Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??
M'encanta el pop-rock, i m'agradaria molt saber d'algun grup català o algun cantant d'aquest estil. No conec a cap cantant que canti català, i bé m'agradaria molt escoltar música catalana. Tant de bo que pugueu dir-me algun grup. n_n
NahaUmiNayuu- Nèstor
- Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5114
Reputació : 0
Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??
Lax'n'busto, Sopa de cabra, Sangtraït, Els Pets, Sau, Ja t'ho diré, Manel, Antònia Font, Glaucs, Els amics de les arts, Gossos, La carrau, Whisky'ns, Rauxa, Gertrudis, 4t primera, Teràpia de xoc...
Així per anar fent boca, si els busques els trobaràs.
Quan tingui més temps ja te'n diré amb més calma, posant-te cançons i tal.
Així per anar fent boca, si els busques els trobaràs.
Quan tingui més temps ja te'n diré amb més calma, posant-te cançons i tal.
Moltes gràcies, començaré a buscar CDs d'aquests grups, mil gràcies
NahaUmiNayuu- Nèstor
Surreak !! vaig estimar el primer grup, em vaig baixar un disc que es diu "Llença't" i és fantàstic *o* està genial !!
NahaUmiNayuu- Nèstor
Braaaaaaaaaams! xD Hòstia! Això em recorda que vaig obrir un fil per comentar grups... Ja en tinc alguns per parlar-ne, a veure si trobo una mica de temps i en comento algun...
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Si, és genial, ara em vaig baixar un de Sopa de Cabra, ara ho passaré el mp4 per escoltar-ho, la veritat és que m'encanto molt Lax'n'busto, de fet ja em vaig descarregar un altre disc que es diu "Relax".
Dels grups catalans segur que hi ha molt del que parlar, perquè del que és els cantants canaris... pff no sé si coneixereu a les K-narias o a Pepe Benavente (tant de bo que no i així us lliureu d'un mal xD)
Dels grups catalans segur que hi ha molt del que parlar, perquè del que és els cantants canaris... pff no sé si coneixereu a les K-narias o a Pepe Benavente (tant de bo que no i així us lliureu d'un mal xD)
NahaUmiNayuu- Nèstor
De Sopa de Cabra sobretot escolta l'Empordà, Plou i fa sol i El far del Sud.
De Lax'n'Busto escolta Miami Beach, Tinc fam de tu, Johnny Melenes, Llença't, Trepitja Fort i Emiliano Zapata.
Llavors també et recomano:
- Els pets: Bon dia, Tarragona m'esborrona, menja avellanes, noia de vidre, vine a la festa, estúpidament feliç i jo vull ser rei.
- Sangtraït: Les creus vermelles, el vol de l'home ocell i els senyors de les pedres.
- Sau: Boig per tu (òbviament), Tu encens el meu foc i ningú ens mourà d'aquí.
- Brams: pfff n'hi ha masses xDDD Mira't el post del rock català que hi ha vídeos al youtube amb les millors cançons.
De Lax'n'Busto escolta Miami Beach, Tinc fam de tu, Johnny Melenes, Llença't, Trepitja Fort i Emiliano Zapata.
Llavors també et recomano:
- Els pets: Bon dia, Tarragona m'esborrona, menja avellanes, noia de vidre, vine a la festa, estúpidament feliç i jo vull ser rei.
- Sangtraït: Les creus vermelles, el vol de l'home ocell i els senyors de les pedres.
- Sau: Boig per tu (òbviament), Tu encens el meu foc i ningú ens mourà d'aquí.
- Brams: pfff n'hi ha masses xDDD Mira't el post del rock català que hi ha vídeos al youtube amb les millors cançons.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Moltes gràcies n_n
Ok, anotats els de Sopa de Cabra, ara els buscaré. De Lax'n'bust ja tinc dos dels quals em nomenes, buscaré els altres. De Els Pets encara no he trobat descàrregues, perquè vaig trobar el de Bon Dia però el link no funcionava >_> encara que vaig poder escoltar les seves cançons en youtube.
I de Sau segueixo buscant el de Boig per tu, que vaig escoltar la cançó en el youtube i em va encantar.
Ara em va passar pel tema de Rock gràcies per les recomanacions de CDs. n_n
Ok, anotats els de Sopa de Cabra, ara els buscaré. De Lax'n'bust ja tinc dos dels quals em nomenes, buscaré els altres. De Els Pets encara no he trobat descàrregues, perquè vaig trobar el de Bon Dia però el link no funcionava >_> encara que vaig poder escoltar les seves cançons en youtube.
I de Sau segueixo buscant el de Boig per tu, que vaig escoltar la cançó en el youtube i em va encantar.
Ara em va passar pel tema de Rock gràcies per les recomanacions de CDs. n_n
NahaUmiNayuu- Nèstor
Surreak... consideres que els Manels i "els abrics de les arts" són grups de pop-rock? No ho sé, jo només he escoltat 3 o 4 cançons seves i n'he tingut més que prou, però diria que són més aviat de folk... penso que un senyor tocant l'ukelele no pot fer Rock, però bé xDsurreak escrigué:[...] Manel, [...] Els amics de les arts [...]
He obviat una mica lo del pop-rock i he tirat pel dret, posant tots els noms de grups catalans que se m'acudien. He pensat que si no li agraden ja ho sabrà quan els escolti, i almenys en coneixerà el nom.
Ah, d'acord, perfecte, és que m'ha sobtat veure'ls a la llista, però ja està. Ben pensat, sí senyor xD
u_u no he trobat molt, coneixeu alguna web per a descàrregues de música en català ??
perquè jo vaig trobar una que es diu "Descàrrega directa" però els enllaços per a aquests discos estan caiguts >_>
perquè jo vaig trobar una que es diu "Descàrrega directa" però els enllaços per a aquests discos estan caiguts >_>
NahaUmiNayuu- Nèstor
A veure si aquesta respon a les expectatives
http://www.compartim.cat/
http://www.compartim.cat/
Moltes gràcies Surreak !! =D a buscar música *3* wuiijii !!
NahaUmiNayuu- Nèstor