Pel·lícula 3D de Tintin!
+2
surreak
shira-chan
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Pel·lícula 3D de Tintin!
Pel·lícula en 3D de Tintin
S'estrena el 28 d'octubre
Gran sorpresa he tingut avui al veure cartells molóns pel carrer mentre feia les pràctiques de cotxe! Tant m'han molat que m'han pitat per vés a saber què que feia malament... bé, al tanto, la notícia bomba!!
Pel·lícula d'en Tintin als cines! Dirigida per l'Steven Spielberg i produïda per en Peter Jackson. D'animació però realitzada amb la tècnica aquella d'animar els moviments d'un actor de debò. L'actor en qüestió que fa de Tintin és el nen que va fer Billy Eliot al seu moment.
Era importantíssim que us fes saber aquesta notícia tenint en compte els rags tan meravellosos que tenim!!
I aquí us deixo amb 2 trailers! Aneu fent boca! A mi em cau la baba a litres...
S'estrena el 28 d'octubre
Gran sorpresa he tingut avui al veure cartells molóns pel carrer mentre feia les pràctiques de cotxe! Tant m'han molat que m'han pitat per vés a saber què que feia malament... bé, al tanto, la notícia bomba!!
Pel·lícula d'en Tintin als cines! Dirigida per l'Steven Spielberg i produïda per en Peter Jackson. D'animació però realitzada amb la tècnica aquella d'animar els moviments d'un actor de debò. L'actor en qüestió que fa de Tintin és el nen que va fer Billy Eliot al seu moment.
Era importantíssim que us fes saber aquesta notícia tenint en compte els rags tan meravellosos que tenim!!
I aquí us deixo amb 2 trailers! Aneu fent boca! A mi em cau la baba a litres...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Re: Pel·lícula 3D de Tintin!
Hehehe, jo ja feia temps que sentia tocar campanes, i em feia molta gràcia.
I ara tinc moltes i moltes ganes d'anar-hiiii!! S'estrena el dia 28, per cert!
I ara tinc moltes i moltes ganes d'anar-hiiii!! S'estrena el dia 28, per cert!
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6094
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Sabia que seria d'animació i que la dirigiria Steven Spielberg, però no que fos en 3D... el nen que feia de Billy Elliot era l'Orlando Bloom, no? Ah, no, era The Calcium Kid... em penso xD Anyway, tinc ganes de veure la pel·lícula, aviam què tal ^^
No res, que de vegades desvariejo i faig associacions d'idees un pèl estranyes u.u
Els crítics diuen que és la repera la pel·licula, que l'Spielberg ho ha clavat! Alguns creuen que és massa ràpida però que 100% recomanable.
La vaig anar a veure el divendres per l'estrena a Girona (És el que té tenir un pare friki del tintin xD); i està bé, però tampoc mata. És com una peli d'Indiana Jones, però amb tintin (A grans pinzellades, clar)
solde24- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5160
Reputació : 1
Jo la vaig anar a veure ahir, i penso una mica com tu. Està molt més ben adaptada que qualsevol peli adaptant un llibre, però aquestes coses sempre perden. Ara, visualment és espectacular. Vull dir, que pels refans del tintín suposo que és lleugerament decebedora, però que s'ha de veure.
Per cert, el Tintín perd totalment l'expressió d'intel·ligència que té als còmics, i sembla més innocent.
I la peli com està feta? És animació pura i dura, o està rodat amb actors i després han tractat les imatges?
Per cert, el Tintín perd totalment l'expressió d'intel·ligència que té als còmics, i sembla més innocent.
I la peli com està feta? És animació pura i dura, o està rodat amb actors i després han tractat les imatges?
Amb en Tyrex i en Vitus la vam anar a veure també el dia de l'estrena en 3D i català!!
Jo m'ho vaig passar teta. És cert que a en Tintin se'l veu més ruc del que un se'l pugui imaginar, però el Capità Haddock i els Dupont i Dupond, per mi, clavats. Em va fer riure molt. I l'únic que trauria és tanta acció trepidant. A Tintin n'hi ha, però no tan irreal... jo la vaig notar una mica massa adaptada als nens, però gens malament.
Pels refans de Tintin hi havia una pila ben llarga de ginyos d'altres volums o a l'Herge mateix en persona.
Potser convingui afegir personatges aviat i ampliar els rangs...
Jo m'ho vaig passar teta. És cert que a en Tintin se'l veu més ruc del que un se'l pugui imaginar, però el Capità Haddock i els Dupont i Dupond, per mi, clavats. Em va fer riure molt. I l'únic que trauria és tanta acció trepidant. A Tintin n'hi ha, però no tan irreal... jo la vaig notar una mica massa adaptada als nens, però gens malament.
Pels refans de Tintin hi havia una pila ben llarga de ginyos d'altres volums o a l'Herge mateix en persona.
Potser convingui afegir personatges aviat i ampliar els rangs...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Sips, un pèl massa adaptada als nens, això sí.
Els ginyos també em van encantar. Ah, i remarco que l'adaptació pot decebre, però que està molt aconseguida.
Els ginyos també em van encantar. Ah, i remarco que l'adaptació pot decebre, però que està molt aconseguida.