Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Arashi - 嵐 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Arashi - 嵐 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Arashi - 嵐 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Arashi - 嵐 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Arashi - 嵐 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Arashi - 嵐 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Arashi - 嵐 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Arashi - 嵐 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Arashi - 嵐 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Arashi - 嵐

3 participantes

Arashi - 嵐 Empty Arashi - 嵐

Missatge  shira-chan Ds 12 Nov 2011, 00:30

Hohoho, veient el fil d'en Gackt m'he decidit a obrir uns quants fils de coses guais. Per començar Arashi!! HOHOHOHO!

Total, començo. Són un grup de cinc nois molt particulars. Van començar amb només 12 anyets. I ara que ronden els 27 no deixen de ser un dels grups més famosos del Japó.
Els cinc nois, individualment, tampoc es queden gens curts de popularitat. Tots ells, a més a més, solen protagonitzar dorames ja veureu que força coneguts. Un d'ells, el que fa els raps, (en Sho Sakurai) és llicenciat (o graduat, ara ja) en Economia i és presentador de notícies. O.O
Els altres dos també remarcables pel que ens hagi pogut arribar són en Jun Matsumoto i en Kazunari Ninomiya.
En Jun és el primer que va debutar com a actor essent el protagonista de Gokusen (popularíssim manga josei adaptat a 3 temporades de dorama + pel·lícula i el seu respectiu anime, centrat en una profe d'institut hereva d'una família de Yakuzes que ha de controlar una classe plena de delinqüents). També, entra altres papers, ha estat el protagonista dels dorames els mangues dels quals han estat traduïts al castellà com "No me lo digas con flores - Hana Yori Dango" (si us preguntàveu com podien llicenciar un manga d'uns 40 volums amb un títol tan horrible i una temàtica més que qüestionable, aquí en teniu la resposta: el dorama va ser un boom escandalós al Japó) o "Eres mi mascota - Kimi wa petto".
En Ninomiya també té dorames importants però és arxiconegut a les nostres terres com en Kei-chan de Gantz.
Dels altres dos, us en podria dir altres treballs i oficis però crec que us quedaríeu una mica igual.

Així que amb aquest espaterrant vídeo que he trobat que es pot posa en macro HD (i que probablement sobrevisqui molt poc al youtube, així que si us interessa una micona, mireu-lo aviat) us els presento. El primer de tots a aparèixer és el presentador de notícies, el rapero Sho Sakurai. El segon que apareix sol és en Jun Matsumoto prota de "No me lo digas con flores" (huhuhu). El tercer a aparèixer és l'Onho Satoshi (la millor veu del grup). El quart és l'Aiba Masaki. I l'últim en Kei-chan Kazunari Ninomiya.

A mi em molen per guapos i pq ballen molt ^.^

I un altre tb en súper HD que va ser opening d'un dorama protagonitzat per l'Ohno. De fet, crec que tots els seus temes acaben per ser opening de Dorames on surt algun d'ells. LOL.

shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Arashi - 嵐 Empty Re: Arashi - 嵐

Missatge  Manto-kun Ds 12 Nov 2011, 15:59

Aquests paios ho estan petant tot es veu, vaig veure l'altre dia una llista dels mes populars i van primers i de pallissa.

Ah si! Coneixes un programa que fan que es diu "Secret Arashi Tv Show"? Es que Perfume i sol anar algunes vegades i fan alguna que altra activitat com anar a plegar maduixes, posar-se dins d'un simulador de vent àrtic o una casa encantada, com en el cas de el que et deixo aquí per si tens temps. No està subtitulat, però algunes coses que pots deduïr fan gràcia, ahaha ^^

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6802
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Ds 12 Nov 2011, 16:46

Me n'acabo de mirar uns 5 minuts i al minut 2:32 (aprox) hi surt una pantalleta petitona anunciant algu i es veu els Arashi ballant amb les Perfume!! Kyaaaa! I tal. Hahaha! M'encantaria veure'ls!

Per cert, Manto, si vols, obra un fil sencer sobre les Perfume amb algun videoclip, en sé més d'un que li agradarà i jo mateixa n'hi posaré alguns, que porto una setmana molt Perfume, jo Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 12 Nov 2011, 18:33

El seu tipus de música em recorda a la que feien els "Tohoshinki" en els seus bons moments (i dic "feien" perquè s'han separat o no-sé-quines-històries seves). No m'entusiasma, massa floritures pel meu gust però tampoc ho fan malament.

Havia sentit a parlar d'ells però només de passada ^^

Merci per la info Shira!
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6707
Reputació : 35
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dt 12 Jun 2012, 00:53

Uahahaha! He trobat un vídeo amb els Arashi ballant el "Xocolato disco" de les Perfume! (amb elles incloses).

És molt curt, hehe, i fan una mica el pallús, però m'he emocionat i tal Razz
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado