Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Eleccions EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Eleccions EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Eleccions EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Eleccions EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Eleccions EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Eleccions EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Eleccions EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Eleccions EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Eleccions EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Eleccions

4 participantes

Ir abajo

Eleccions Empty Eleccions

Missatge  itrebla Dl 21 Nov 2011, 12:58

Com m'imagino que tots sabeu, s'acosta un tsunami blau de grans magnituds a tot l'estat, per sort, hi ha hagut dos comunitats autònomes que han aguantat. Però bé, no em vinc a queixar del que han votat la "majoria".
El que realment trobo indignant és el sistema d'Hondt, el motiu pel qual és fa aquest tipus de recompte de vots en el qual un partit que ha tret 1M de vots tingui 5 escons i un altre amb 0.9M en tingui 16. No trobo just que en funció del partit polític, un escó valgui més o menys vots, i el que és més greu, tots els vots no valen el mateix.
Per posar un exemple:

PP = 58073 vots/escó -->186 escons, si tots els vots valguessin el mateix: 160
PSOE = 63398 vots/escó --> 110 escons, si tots els vots valguessin el mateix: 103
CiU = 63391 vots/escó --> 16 escons, si tots els vots valguessin el mateix: 15
UPyD = 228048 vots/escó --> 5 escons, si tots els vots valguessin el mateix: 17
Equo = +215776vots/escó --> 0 escons, si tots els vots valguessin el mateix: 3

Font: Aquí


I què n'opineu del senat?
La meva opinió es resumeix molt breument: 260 personatges amb pensions vitalícies i amb cotxes privats de luxe, pagats pel poble. Per mi són totalment innecessaris. De fet, bona part d'Europa no en té, i si en tenen, no arriben als 260 ni de bon troç; inclús EUA té un únic senador per estat.


Fa uns dies em van enviar un correu que trobo interessant, aquí us el deixo:

SI HAY QUE CORTAR... CORTEMOS

En Bélgica llevan casi 1 año sin gobierno y estan en la gloria, EL SISTEMA FUNCIONA SÓLO CON UNAS BUENAS Leyes

España debe bajar su déficit en 9,4 puntos porcentuales en la próxima década, una de las reducciones más drásticas del mundo, según el Fondo
Monetario Internacional... que además pide un recorte en las prestaciones sanitarias de nuestro paí­s para reducir la deuda. Menudo
panorama.

¿No crees que ha llegado el momento de coger el toro por los cuernos?...

ELIMINAR EL SENADO. NORUEGA, SUECIA, DINAMARCA, NO TIENEN SENADO, ALEMANIA SOLO 100 SENADORES, EE.UU. UN SENADOR POR CADA ESTADO. LOS GRANDES TEÓRICOS DEL DERECHO INTERNACIONAL Y CONSTITUCIONAL (DUVERGER, JELLINEC, ETC.) OPINAN QUE ES UNA CÁMARA INNECESARIA, PRESCINDIBLE Y QUE ESTÁ EN EXTINCIÓN, ¿ENTONCES POR QUÉ TENEMOS QUE MANTENER A 260 SENADORES? DE ESTA FORMA AHORRAREMOS 3.500 MILLONES DE EUROS CADA AÑO.

ELIMINAR LA PENSIÓN VITALICIA DE TODOS LOS DIPUTADOS, SENADORES Y DEMÁS "PADRES DE LA PATRIA ".

REVISAR LOS SUELDOS DE ESTOS ALCALDES QUE SE PONEN LOS SUELDOS QUE LES DA LA GANA.

CAMBIAR LAS LEYES, Y ADEMÁS DE CÁRCEL PARA LOS LADRONES, OBLIGAR A QUE TODO EL DINERO QUE HAN ROBADO LOS POLÍTICOS Y DEMÁS "ADJUNTOS" VUELVA A LAS ARCAS DE DONDE HAN SIDO ROBADO. (p.e. Camps, Fabras, Pachulis, Pantojas, Bonos, Juan Guerra, hij@s de Chavez, Matas, Munar, etc...)

ELIMINAR los coches oficiales (no es posible que tengamos más coches oficiales que USA).

Anular TODAS las tarjetas de crédito oficiales (que cada uno pague con la propia) y poner en la calle a TODOS los "cargos de confianza"
(tenemos funcionarios de sobra para encargarse de esas labores).

ELIMINAR A TODOS los diplomáticos excepto un embajador y un cónsul en cada paí­s. (No es posible que gastemos en esto más que Alemania y
Reino Unido).

Con eso, y con rebajar un 30% las partidas 4, 6 y 7 de los PRESUPUESTOS GENERALES DEL ESTADO (transferencias a sindicatos,
partidos políticos, fundaciones opacas y varios) se ahorrarí­an más de 45.000 millones de Euros, no harí­a falta tocar las pensiones ni los
sueldos de los funcionarios, ni subir el IVA, como tampoco harí­a falta recortar 6.000 millones de Euros en inversión pública.

Tiene razón el FMI cuando dice que "un buen plan de ajuste podra incluso acelerar la actividad económica".

CON LA MITAD DEL DINERO QUE EL ESTADO SE AHORRARÍA CON ESTAS MEDIDAS, SE ACABARÍA LA CRISIS EN ESPAÑA

PASADLO A TODOS VUESTROS CONTACTOS Y QUE CORRA LA VOZ.

LA DENUNCIA SILENCIOSA

Está comprobado que los millones de msn, correos, vía móvil e Internet ha logrado exasperar a los políticos de este país.

Hay que seguir denunciando y dar curso a todos estos mensajes que les pongan en evidencia.

¡¡¡MÁXIMA DIFUSIÓN!!! ¡¡ÉSTAS SON LAS RAZONES POR LAS QUE HAY QUE HACER UNA REVOLUCIÓN SOCIAL YA!!


Què n'opineu?
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5242
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Eleccions Empty Re: Eleccions

Missatge  Daichi Dl 21 Nov 2011, 17:03

En aquest fòrum em sembla que no està permés parlar de política. Ara bé, deixa'm fer-te un comentari de totes passades. L'actual sistema electoral està fet de tal manera que les comunitats amb menys pes demogràfic es puguin sentir representades per igual, d'aquesta manera, s'evita que la política es monopolitzi a les grans ciutats, cosa que trobo molt bé. El que aquests partits espanyols d'UPyD, IU, etc.. els passa, és que tenen una visió "egoista" i partidista i que tant sols volen aconseguir més representació sense tenir en compte els criteris territorials que, a Catalunya, ens aniria com el cul.

Per cert, només en llegir l'última frase de l'escrit que adjuntes ja pots comptar amb la validesa i objectivitat de l'escrit. Quatre quisso-flautes eixalabrats, indignats i decebuts perquè els seus partits espanyols podríen treure més representació.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6281
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Eleccions Empty Re: Eleccions

Missatge  Daichi Dl 21 Nov 2011, 17:09

Per cert, ara que m'he llegit l'escrit, voldria fer esment a algunes perles d'aquest. Per començar, ofereix una visió completament hispanocèntrica, com no podia ser d'altra manera, i després m'agradria fer esment a una frase que m'ha fet pixar de riure:

CON LA MITAD DEL DINERO QUE EL ESTADO SE AHORRARÍA CON ESTAS MEDIDAS, SE ACABARÍA LA CRISIS EN ESPAÑA

Hahahahahahahahahahahahahahaha!!!! Ni fent 100 vegades el que diu l'escrit no aconseguirien reduir el dèficit una merda i molt menys sortir de la crisi. Quina colla d'il·luminats, Déu meu.

EDITO: L'única cosa que trobo bé de l'escrit, seria això de suprimir el senat, realment està comprovat que no serveix per res. I pel que fa als sous vitalicis també crec que hauríen de desaparèixer, o si més no reduir-los força.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6281
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Eleccions Empty Re: Eleccions

Missatge  shira-chan Dl 21 Nov 2011, 17:34

Precisament per aquests debats no volem parlar de política al fòrum. Hi poden haver votants d'IU, de UPyD i de fins i tot, el PP i no volem que ningú mossegui a ningú.

Tanquem el fil.

Gràcies per la comprensió i sentim la "censura".
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20230
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Eleccions Empty Re: Eleccions

Missatge  surreak Dl 21 Nov 2011, 18:00

El reobro només per dir una cosa. No censurem a ningú per parlar de política. Només que creiem que no és el lloc adequat, tant per normes externes degudes al servidor del fòrum, com perquè no tenim cap ganes que aquí es generin antipaties per qüestions d'ideologia política. Tanquem el tema i l'enviem a la paperera. Això sí, si teniu ganes de parlar de política, quedem tots un dia i en parlem llargament.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Eleccions Empty Re: Eleccions

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum