Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Peace Maker Kurogane EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Peace Maker Kurogane EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Peace Maker Kurogane EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Peace Maker Kurogane EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Peace Maker Kurogane EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Peace Maker Kurogane EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Peace Maker Kurogane EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Peace Maker Kurogane EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Peace Maker Kurogane EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Peace Maker Kurogane

3 participantes

Peace Maker Kurogane Empty Peace Maker Kurogane

Missatge  shira-chan Dg 24 Jul 2011, 13:30

Com que he vist que la Naha i jo ens animàvem molt a parlar-ne i sé que en Ragna també se l'ha llegit / comprat, he pensat que estaria bé obrir un fil sobre aquesta sèrie.

Peace Maker Kurogane Portadespeacemaker

Ara semblarà que faci propaganda subliminal, però per parlar-ne, primer estaria bé dir què tenim per parlar-ne:

L'Anime Link a una pàgina amb l'anime online Jap-Ang

Els manga que es poden comprar: Volums d'Ivrea

Com molt bé diu aquest enllaç: Enllaç el 6 de la segona saga ja ha sortit i s'espera el 7è. El 6è només el vaig trobar al saló del Còmic, a la Norma o a l'FNAC encara no el tenen. Cada volum val 8€ (a no ser que tinguis sort i els trobis d'Oulet (amb tares) rebaixats com ens va passar a mi i a en Ragna, quan ho vaig veure no vaig poder ser més feliç).

I, si no hi ha diners, com és usual, hi ha Mangatraders on t'has de registrar i on, pel que sembla, hi ha part de la segona saga.
I Mangahere que ens ha facilitat la Naha, que és lectura online.

A més, hi ha un dorama de la sèrie, però només l'he trobat en japonès (sense subtitular). Per si voleu mirar com han intentat donar vida al Shinsengumi de la Nanao Chrno: Dorama. Seguir-ho, no és gaire difícil, si et saps com va la història. Jo només m'he mirat el capítol 1, però dubto que canviï gaire.

I ara sí!! A parlar-ne!! Quines impressions us dóna, la sèrie? Us agrada com està agafant els fets històrics, l'autora, i com en fa la seva versió? Hi ha algun personatge que sapigueu que morirà i no tingueu cap ganes de veure'l morir? Creieu que hi ha yaoi amagat? Us agrada que hagin fet l'Okita tan afeminat? Odieu en Suzu? Comentin, senyores i senyors!! ^.^ (jo comentaré quan algú altre ho hagi fet, no fos cas que aquest post es tornés un monòleg...)
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Peace Maker Kurogane Empty Re: Peace Maker Kurogane

Missatge  NahaUmiNayuu Dl 25 Jul 2011, 12:59

Genial, moltes gràcies Shira-chan per fer aquest tema, la veritat és que m'encanta parlar d'aquesta sèrie, perquè té molt del que parlar, i és una sèrie magnífica. D'altra banda, el del manga, espero aconseguir-ho complet, encara que hauré de reunir, perquè depenc dels meus pares >_> i no m'han donat gens de diners T_T

El dorama ha d'estar interessant, record que vaig veure un tros, encara que és una pena que no aquest subtitulat, igual algú ho acaba subtitulant, però ara com ara caldrà intentar desxifrar-ho xD.

L'anime em va encantar, encara que com ja vas dir, és veritat que és més alegre que el manga, però està bastant bé.

Per cert, gràcies per posar els enllaços pel dorama i la resta. Smile

I bé, dit això, començaré a parlar de la sèrie. Jo crec que l'autora està fent un bon treball, i està plasmant bastant bé la història del clan Shinsengumi.

La primera impressió que em va donar la sèrie, va ser bastant bona, la veritat és que m'encanta tot el que sigui sobre el Japó feudal, els samurais, etc. I en veure els anuncis en el Buzz, doncs vaig decidir veure-la, i la veritat és que no m'esperava una sèrie tan bona, després quan s'acabo, vaig buscar el manga, i aquí va ser aquest canvi d'impressions. Era com passar del fàcil, al realment difícil, aquí va ser on vaig poder apreciar l'enorme treball de l'autora. Aquesta sèrie m'ha deixat realment enganxada, i ja tinc ganes de llegir el nou.

El meu personatge favorit, és Hijikata, m'encanta(L) xDD Bé bé, millor no parlo de Hijikata xD

D'altra banda, crec que en la sèrie si hi ha influència del yaoi, encara que una gran sèrie ha de tenir diferents gèneres, i sap integrar-ho molt bé. Okita, m'encanta, encara que al principi creia que era una noia xD, però la veritat és que aquest conjunt que es plasma en la sèrie fa que sigui difícil no enganxar-se xDD.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5114
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ragna Dl 25 Jul 2011, 13:23

Jo no puc avaluar del tot tinc les dos temporades del manga a accepció del 6 de la segona però només he llegit la primera (em va agradar molt molt i molt) i la segona me la vaig deixar a bcn així que fins que hi vagi algun dia no la podré continuar XDD
i pel que fa a l'anime fins fa poc no sabia que ni hagués i el que tinc pensat fer és acabar e manga abans de veure'l a així que de seguida que estigui en disposició d'avaluar em tindreu aquí donant Més la tabarra ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dl 25 Jul 2011, 16:26

A mi m'agrada molt el contrast que fa entre les toteries i les coses sèries. No m'agrada que l'Okita sigui afeminat, però si quan es torna un monstre assassí. És que jo m'imagino l'Okita de debò i em cau la baba, hehehe.

La veritat és que com que hi posa tant d'humor, les escenes dramàtiques són molt més dramàtiques del que semblaria... vaja, xoquen més quan les trobes... Quan van morint personatges, jo de moment, d'importants, n'he vist morir 6, (2 a la primera saga i 4 a la segona, inclòs el 6è volum), fins i tot quan són dolents, et fa sentir pena. En dos vaig quedar amb els ulls com plàtans de lo sobtat que va ser i dos altres vaig plorar com una idiota. I crec que en això és molt bona, l'autora... fa morts molt boniques i d'altres força cruels, però cap mort passa desapercebuda, que normalment, en pelis de samurais, etc, la majoria estan preparats per la mort i a la que moren, ale, seguim que no ha estat res. Aquí es nota que els que envolten al mort queden tocats i canvien la seva manera de veure les coses i tot. M'agrada.

Sobre el yaoi... doncs què vols que digui, s'hi intueix al ser l'Okita massa afeminat i al ser tots homes els que volten per allà, però tampoc li noto tant. Ai, calla, clar!! L'Ito el fan clarament gay i que n'està d'en Hijikata! Hahaha! Això em fa molta gràcia, ehhehe, però bé, no transcendeix gaire més enllà...

Què us sembla, a vosaltres, en Saito Hajime? Mai saps si és bo o dolent...

Vosaltres heu buscat les vides dels personatges a la wiki? És a dir, sabeu quan i com mor/morirà cadascun? És que jo sí, i suposo que això encara fa que em sigui més "dolorós" anar llegint.

Per cert, per qui li interessi mil la història del Shinsen Gumi (en principi amb més fidelitat històrica que Peace Maker) podeu mirar-vos aquest Dorama: Shinsengumi! (Jap/Angl). Jo vaig pel capítol 31 i la cosa comença a posar-se molt fosca. Estan just després dels fets de la fonda Ikedaya on comença a haver-hi més força dels rebels i més problemes interns... però bé, hi ha samurais, humor (l'Harada és una passada) i japonesos guapos! La recomano molt! (també hi ha japoneses mones).
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu Dl 25 Jul 2011, 17:19

Si, el contrast és al·lucinant. T'agrada el Okita assassí ?? >_> al meu em fa por, aquest canvi tan gran de personalitat, és bipolar O: xDD Però si, és genial veure com d'un noi efeminat pansa a ser un assassí despietat (*¬*)
La veritat és que amb les escenes dramàtiques em quedo en blanc, sempre acabo plorant, i si, l'autora plasma les morts d'una forma fantàstica, i cert, la conducta dels personatges que han perdut a un amic canvia enormement, en això l'autora és tota una mestra !

Al meu aquesta sèrie m'ha fet riure enormement, però després amb les morts, i és veritat que fins a amb la mort dels dolents, et quedes amb una pena enorme.
Si, he buscat com mor cadascun, i em dóna molta pena, però bé, prefereixo anar assimilant aquestes coses que llegir-ho de cop i quedar-me més trauma >_>

Saito Hajime ?? Doncs és bastant estrany, però no sé, al meu em sembla que en l'hi ha alguna cosa bé xD Però igual em fa por >_<

Genial, un dorama de Shinsen gumi !! Gràcies per l'enllaç, començaré a veure-ho. *¬* nee...japonesos macos ?? jejeje ja vull veure qui fa del meu estimat Hijikata !! n_n
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5114
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo