Parlem sobre Toradora!
+5
bombillero
condedooku
shira-chan
barretdepalla
surreak
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Parlem sobre Toradora!
El capitol 3 esta molt interessant!
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6094
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Per mi no. És d'amor a l'institut, però no tenen res més en comú.
Kare kano ja comencen a sortir des de molt aviat, Toradora parla, precisament, d'adonar-se i ser honestos amb els seus pensaments i en tenir por a començar una relació.
Karekano se centra en l'estudi i en fer amics i ser acceptat a classe. Els protes de Toradora ja són famosos, al seu institut.
Toradora té un aire de comèdia, Karekano (tret del primer capítol) és força sensiblón.
Toradora és un shonen (dirigit a nois) i Karekano és un shojo (dirigit a noies).
Etc, etc.
Per mi s'assemblen com un ou a una castanya, però potser la Rini, que diria que li encanten tots dos (a mi no em va agradar gens Karekano) et sabria trobar més semblances... Who knows.
Kare kano ja comencen a sortir des de molt aviat, Toradora parla, precisament, d'adonar-se i ser honestos amb els seus pensaments i en tenir por a començar una relació.
Karekano se centra en l'estudi i en fer amics i ser acceptat a classe. Els protes de Toradora ja són famosos, al seu institut.
Toradora té un aire de comèdia, Karekano (tret del primer capítol) és força sensiblón.
Toradora és un shonen (dirigit a nois) i Karekano és un shojo (dirigit a noies).
Etc, etc.
Per mi s'assemblen com un ou a una castanya, però potser la Rini, que diria que li encanten tots dos (a mi no em va agradar gens Karekano) et sabria trobar més semblances... Who knows.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Totalment dacord amb la Shira-chan, Toradora! és un slice of life on predomina basicament la comèdia. Els protagonistes també són molt diferents, la part Tsundere/Yandere de la Taiga la fa molt interessant.
I no, Karekano no em va agradar. I sí, m'encanta Toradora!
I no, Karekano no em va agradar. I sí, m'encanta Toradora!
condedooku- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 167
Puntuació : 4046
Reputació : 2
A mi Toradora! és una de les comèdies romàntiques que més m'agraden, té un bon desenvolupament de la història i un gran final.
Estic d'acord també amb el que diu la Shira, tracta bàsicament d'admetre els sentiments i d'atrevir-se a donar un pas endavant. Si hagués de dir alguna sèrie que s'hi assembli diria Lovely Complex que la tenim aquí al fansub, l'argument és molt semblant i el caràcter tsundere de la Taiga es reparteix entre els dos protagonistes. Comença de manera molt semblant, s'associen per aconseguir sortir amb una altra persona i l'argument segueix la trama d'intentar admetre els sentiments de cadascú però sobretot l'Otani que és qui li costa més.
Però si es vol alguna semblant a Toradora! s'ha de veure algun dels treballs que ha fet la seiyu de la Taiga, la Rie Kugimiya, i que destacaria Shakugan no Shana i Zero no Tsukaima. Ara que no estan ambientats en un institut, les dues tenen una ambientació molt més fantàstica.
Yandere la Taiga? Si això més aviat és l'oposat a Tsundere i portat a l'extrem d'arribar a assassinar. Yandere és School Days o la germana de Shuffle que es torna boja o fins i tot la doble personalitat de la Lucy/Nyu d'Elfen Lied.
Estic d'acord també amb el que diu la Shira, tracta bàsicament d'admetre els sentiments i d'atrevir-se a donar un pas endavant. Si hagués de dir alguna sèrie que s'hi assembli diria Lovely Complex que la tenim aquí al fansub, l'argument és molt semblant i el caràcter tsundere de la Taiga es reparteix entre els dos protagonistes. Comença de manera molt semblant, s'associen per aconseguir sortir amb una altra persona i l'argument segueix la trama d'intentar admetre els sentiments de cadascú però sobretot l'Otani que és qui li costa més.
Però si es vol alguna semblant a Toradora! s'ha de veure algun dels treballs que ha fet la seiyu de la Taiga, la Rie Kugimiya, i que destacaria Shakugan no Shana i Zero no Tsukaima. Ara que no estan ambientats en un institut, les dues tenen una ambientació molt més fantàstica.
Yandere la Taiga? Si això més aviat és l'oposat a Tsundere i portat a l'extrem d'arribar a assassinar. Yandere és School Days o la germana de Shuffle que es torna boja o fins i tot la doble personalitat de la Lucy/Nyu d'Elfen Lied.
bombillero- TCANRMVK - Anime
- Nombre de missatges : 2193
Puntuació : 5526
Reputació : 60
Ubicació : Mataró
A mi Karekano sí que em va agradar... Hi ha diversos episodis divertits. Toradora la vaig començar ahir, i també m'agrada molt! Quan ho vaig posar era per quan he vist la doble personalitat de l'Ami, cosa que la protagonista de Karekano també ho té.
Invitat- Invitat
Admeto que me passat, yandere seria molt extrem, tot i que no posaria d'exemple a la Nyu, School Days o la Yuno de Mirai Nikki ho seria. El que volia apreciar és que a part de tsundere te una personalitat molt violenta que no es presenta en totes les tsunderes, la contrapart de la Taiga podria ser la Kurisu de Steins;Gate.
condedooku- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 167
Puntuació : 4046
Reputació : 2
Acabada!!! M'ha encantat! Estic impacient per veure l'OVA!!!
Invitat- Invitat
No sé, no sé, deixa'm pensar.... XD
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Aquests dies m'he acabat de mirar Toradora, i no està mal, tot i que em costa seguir l'argument d'una sèrie quan no s'explica el per què un personatge fa o diu alguna cosa. No sé si és perquè està basat en unes novel·les i a l'anime potser aprofundeixen poc? Em frustra, perquè m'ha passat amb vàries sèries. Sóc jo que no entenc la dinàmica dels animes japonesos?
A veure si vosaltres em podeu aportar llum sobre una pregunta que no em puc treure del cap.
I també, ja posats:
A veure si vosaltres em podeu aportar llum sobre una pregunta que no em puc treure del cap.
- Spoiler:
- Per què se'n va la Taiga just quan ja han decidit que estaran junts, i s'està tot un any sense veure's amb en Ryuuji?
I també, ja posats:
- Spoiler:
- Què interpreteu quan la Minorin admet que li agrada en Ryuuji? Representa que no havia dit res per no interposar-se entre ell i la Taiga. Llavors, per què es disculpa quan ho acaba dient?
Jo quan la vaig veure ho vaig entendre, però ara ja no me'n recordo
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Jo puc dir la meva interpretació, però no sé si et solucionarà res...
- Spoiler:
- A la primera, perquè és tsundere. Jo amb això ja en tinc prou, personatge clixé i tal. I que vingui algú a contradir-me que em farà feliç.
A la segona, crec que es disculpa per haver manipulat els sentiments d'en Ryuuji. Ella sap que inicialment n'està d'ella i que es correspondrien però opta per empènye'l a adonar-se que li agrada més la Taiga. Amb indirectes li va fotent carabasses cosa que li deu fer mal, a ell. Vaja, crec jo.
Sempre dubto de si als fils on es parla d'alguna sèrie són necessaris els spoilers o se sobreentén que si hi entres, en trobaràs. Però bé, per si de cas:
- Spoiler:
- I el fet que sigui tsundere justifica que s'estigui un any sense veure's amb el noi que s'acaba de convertir en la seva parella? Just quan semblava que començaven una etapa de felicitat absoluta? Per què és necessari aquest sacrifici?
Jo entenc que
- Spoiler:
- ho fa per tal d'arreglar-se amb la família, i aconseguir el "permís" de tots els familiars a l'hora de casar-se... A l'últim capítol ho diu en Ryuji, que vol casar-se amb l'aprovació de tots encara que triguin força temps... i Just quan marxa de casa (Taiga) diu que no fugirà més, o sigui, que torna amb els pares per a reconciliar-se. O això em dona a entendre a mi l'últim capítol...
Min3- N - Neteja
- Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5183
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona
A veure si et serveix d'ajuda el que jo vaig entendre.
- Spoiler:
- Pel que tinc entès, la Taiga se'n va amb la seva mare i l'havia de convèncer de la seva relació i futura boda amb en Ryuji. Tenint en compte la manera de ser de la mare de la Taiga segurament no ho va acceptar i no la va deixar marxar, quan va tornar probablement va ser perquè ja era prou gran per decidir per ella mateixa o perquè finalment la va poder convèncer. Si no recordo malament van decidir que es casarien aconseguint que tothom estigués d'acord i és evident que la mare de la Taiga seria el problema més gros.
- Spoiler:
- La Minori s'estima moltíssim la Taiga i és per això que no accepta els seus propis sentiments per en Ryuji, jo crec que és perquè prefereix que un bon noi com en Ryuji estigui amb la seva millor amiga. El problema és que a mida que avança la sèrie els seus sentiments per ell van augmentant i mica en mica entén que, encara que cap dels dos ho digui, estan enamorats. Quan la Minorin ho diu és perquè tots dos admeten que s'estimen i quan veu en Ryuji tan convençut veu clar que realment estava enamorada d'ell. Llavors veu com el seu amor s'escapa sense poder-ho evitar i esclata en llàgrimes.
bombillero- TCANRMVK - Anime
- Nombre de missatges : 2193
Puntuació : 5526
Reputació : 60
Ubicació : Mataró
Accepto les explicacions de la resta sobre la Taiga, ho deia de memòria i com que en algun moment em va semblar molt tsundere, creia que per aquí anava la cosa.
Doncs la veritat és que m'han servit molt ^^
I també és agradable poder debatre d'una sèrie que t'agrada
I també és agradable poder debatre d'una sèrie que t'agrada
Fa goig veure que comenteu la sèrie així... Llàstima que arribi tard, les explicacions ja te les han donat
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6975
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Jo sincerament vaig entendre el mateix
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6640
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona