.

Té raó el Kyoraku, Paco Camps no en té prou que ara vol exclusivitzar el circuït de València. Però crec que de moment ho té una mica negre..


Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6604
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrmula 1 Empty Re: Fòrmula 1

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum