Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Mayo Chiki! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Mayo Chiki! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Mayo Chiki! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Mayo Chiki! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Mayo Chiki! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Mayo Chiki! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Mayo Chiki! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Mayo Chiki! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Mayo Chiki! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Mayo Chiki!

Ir abajo

Mayo Chiki! Empty Mayo Chiki!

Missatge  solde24 Dv 29 Jul 2011, 15:29

Bé, estava jo a casa fent el vago i mirant anime quan m'he adonat que adonat que aquest subfòrum està una mica mort, així que he decidit intentar-lo reanimar Smile
Un cop tot dit, us presento...

Mayo Chiki!

Mayo Chiki! 11952

Aquest anime (que té la seva existència en Manga (2 volums, però jo només he trobat fins al capitol 2 confused )) ens proposa un clàssic plantejament d'un ecchi, el protagonista, en Kinjirou Sakamachi, es ginofòbic i a l'institut on acudeix hi ha el clàssic personatge femení ric, la Kanade Suzutsuki i el seu majordom, el guapo Subaru Konoe, popular entre totes les noies, tot i que només té ulls per la seva mestressa (ama no em sonava malament xDDD).

La cosa es complica quan el protagonista descobreix que la Konoe és una noia (No?! De veritat? Que original! Ni Shakespeare ho hagués fet millor! [ironic mode off]). La Suzutsuki li explica que el seu majordom s'ha de comportar com un home perquè és filla única, i en teoria, només els homes poden ser criats dels Suzutsuki, per tant el pare de la Kanade ha promès que si la Konoe pot passar la secundària sense que es descobreixi que es una noia, permetrà que sigui el majordom de la seva filla. Amb un parell de amenaces i un comportament poc adequat per una noia de la seva edat aconsegueix que en Kinjirou no comenti res de l'incident.

I així comença el "lío" d'aquesta història la qual no és una obra mestre, però omple el buit de Comèdia Romàntica Ecchi que es trobava en falta durant aquest estiu Very Happy:D

A més, el podríem fansubejar -Missatge Subliminal-

Gràcies per llegir aquest post xD
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 4975
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 13/06/2011
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum