Doctor Who
+2
Sakuragi
surreak
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Doctor Who
Hi ha algú que la segueixi?
Jo he vist tot el que han fet pel 3xl, i hi estic francament enganxat. ^^
Jo he vist tot el que han fet pel 3xl, i hi estic francament enganxat. ^^
Re: Doctor Who
Jo la seguexo, m'agrada moltíssim!
Intent seguir tots els capítols, però no sempre puc per les classes i els exàmens...
Intent seguir tots els capítols, però no sempre puc per les classes i els exàmens...
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5088
Reputació : 1
Ubicació : Palma
Sí, a mi l'horari d'ara tampoc em va gaire bé... Però me'ls miro sempre pel 3xl.cat i no me'n perdo ni un! ^^
una pregunta, de que va akesta serie? tothom em diu que la segueixi pero jo no sé a l'horari que la fan. Algú em podría dir l'horari i de que va la serie, segurament la seguiré ja que em diu tohom que ho haig de fer, que es molt divertida i tal, bueno gracies espero la resposta!!
L'emeten els divendres al vespre al canal 3xl. Si no ho pots veure, també t'ho pots mirar online a 3xl.cat.
I la sèrie va d'un viatger del temps, sintetitzant molt.
I la sèrie va d'un viatger del temps, sintetitzant molt.
d'acord gràcies ja m'ho miraré per k puguis parkar una miketa i no estiguis tan sol xD
Molts amics meus m'han dit que està molt bé, i pel mini-reportatge que estàn fent ara sobre el Doctor Who em sembla interessant,ademés és una sèrie molt nova que només té 300 anys xD. Ja veure que tal.
Jo també la tinc pendent juntament amb Breaking Bad. A veure si tinc una mica de temps i la puc seguir.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5441
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Pensa que quan va començar, la televisió encara era en blanc i negre, per tant, o ets una mica selectiu, o necessitaràs més d'"una miqueta de temps" xDitrebla escrigué:Jo també la tinc pendent juntament amb Breaking Bad. A veure si tinc una mica de temps i la puc seguir.
A mi no m'atreu massa, francament. Les sèries britàniques acostumen a ser molt bones, i no dubto que aquesta ho sigui, si no no hauria aguantat gairebé 50 anys, però pels pocs trossets que he vist, els efectes especials no semblen gran cosa, i els extraterrestres i monstres diversos no estan gaire aconseguits... Papier-maché everywhere xD
Vaja, no sé, potser si la veiés m'encantaria, però en té moltes altres per davant, ara mateix.
Home, la sèrie clàssica jo no l'he vist pas sencera, eh? I pels efectes especials has de tenir en compte l'època que érem.
Jo he vist des que la van reprendre. Van fer una parada el 1989, i la van reprendre el 2005. Que seria l'etapa moderna. Doncs jo la segueixo des de llavors. Els efectes especials han millorat considerablement i les caracteritzacions també, ara bé, és una sèrie que sempre manté una mica d'esperit de sèrie B.
Però en el fons, el que em deleita és l'argument. La resta m'és bastant igual, al final, perquè només l'argument ja em convenç.
Jo he vist des que la van reprendre. Van fer una parada el 1989, i la van reprendre el 2005. Que seria l'etapa moderna. Doncs jo la segueixo des de llavors. Els efectes especials han millorat considerablement i les caracteritzacions també, ara bé, és una sèrie que sempre manté una mica d'esperit de sèrie B.
Però en el fons, el que em deleita és l'argument. La resta m'és bastant igual, al final, perquè només l'argument ja em convenç.
Bah, 700 episodis... en un estiu estan vistos!
Està clar que començaré a partir del 2005, però bé, de moment hauré d'esperar. Aviat emetran Misfits, i aquella si que és bona.
Està clar que començaré a partir del 2005, però bé, de moment hauré d'esperar. Aviat emetran Misfits, i aquella si que és bona.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5441
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!