Prison Break
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Prison Break
Prison Break
Sinopsis: El germà del Michael Scofield (protagonista) és acusat de matar al germà de la vicepresidenta dels EUA. Després d'un judici és condemnat a la cadira elèctrica, tot i que es declara innocent. El Michael, confiant amb la innociència del seu germa, decideix rescatar-lo i ingressa a la presó després d'atracar un banc. Quan es troba allí dins, comença a preparar el pla que els permetrà fugir de la presó.
Temàtica:
Acció, Thriller, Aventura
La sèrie consta de:
-4 temporades de 22 capítols menys la tercera que en té 13 (coincideix amb la vaga de guionistes).
-2 capítols especials per entendre millor el final.
Durada:
41-42 minuts per capítol.
Opinió personal:
Quan la vaig començar a veure no pensava que m'agradaria tant, és d'aquelles sèries que si et perds 5 minuts d'un capítol, no ets capaç d'entendre res del que et vindrà després. A més, no és d'aquelles sèries amb capítols de farciment que t'arriben a avorrir fins al punt de tenir ganes de deixar de veure-la.
Segurament us enganxarà des del primer capítol, així que si no l'heu vist, us la recomano.
Sinopsis: El germà del Michael Scofield (protagonista) és acusat de matar al germà de la vicepresidenta dels EUA. Després d'un judici és condemnat a la cadira elèctrica, tot i que es declara innocent. El Michael, confiant amb la innociència del seu germa, decideix rescatar-lo i ingressa a la presó després d'atracar un banc. Quan es troba allí dins, comença a preparar el pla que els permetrà fugir de la presó.
Temàtica:
Acció, Thriller, Aventura
La sèrie consta de:
-4 temporades de 22 capítols menys la tercera que en té 13 (coincideix amb la vaga de guionistes).
-2 capítols especials per entendre millor el final.
Durada:
41-42 minuts per capítol.
Opinió personal:
Quan la vaig començar a veure no pensava que m'agradaria tant, és d'aquelles sèries que si et perds 5 minuts d'un capítol, no ets capaç d'entendre res del que et vindrà després. A més, no és d'aquelles sèries amb capítols de farciment que t'arriben a avorrir fins al punt de tenir ganes de deixar de veure-la.
Segurament us enganxarà des del primer capítol, així que si no l'heu vist, us la recomano.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5441
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Re: Prison Break
A mi només em va agradar la primera temporada. Cada cop es va fent més avorrida, fins al punt que vaig pensar si de debò havien cobrat per l'argument.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7322
Reputació : 32
Doncs és una de les poques sèries en les que mai m'he avorrit. A cada capítol hi passen 3 o 4 fets importants i quan es comença a entendre tota la trama, la intensitat augmenta.
itrebla- Ex-fansuber
Jo prefereixo Dexter. Sense cap mena de dubte, en aquest sèrie he vist una cosa que no he vist en moltes altres, i és l'evolució del personatge, de la forma de rodar, i la imaginació que tenen per fer quadrar algunes coses.
Quan parlo de evolució em refereixo a que el personatge es planteja tot tipus de coses, no és lo típic que sempre tenen el mateix estat d'ànim i tot plegat.
Us la recomano als que no l'hagueu vist, tot i que penso que la primera temporada és una mica rotllo en comparat de les altres. A mi cada cop em sorpren més.
Quan parlo de evolució em refereixo a que el personatge es planteja tot tipus de coses, no és lo típic que sempre tenen el mateix estat d'ànim i tot plegat.
Us la recomano als que no l'hagueu vist, tot i que penso que la primera temporada és una mica rotllo en comparat de les altres. A mi cada cop em sorpren més.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7322
Reputació : 32
Akuma escrigué:A mi només em va agradar la primera temporada. Cada cop es va fent més avorrida, fins al punt que vaig pensar si de debò havien cobrat per l'argument.
Hi estic totalment d'acord, després el que fan es repetir la trama inicial i acaba avorrint
Si que la primera i la tercera temporada tenen coses en comú, però la situació és totalment diferent, inclús els personatges implicats són totalment diferents i contradictoris.
Hi ha altres sèries on és nota més la repetició d'uns fets, com per exemple The Walking Dead
I sobre Dexter, no puc opinar perquè no l'he vist.
Potser començaré Breaking Bad, que n'he sentit molt bones crítiques.
Hi ha altres sèries on és nota més la repetició d'uns fets, com per exemple The Walking Dead
- Spoiler:
- Per exemple, on estan ara, a la granja, segurament acabaran entrant els zombis i es menjaran a la meitat de la família, els que sobrevisquin tornaran a marxar i segurament tornarà a passar el mateix en un altre lloc.
I sobre Dexter, no puc opinar perquè no l'he vist.
Potser començaré Breaking Bad, que n'he sentit molt bones crítiques.
itrebla- Ex-fansuber
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!