Akihabara Deep
+2
shira-chan
solde24
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Akihabara Deep
Què us semblaria anar a l'Akihabara Deep. Jo personalment no hi he anat, però una amiga hi va anar l'any passat i em va comentar que és una passada.
D'aquesta manera els nous i els no tan nous ens podrem conèixer i tal.
Ja em direu
http://akihabara-deep.blogspot.com/
D'aquesta manera els nous i els no tan nous ens podrem conèixer i tal.
Ja em direu
http://akihabara-deep.blogspot.com/
solde24- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5161
Reputació : 1
Re: Akihabara Deep
Alaaa!! Quina passadaaaa!! M'hi apunto i m'atreveixo a dir que en Tyrex també. A prop de casa meva, gratuït i el cap de setmana que quedo amb en Tyri! Friqui friqui!! A veure què hi diu, però m'encantaria deixar-nos-hi caure!! I... mmm... de què puc fer cosplay? Tinc una setmana, ha de ser senzillet... Ningú te, per casualitat, una samarreta blanca amb les màniques blaves o negres? Per noi, eh.
A mi els videojocs no em van, però segur que s'hi troba mil coses, allà! Hi ha paradetes? Mi voler manga.
Si volguéssiu tornar a anar de Yankee-kun to Megane-chan per mi encantada! Si algú té alguna altra idea, que la proposi també! (com anar de One Piece o de Fairy Tail, el primer està molt vist, I know, però no deixa de ser guai sentir-te un dels personatges! Si anem de OP em demano la Nico Robin!)
A mi els videojocs no em van, però segur que s'hi troba mil coses, allà! Hi ha paradetes? Mi voler manga.
Si volguéssiu tornar a anar de Yankee-kun to Megane-chan per mi encantada! Si algú té alguna altra idea, que la proposi també! (com anar de One Piece o de Fairy Tail, el primer està molt vist, I know, però no deixa de ser guai sentir-te un dels personatges! Si anem de OP em demano la Nico Robin!)
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pffff, doncs tot i ser amic d'un que ho munta o ho muntava, a mi l'any passat no em va agradar gaire... Potser em confonc d'event, nose... Però si voleu anar-hi per mi endavant, així ens veiem
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Vingaaaaa! Ordre a la sala caram!
A veure, jo proposo que es faci el dissabte, bàsicament perquè el diumenge no em va bé, la shira i l'oni ja m'han dit que els va bé, el pla seria quedar sobre les 10 a la porta de l'akihabara o a algun lloc proper.
D'entrada quedem així, qualsevol cosa digueu-ho que això no és cap dictadura xDDD
També digueu els que vindreu perquè sinó potser que no us esperem :/
A veure, jo proposo que es faci el dissabte, bàsicament perquè el diumenge no em va bé, la shira i l'oni ja m'han dit que els va bé, el pla seria quedar sobre les 10 a la porta de l'akihabara o a algun lloc proper.
D'entrada quedem així, qualsevol cosa digueu-ho que això no és cap dictadura xDDD
També digueu els que vindreu perquè sinó potser que no us esperem :/
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Pel tema de la feina, m'és impossible quedar el dissabte. Si hi hagues molta, però molta, però molta sort, potser podria el diumenge, però és molt dificil...
Feu un cop d'ull al programa i ho entendreu:http://festivalacustica.cat/uploads/Horaris2011.pdf
Jo us volia conéixer...
En fi, ja quedarem (suposo, vamos) pel saló
EDIT: No ho havia comentat, treballo fent càtering.
Feu un cop d'ull al programa i ho entendreu:http://festivalacustica.cat/uploads/Horaris2011.pdf
Jo us volia conéixer...
En fi, ja quedarem (suposo, vamos) pel saló
EDIT: No ho havia comentat, treballo fent càtering.
solde24- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5161
Reputació : 1
Ey, crec que us sería més util quedar més tard a dalt de tot del casal, a la tercera planta. Més que res perque soc un dels organitzadors de l'event i a les 10 del mati disabte (es a dir l'hora d'obertura) hi haura cua davant de l'entrada.
Emorillogo- Nèstor
- Nombre de missatges : 1
Puntuació : 4831
Reputació : 0
Al final vam anar-hi a la tarda! Sí, merci per informar-nos!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!