Tits
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Tits
Wolas, la Rini m'ha dit que el fòrum està molt apagat aquests dies. I el cert és que té vastanta raó (tit tit tit això no pot ser).
Que us a sembla si proposem algo per en el que el màxim de gent hi participi? Podriem fer un nou concurs o algo. En tot cas, a veure que proposeu.
Que us a sembla si proposem algo per en el que el màxim de gent hi participi? Podriem fer un nou concurs o algo. En tot cas, a veure que proposeu.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Re: Tits
Vinga nois idees, que la gent comença a marxar de vacances i això s'apaga!
Podriem fer concursos d'algo... En vist de l'èxit de tots els fils de dibuix, què us semblaria un de dibuix? Un mapa del fansub, imaginació nois Que surtin nous artistes a la llum!
Pels que no saben dibuixar, un concurs de firmes amb photoshop què us semblaria? Així poder algú s'animaria a aprendre a fer servir el PS si no ho fa ara, i en podria sortir un futur editor i/o netejador
Qualsevol idea és benvinguda
Podriem fer concursos d'algo... En vist de l'èxit de tots els fils de dibuix, què us semblaria un de dibuix? Un mapa del fansub, imaginació nois Que surtin nous artistes a la llum!
Pels que no saben dibuixar, un concurs de firmes amb photoshop què us semblaria? Així poder algú s'animaria a aprendre a fer servir el PS si no ho fa ara, i en podria sortir un futur editor i/o netejador
Qualsevol idea és benvinguda
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Re: Tits
Jo estic treballant en un projecte de concurs tot i que no sé quan el tindré tot planejat i acabat. Ja ho veure'm, però miraré de no trigar gaire.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!