Saló del manga
+12
Natsu_Dragneel
oharu-chan
Daichi
Shruikan
itrebla
Gruay
Manto-kun
Rini
solde24
tyrex
shira-chan
Akuma
16 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: Saló del manga
Bueno gent, què us semblaria quedar a una hora per determinar a l'entrada de metro de la Rambla Just Oliveres?
Foto cosplay:
Foto cosplay:
- Spoiler:
solde24- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 250
Hi aniràs sol, Solde? Jo encara no sé quan hi vindré, vinc del meu poble, així que potser arribo més tard que tothom. En tyrex i la rini venen a la tarda, així que esperem que es pronunciïn en Gruay i companyia.
El meu cosplay és de megane-chan ^.^ I en Tyrex anirà de Shinagawa. Pel fil de fotos de la japan hi sortim tots
El meu cosplay és de megane-chan ^.^ I en Tyrex anirà de Shinagawa. Pel fil de fotos de la japan hi sortim tots
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
No way! Seriously? La farga queda a prop de la mítica rambla Just Oliveres!!? No és conya, ho pregunto des del desconeixement i la ignorància absolutes xDsolde24 escrigué:Bueno gent, què us semblaria quedar a una hora per determinar a l'entrada de metro de la Rambla Just Oliveres?
Btw, solde, de què vas vestit, exactament? Perdó per no haver-lo pogut identificar :_/
Mmmm... Jo encara no sé a quina hora hi anire, suposo que arribaré per allà a les 11 a la farga, que et sembla si ens donem els numeros i aixi quan arribi et faig un truc?
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Gray Slimner escrigué:
Btw, solde, de què vas vestit, exactament? Perdó per no haver-lo pogut identificar :_/
No passa res xD. De fet em van confondre moltes vegades, i vaig decidir a meitat del saló de canviar el personatge que interpretava xD
Anava de Pinnoccio, de Gunslinger Girl; em van confondre amb el Dr. Who; i innnumerables em van també confondre amb Anglaterra, o sigui que a meitat del saló, vaig ser Anglaterra
Cap problema, ara te l'envio per privat. Llavors, qui vindria pel matí? Per passar-li el meu numeroGruay escrigué:Mmmm... Jo encara no sé a quina hora hi anire, suposo que arribaré per allà a les 11 a la farga, que et sembla si ens donem els numeros i aixi quan arribi et faig un truc?
solde24- Ex-fansuber
Puntuació : 5161
Reputació : 1
ahir vaig anr-hi,aquest any esta molt bé,com tots.Que ho disfruteu!
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Ubicació : Artés
Canvi de plans; ara vaig de Anglaterra (de Hetalia, of course) xDD
EDIT: Algu necessita el meu num.?
- Spoiler:
EDIT: Algu necessita el meu num.?
solde24- Ex-fansuber
Puntuació : 5161
La disfressa d'Anglaterra mola més que la de Pinoccio, Solde
Una pregunta que se m'acaba d'acudir... vosaltres portareu alguna cosa per menjar o anirem tots plegats a dinar a algun lloc?
Una pregunta que se m'acaba d'acudir... vosaltres portareu alguna cosa per menjar o anirem tots plegats a dinar a algun lloc?
A mi ma mare m'està preparant un suculent tuper amb peix i patates amb suc.
Però si voleu buscar algun japo per l'hospi, me'l guardo per un altre dia! Quin és, el plan? Com quedem amb tu, Gray? Jo arribaré xino-xano des de la Garriga. Al ser un dia de festa segur que no em llevo gaire d'hora. Així que compteu amb mi com a molt d'hora a les 12. Quan arribi trucaré en Gruay que m'ha dit que ja seria per allà ell i alguns altres
Però si voleu buscar algun japo per l'hospi, me'l guardo per un altre dia! Quin és, el plan? Com quedem amb tu, Gray? Jo arribaré xino-xano des de la Garriga. Al ser un dia de festa segur que no em llevo gaire d'hora. Així que compteu amb mi com a molt d'hora a les 12. Quan arribi trucaré en Gruay que m'ha dit que ja seria per allà ell i alguns altres
Jo també trucaré a en Gru, però probablement arribaré abans, cap a les 11 ^^
Home, jo preferiria anar a dinar a algun lloc, així m'estalvio fer-me ara el dinar de demà a corre-cuita xD
Home, jo preferiria anar a dinar a algun lloc, així m'estalvio fer-me ara el dinar de demà a corre-cuita xD
Pensa que amb els diners d'un dinar et pots comprar 2 mangues! (potser amb el canvis de preu del manga en català + els mangues de planeta només t'arribi per un)... de tota manera allà dins també venen ramen i coses. Si al final es decidís per no anar al restaurant tampoc quedaries penjat. Jo m'emportaré teca per si de cas Ja que aquestes hores no crec que es connecti ningú més... :S
Bones
Potser ja es una mica tard, però si algu hi va demà (o si no per l'any que ve) i té problemes en buscar un restaurant japonès, pels qui no ho saben, hi ha un restaurant japonès al centre comercial La Farga, o sigui al mateix lloc practicament. Es troba a la tercera planta, es diu Sakura, i es un buffet lliure giratori. Pagues 10€ i van passant els plats i a menjar fins a rebentar... xd i es menja molt bé.
L.B.
Potser ja es una mica tard, però si algu hi va demà (o si no per l'any que ve) i té problemes en buscar un restaurant japonès, pels qui no ho saben, hi ha un restaurant japonès al centre comercial La Farga, o sigui al mateix lloc practicament. Es troba a la tercera planta, es diu Sakura, i es un buffet lliure giratori. Pagues 10€ i van passant els plats i a menjar fins a rebentar... xd i es menja molt bé.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Hem entrat al centre comercial, hem preguntat a un treballador d'allà si hi havia algun restaurant japonès i ens ha dit que n'hi havia un, però que el van xapar no fa gaire per problemes de sanitat, o sigui que demà no hi podràs anar :-/lostbrain escrigué:Bones
Us van enganyar pq a la part d'adalt de tot hi ha un buffet de cinta japo per 10€
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Però ho vas veure aquestes dies?
Que potser realment l'han tancat xD
Que potser realment l'han tancat xD
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Ho vaig veure ahir mateix...
Akuma- Ex-fansuber
Jo vaig anar-hi a dinar el diumenge i ple de gent i ben bo que era. Potser el van tancar el dilluns, no ho se.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Que no temeeees! Que jo hi vaig anar ahir per acompanyar a un amic a que es pillés algo al burguer king i al passar vaig veure que estava obert i a petar de gent.
Akuma- Ex-fansuber
Doncs res res! No he dit res xD
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Home, no crec que ens enganyés, senzillament es devia equivocar xD Ara ja ho sabem tots per la propera vegada ^^Akuma escrigué:Us van enganyar pq a la part d'adalt de tot hi ha un buffet de cinta japo per 10€
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3