Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Glénat iguala els preus EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Glénat iguala els preus EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Glénat iguala els preus EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Glénat iguala els preus EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Glénat iguala els preus EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Glénat iguala els preus EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Glénat iguala els preus EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Glénat iguala els preus EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Glénat iguala els preus EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Glénat iguala els preus

+7
itrebla
Gruay
Gray Slimner
Daichi
Rini
shira-chan
surreak
11 participantes

Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Glénat iguala els preus

Missatge  surreak Dv 28 Oct 2011, 13:19

Glénat iguala els preus

Glénat iguala els preus Jk5f3

La polèmica està servida. Glénat ha anunciat que a partir del 2012 equipara els preus de les publicacions castellanes i catalanes. Podeu llegir-ne més a la font, i mirar una mica els comentaris. Ja sabem que amb tot això sempre es genera una gran polseguera. Però la notícia és molt significativa.

Font: MisionTokyo
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  shira-chan Dv 28 Oct 2011, 14:33

Puta merda i tal

A mi ja em feia molta mala espina, aquesta independització... Ara, a més, Cinturó negre i Fujigi Yugi també en castellà. Ale. D'aquí a no fer res més en català, ja ho veureu, ja...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20241
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Rini Dv 28 Oct 2011, 15:54

Té pebrots que a un altre fil que vas obrir fa unes setmanes hi posessis també un link en què la gent (la majoria de fora de Catalunya) no parava de comentar que volia igualtat de preus, que aquí pagavem poc etc... I que ara surtin i diguin que no els agrada la decisió presa. Quina colla d'hipòcrites, indecisos, rucs... No sé què dir.

I per comentaris estrella, aquest:
lo que nunca he entendido, una tirada de mangas que se hacen para una zona más pequeña, donde solo hablan catalan una cuarta parte del país los pongan más baratos todo lo contrario, tendrían que ser aún más caros.
Si no en tenen ni idea, que no parlin. De debò...

I clar, com sempre, qui surt perdent som els mateixos, amb preus més alts, poc catàleg en català, i tornant a donar pas als comentaris típics.
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6789
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Daichi Dv 28 Oct 2011, 16:12

Quina merda de món del manga a Catalunya, tot publicat en espanyol i el poc que es publica en català encara pugen els preus.

Si fos per mi ho publicaria absolutament tot únicament en català, i els que ho vulguin en espanyol que ho vagin a comprar a les espanyes. Ja veuríeu que ràpid que s'acabaria la polèmica dels preus.

Sembla, però, que per desgràcia això no és possible, ja hem fet tard, així que a posar-s'hi fulles i a fansubejar.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6292
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  shira-chan Dv 28 Oct 2011, 16:34

Ara m'he mirat a fons la notícia a mision tokyo i hi diu que Cinturó negre i Fujigi Yugi, ara que ho faran en castellà, el preu serà menor perquè ja tenen el material. Osigui, no valia que l'edició catalana fos més barata de Bleach i Naruto perquè ja tenien el material però sí que val que sigui més barata quan és al revés?

Hi ha un comentari que diu que el que entén ell és que serà més barat que lo habitual, no que l'edició catalana. Suspect jo no ho entenc, perquè a Bleach i Naruto s'hauria d'aplicar el mateix. A més a més, van un colló endarrerits respecte tot, l'edició catalana. Qui cony es pensen que la comprarà, ara? A més, amenacen dient que si no té prous vendes la cancel·laran. Quins collons més gegants!

Ale, si no ens ofereixen el que toca, crec que em passaré les llicències espanyoles per la pedra. Però quin morro!! Nosaltres aquí intentant no provocar-los competència. Competència de què? Si no ens ofereixen una merda ben feta. Que l'edició en català de Bleach té quasi més errors de gènere que la nostra Sora no Otoshimono. Que la pallassa que els tradueix ni es mira els dibuixos ni res. Au, va. I jo comprant-los per donar corda al català i tota la pesca. Botiflers!

Es nota que estic MOLT enfadada?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20241
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  surreak Dv 28 Oct 2011, 17:10

Es nota, es nota. I amb molta part de raó, per cert.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Gray Slimner Dv 28 Oct 2011, 17:23

Daichi escrigué:Si fos per mi ho publicaria absolutament tot únicament en català, i els que ho vulguin en espanyol que ho vagin a comprar a les espanyes. Ja veuríeu que ràpid que s'acabaria la polèmica dels preus.
Completament d'acord. Res més a dir xD

A mi el que m'ha semblat més greu és lo rabiosa que arriba a ser aquesta gentussa. Ja que no poden pagar menys, volen que tots els altres que tenen la sort de poder aconseguir mangues més barats (tot i que, francament, jo m'estimaria més que fossin més cars però que hi hagués la varietat que hi ha en espanyol) els paguin al mateix preu.
Comentaris a destacar:

Pillo sitio en lo que sin duda será un hilo mítico.
Al Capitán Catalonia le han dejado sin subvenciones. Fijo Glénat iguala els preus Heh
omg omg omg un hilo en el que tocan la cartera de los catalanes :DDDDD Glénat iguala els preus EyesGlénat iguala els preus HehGlénat iguala els preus Smilerook (weeeeeeee)
I atenció a aquest:
Lo de a pagar todo el mundo lo mismo...yo lo matizaría: a pagar todo el mundo lo que le toca. Si una edición es más barata (por lo que sea, ya se tiene la licencia, etc.) tendría que vernderse más barata, no? Es lo que pasará con "Cinturó Negre". Si ya se tienen los materiales, pues olé! Se podrá vender más barata en castellano. Pero sería también lógico que se hiciera lo mismo con el resto de series, sean traducidas desde cualquier idioma a cualquier otro, no?
Tu lo que eres es un egoísta de cuidado. Nada majete, en democracia todos tenemos los mismos derechos tanto para bien como para mal. TODOS A PAGAR LO MISMO Y PUNTO.
Què collons!!? Ser egoista és voler que els altres paguin més només per putejar! Ells què merda n'han de fotre, del que paguem nosaltres pel manga, si ni tan sols l'entenen!!? Patètic.
Quan llegeixo això me'n recordo de la frase "viu i deixa viure". És com el iaio senil aquell que ahir va dir que a espanya potser li hagués anat millor sense Catalunya. Collons, doncs si tants problemes us portem, deixeu-nos marxar d'una vegada!!! No, és molt millor tenir-nos sotmesos, ridiculitzats i martiritzats.
Indignació màxima.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Daichi Dv 28 Oct 2011, 19:47

El millor de tot és que ho ha dit un dels "pares de la constitució", que en teoria hauria de ser una persona d'una certa vàlua. Si algú del seu nivell pensa això, no em vull ni imaginar què en deu pensar la "societat" espanyola en general sobre els catalans.

Però és que això no acaba aquí, ha arribat a defensar els bombardejos a Barcelona i tot!!

Encara que t'he de dir una cosa, jo no sé si a Espanya li hagués anat millor amb Catalunya o amb Portugal, però sí que et puc assegurar que a Catalunya li hagués anat d'allò més bé (edito i afegeixo: com a mínim no hauríem d'aguantar pallassos com ell o com els dels comentaris aquests d'abans).
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6292
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Gray Slimner Dv 28 Oct 2011, 21:44

Daichi escrigué:Encara que t'he de dir una cosa, jo no sé si a Espanya li hagués anat millor amb Catalunya o amb Portugal, però sí que et puc assegurar que a Catalunya li hagués anat d'allò més bé.
Aquesta mateixa reflexió vaig fer jo quan vaig sentir la "broma" de l'energumen aquell.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Gruay Ds 29 Oct 2011, 23:50

Puah... De debò que no ho entenc... Tenia moltes esperances amb la independització de glénat, però ja veig que anava molt mal encaminat... Jo que aquest saló volia intentar atrapar el ritme de Cinturó Negre, si ara m'ho foten més car la cosa està xunga, xunga...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9483
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  itrebla Dc 18 Gen 2012, 18:26

Potser encara hi ha esperança, ha sortit el pdf amb les futures entregues de Glénat pel febrer i Naruto continua costant els mateixos 6.50€.
Aquí teniu el pdf.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5253
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  barretdepalla Dc 18 Gen 2012, 18:44

Ens ha arribatb l'hora,quina merda.Bueno,ara tov¡ca ci¡onfiar en norma
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5908
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Gray Slimner Dc 18 Gen 2012, 19:52

?? Però si Norma no fa manga en català. Fan còmics (bàsicament Eric Castel), però 0 manga. Deuen creure que no els seria rendible ¬¬
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Akuma Dc 18 Gen 2012, 19:57

No sé que esperaveu realment...

Us escalfeu perque us dona la gana. Dubto que ara com ara a la generalitat li estigui important una merda els comics quan deixa a la meitat de la població sense metges.

Crec que la Generalitat va fer bé en donar un ajut per a que es generés manga en català i tal, i realment ens hauria d'importar poc que estigui a un preu més barat o al mateix que en la versió castellana, sempre que tinguem catàleg en català, tot i que està per veure el futur del manga comercial en català.

Per altra banda, estic d'acord amb vosaltres en quant a que els mangues que tenen la edició castellana més avançada haurien de gaudir del mateix descompte que les edicions castellanes que es base en un material que ja tenen a mà...

I weno, perdoneu si em poso ja pesimista del tot, però no sé vosaltres, però jo crec que des de fa molt de temps sembla que tenen ganes d'enfonsar Catalunya en la misèria, o sigui que no us estranyi que acabem menjant merda tots, i si arribessim a aquest destí segur que dirien: "Ahh, però mengen merda de gratis...!!!"
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7134
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  barretdepalla Dc 18 Gen 2012, 20:55

No sé lo que sé és que aixo és una gran clavada,i en això hi estem tots d'acord
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5908
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Hanako Dc 18 Gen 2012, 22:44

Em sembla una merda i una putada (au, ja ho he dit... perdó!! Neutral )

Acabarem consumint manga en català les -de cada dia menys- persones amb consciència lingüística! Però bé... en el cas de casa meva, tenint en compte les mesures que el govern de Bauzá emprèn contra la nostra llengua... encara hauré de resar per poder trobar un tom a la prestatgeria de la tenda i que estigui en català...

Trist, però cert... què hi farem! Plorant
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4658
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Surrui Dc 18 Gen 2012, 23:13

Ara es quan vinc jo i dic que no compro manga en català :trollface:

Tot i aixo es una putada gran per tot aquell que vulgui comprar manga en català, perque el fet de que fos mes barat era per que la jovenalla consumis productes en català i així fer que la llengua no es mori... pero apujant els preus faran que la gent deixi de comprar en català.

Apart... em sembla de molt mal gust els comentaris posats per aquesta gent: Em sembla genial que tu no parlis en català i que paguis el que faci falta per comprar manga... pero no vinguis a fotre merda a l'altre gent. Quina tol·lerància deu meu
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5206
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Gray Slimner Dj 19 Gen 2012, 00:44

Hanako escrigué:Acabarem consumint manga en català les -de cada dia menys- persones amb consciència lingüística!
I ni aquests, perquè jo no compro cap manga en català. Òbviament, si em poses al davant el mateix volum en català i en castellà, tinc claríssim amb quin em quedo, però jo (com tants d'altres) no tinc opció de fer aquesta tria.
M'encantaria que hi hagués molta més oferta de manga en la nostra llengua (ja no demano que facin Gantz, que m'encantaria, però Death Note en català me la compraria segur, i és una sèrie que el públic coneix i podria vendre's bé perquè la van fer pel 3xl), però tenint en compte que estan apujant els preus dels pocs que hi ha disponibles, ho veig força complicat.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Akuma Dj 19 Gen 2012, 07:18

Gray Slimner escrigué:M'encantaria que hi hagués molta més oferta de manga en la nostra llengua (ja no demano que facin Gantz, que m'encantaria, però Death Note en català me la compraria segur, i és una sèrie que el públic coneix i podria vendre's bé perquè la van fer pel 3xl), però tenint en compte que estan apujant els preus dels pocs que hi ha disponibles, ho veig força complicat.

Estem dient que els preus s'igualen, no que pugen per sobre la castellana, excepte algun cas molt especial, i jo entre la versió castellana i la catalana escolliria la catalana. Tanmateix, a mi lo que em faria molta ràbia es tindre sèries bilingües epl simple fet d'haver-la començat en català i com a ells no els interessa per les raons que siguin, que m'hagués de comprar la versió castellana.

De fet, planeta deAgostini ("la gran editorial"), ha cancel·lat més d'una sèrie, i els que n'hem comprat algun manga no ens tornaràn pas els calers. Em faria molta ràbia que fèssin algo semblant amb les versions catalanes.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7134
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  barretdepalla Dj 19 Gen 2012, 13:57

Doncs jo igual.Mai compro manga en catala perque no s'en troba,pero dona rabia que cada cop hi haigui menys
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5908
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Gray Slimner Dj 19 Gen 2012, 16:17

Akuma escrigué:Estem dient que els preus s'igualen, no que pugen per sobre la castellana, excepte algun cas molt especial, i jo entre la versió castellana i la catalana escolliria la catalana.
??? Jo no he dit res dels preus de l'edició castellana, eh. He dit que els preus dels mangues catalans s'han apujat. Punt. M'és igual que ara siguin iguals que els castellans.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Glénat iguala els preus Empty Re: Glénat iguala els preus

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum