ACUDITS DE TOT TIPUS!!!
+4
tyrex
Gray Slimner
Daichi
Luffy
8 participantes
Pàgina 1 de 1
ACUDITS DE TOT TIPUS!!!
Hola nois! em venen ganes d riure una estoneta així que deixeu aquí els vostres millors acudits, però, abans vull que indiqueu la categori. Exemple:
Racista/Maxista/Normal/Feminista/Acudit dolent... (Jo ara agafaré un acudit racista però jo no ho són eh!!!)
Un blanc li diu a un negre que es lo mas blanco que tiene un negro? Així que el negre diu: Sus dientes? i l'altre respon: nno su amo
Racista/Maxista/Normal/Feminista/Acudit dolent... (Jo ara agafaré un acudit racista però jo no ho són eh!!!)
Un blanc li diu a un negre que es lo mas blanco que tiene un negro? Així que el negre diu: Sus dientes? i l'altre respon: nno su amo
Re: ACUDITS DE TOT TIPUS!!!
Aquest fòrum no és per posar-hi acudits. Suposo que quan el vegin els admins te'l canviaran de lloc.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Per cert, em sembla que ja hi ha un fil d'acudits, si busques per allà al poti-poti segur que el trobes.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Mogut a Entreteniment. Sí, ja hi ha un fil d'acudits en aquest mateix subfòrum. No sé si s'haurà d'esborrar el que has creat tu.
El que si que et demano és que no tornis a crear mai més un fil a Notícies. MAI! A Notícies només s'hi poden publicar llançaments de capítols. Gairebé m'agafa un patatús quan he vist el teu missatge a la portada ¬¬ Pobre del proper que hi torni, que ja va passar no fa massa!!
Surreak, potser hauríem de fer que només puguin obrir un fil en aquell apartat els membres del fansub...
El que si que et demano és que no tornis a crear mai més un fil a Notícies. MAI! A Notícies només s'hi poden publicar llançaments de capítols. Gairebé m'agafa un patatús quan he vist el teu missatge a la portada ¬¬ Pobre del proper que hi torni, que ja va passar no fa massa!!
Surreak, potser hauríem de fer que només puguin obrir un fil en aquell apartat els membres del fansub...
És veritat, ja va passar no fa massa. Com se us acut publicar a Notícies? Que surt al portal... Teniu molts subfòrums indicant a on postejar, si us plau. I si no sabeu, pregunteu, però el que us diem no és perquè sí, és per a que tot funcioni correctament.
I tota la raó, es canvien els permisos de qui pot postejar a Notícies.
I tota la raó, es canvien els permisos de qui pot postejar a Notícies.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Permisos canviats . Ho sentim, no érem conscients que pogués passar una cosa com aquesta.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
shira-chan escrigué:Permisos canviats . Ho sentim, no érem conscients que pogués passar una cosa com aquesta.
Pero shira,també hi heu proibit (crec que no he escrit bé la paraula) els comentaris,no només fer un nou tema
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Has d'anar aquí, Luffy
https://llunaplenanofansub.forosactivos.net/t442-acudits
I ja he re-canviat els permisos, merci per avisar, barret.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Veig que ja heu fet el que calia
Tot i així, postejo per dir que no crec que s'hagin de posar acudits racistes, masclistes, feministes, etc. Pot entrar qualsevol persona i ofendre's. Igual com no fem posts que puguin ferir gent amb certes ideologies polítiques, tampoc hem de ferir gent d'una certa raça o sexe.
Tot i així, postejo per dir que no crec que s'hagin de posar acudits racistes, masclistes, feministes, etc. Pot entrar qualsevol persona i ofendre's. Igual com no fem posts que puguin ferir gent amb certes ideologies polítiques, tampoc hem de ferir gent d'una certa raça o sexe.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Jo també ho crec, Gruay. Les normes ho especifiquen, i internet encara no és prou madur per acceptar segons quines bromes. Per tant, els acudits ofensius guardeu-vos-els per altres ocasions.
shira-chan escrigué:Has d'anar aquí, Luffy
Derrés
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención