Maximum The Hormone - マキシマムザホルモン
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Maximum The Hormone - マキシマムザホルモン
Gackt i Arashi... doncs ara toca un grup diferent!!
Maximum the Hormone (abreujat de vegades com MTH) és un quartet de música experimental, que barreja diversos subgèneres del punk, el rock i el metal.
Cada membre aporta de manera especial aquests estils, mentre que els germans Kawakita aporten un estil musical més d'acord amb els corrents de punk rock d'estil californià, Daisuke i Futoshi aporten, respectivament, aquelles reminiscències nu metal i Funk Rock. Les lletres del grup solen utilitzar moltes onomatopeies estranyes i jocs de paraules amb doble significat, són ràpides i, al estar en japonès, causen molta incertesa entre els fans estrangers.
En el 2005 es van consagrar al seu país com una destacable banda de rock pel que fa a originalitat, vendes i assistència als seus concerts, convertint-se en un autèntic fenomen musical, però no va ser fins 2007 quan van començar a fer-se coneguts arreu del món, en part gràcies a les cançons "What 's up, people?!" i "Zetsubou Billy" en aparèixer com opening i ending respectivament en la popular sèrie d'animi Death Note. Des de llavors la seva fama i reconeixement musical no ha fet més que crecer, fins i tot el guitarrista Marty Friedman va fer un tribut a la cançó TSUME TSUME TSUME demostrant que fins a un guitarrista com el queda rendit als seus peus.
Cada membre aporta de manera especial aquests estils, mentre que els germans Kawakita aporten un estil musical més d'acord amb els corrents de punk rock d'estil californià, Daisuke i Futoshi aporten, respectivament, aquelles reminiscències nu metal i Funk Rock. Les lletres del grup solen utilitzar moltes onomatopeies estranyes i jocs de paraules amb doble significat, són ràpides i, al estar en japonès, causen molta incertesa entre els fans estrangers.
En el 2005 es van consagrar al seu país com una destacable banda de rock pel que fa a originalitat, vendes i assistència als seus concerts, convertint-se en un autèntic fenomen musical, però no va ser fins 2007 quan van començar a fer-se coneguts arreu del món, en part gràcies a les cançons "What 's up, people?!" i "Zetsubou Billy" en aparèixer com opening i ending respectivament en la popular sèrie d'animi Death Note. Des de llavors la seva fama i reconeixement musical no ha fet més que crecer, fins i tot el guitarrista Marty Friedman va fer un tribut a la cançó TSUME TSUME TSUME demostrant que fins a un guitarrista com el queda rendit als seus peus.
Re: Maximum The Hormone - マキシマムザホルモン
Va, Sho, volem veure clips!! I som (sóc) massa mandrosa com per entrar a YouTube i buscar-me'ls pel meu compte!! xD Fes la feina com Gackt mana... vull dir, Déu, Déu.
By the way, el paio de les rates em sona i no se de qué... ¬¬
By the way, el paio de les rates em sona i no se de qué... ¬¬
Cert... però els pot dissimular. Si no escrius l'http:// i les www. pots deixar el link, de les resta ens encarregarem nosaltres, je ^^
Només intento donar-te una alternativa Ets dolent, Sho!! Però tranquil, no pateixis... arrieritos somos y en el camino nos encontraremos, mwahahahahaha!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan