Recomanació.
+12
Sakuragi
Manto-kun
surreak
Shruikan
lostbrain
Rini
Natsu_Dragneel
itrebla
Minamino Shuuichi
Surrui
Gray Slimner
barretdepalla
16 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Recomanació.
Soc un nen de 10 anys,i m'agraden els shonen amb molta comedia i de coses com death note,monster,ikigami,etc..Quines series em recomaneu?
Aqui us deixo les series que he vist o estic veient o tinc per veure,perque no em recomaneu una d'aquestes:Manga/anime per veure:Evangelion,Majin tantei nougami neuro,Claymore,Elfen lied,Code geass,Full metal alchemist,Fullmetalpanic i Rosario+Vampire,Ninku,Hokuto no ken , Shaman king , Air gear , Devil may cry ,Air masters,Ao no exorcist tokubetsu bangai hen,Fate stay night,Gantz,Hack sign,monster.
Que estic veient: Numero-anime Volum-manga
Naruto Shippuden (176),One piece(Saga fantasma),Gintama(Volum 1),Keroro (Varios Volums),Hunter x Hunter( 1),Yotsuba(Volum 10),Marmalade boy (Volum 1),School rumble (Volum 1 ),Bo-bo-bo ( 1),Beelzebub ( 2),Bleach (155),Niseoki(Volum 1),Soul eater (Volum 2),D-gray man(2),Blue exorcist (2),Yu-gi-oh (1),Lovely comlex (3),Toradora (4),Slam dunk (Volum 1),Monster soul (Volum 1),Fairy tail ( 15),Rave (1),Gosick (1),Yankee kun to megane chan (Volum 1),666 Satan (Volum 1),Giant killing( 2),Sora no woto (,Air gear(1),Black cat (1),The silvery crow (Volum 1),Detectiu conan (Varios manga i anime) , Muhio to Rouji (Volum 1), Ruroni kenshin ( 1) ,Love hina ( 3),Toriko ( 2) ,Lucky star(2)
Acabats:Death note,Dragon ball,(normal,z i gt),Card captor sakura,Pokemon(algunes sages),Bakuman,Inazuma eleven,Beyblade,Naruto,Appearence of the yellow dragon,
Aqui us deixo les series que he vist o estic veient o tinc per veure,perque no em recomaneu una d'aquestes:Manga/anime per veure:Evangelion,Majin tantei nougami neuro,Claymore,Elfen lied,Code geass,Full metal alchemist,Fullmetalpanic i Rosario+Vampire,Ninku,Hokuto no ken , Shaman king , Air gear , Devil may cry ,Air masters,Ao no exorcist tokubetsu bangai hen,Fate stay night,Gantz,Hack sign,monster.
Que estic veient: Numero-anime Volum-manga
Naruto Shippuden (176),One piece(Saga fantasma),Gintama(Volum 1),Keroro (Varios Volums),Hunter x Hunter( 1),Yotsuba(Volum 10),Marmalade boy (Volum 1),School rumble (Volum 1 ),Bo-bo-bo ( 1),Beelzebub ( 2),Bleach (155),Niseoki(Volum 1),Soul eater (Volum 2),D-gray man(2),Blue exorcist (2),Yu-gi-oh (1),Lovely comlex (3),Toradora (4),Slam dunk (Volum 1),Monster soul (Volum 1),Fairy tail ( 15),Rave (1),Gosick (1),Yankee kun to megane chan (Volum 1),666 Satan (Volum 1),Giant killing( 2),Sora no woto (,Air gear(1),Black cat (1),The silvery crow (Volum 1),Detectiu conan (Varios manga i anime) , Muhio to Rouji (Volum 1), Ruroni kenshin ( 1) ,Love hina ( 3),Toriko ( 2) ,Lucky star(2)
Acabats:Death note,Dragon ball,(normal,z i gt),Card captor sakura,Pokemon(algunes sages),Bakuman,Inazuma eleven,Beyblade,Naruto,Appearence of the yellow dragon,
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Re: Recomanació.
Crec que no hauries de mirar ni Elfen Lied ni Gantz. Segurament són massa dures per a tu. Ja tindràs temps de llegir-les/veure-les d'aquí uns quants anys, no tinguis pressa
Molt dures,a que et refereixes gray,molta sang?I la recomanació?
barretdepalla- Dupont
A Gantz hi ha sang i fetge per tot arreu. I molt de sexe, també. Està recomanada per a majors de 18 anys, de fet. Si en tinguessis 16 no passaria res, però crec que encara és massa aviat, per a tu.
A Elfen Lied també corren rius de sang, però a més és molt emotiva... Un còctel explosiu, vaja xD
Vols una recomanació? Mmm... Doncs potser t'agrada Katekyo Hitman Reborn... És un nekketsu d'aquells que deies xD
A Elfen Lied també corren rius de sang, però a més és molt emotiva... Un còctel explosiu, vaja xD
Vols una recomanació? Mmm... Doncs potser t'agrada Katekyo Hitman Reborn... És un nekketsu d'aquells que deies xD
Doncs em vaig comprar el volum 1 de katkeyo al saló del manga,pero se m'haolvidat ficar-la a la llista.Si,sera millor que no vegi gantz i elfen
barretdepalla- Dupont
Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD
Bleach i Naruto Shipuuden jo les deixaría de veure, l'argument cau molt en picat quan més vaança la série
Recomanacions:
-Katekyo Hitman Reborn (manga, anime no que no val res)
-Mushi-Shi
-Trigun
-Cowboy Bebop
-Slayers
-Genshiken
-Dr Slump (Si mires l'anime, intenta que sigui el vell, el nou no val ni de paper de vater)
-Musculman (serie antiga pero molt bona)
-¿Detroit Metal City? (no se si te la recomanaria... te un llenguatge bastant "obsceno", pero es un riure de anime/manga)
-Toto [Manga]
Bleach i Naruto Shipuuden jo les deixaría de veure, l'argument cau molt en picat quan més vaança la série
Recomanacions:
-Mushi-Shi
-Trigun
-Cowboy Bebop
-Slayers
-Genshiken
-Dr Slump (Si mires l'anime, intenta que sigui el vell, el nou no val ni de paper de vater)
-¿Detroit Metal City? (no se si te la recomanaria... te un llenguatge bastant "obsceno", pero es un riure de anime/manga)
-Toto [Manga]
Moltes gracies ShoSho Minamimoto escrigué:Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD
Recomanacions:
-Mushi-Shi
-Trigun
-Cowboy Bebop
-Slayers
-Genshiken
-Toto [Manga]
barretdepalla- Dupont
No he vist Evangelion ni he llegit Monster, per això no t'he pogut avisar... em sap greu :SSho Minamimoto escrigué:Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD
Estem d'acord amb Bleach (jo l'anime ja l'he deixat) però a mi Naruto em continua agradant. Això sí, salta't els "rellenos" que si no pots morir T_T
I no miris Cowboy Bebop. Mai. Te'n penediràs, t'ho asseguro xD
Gray Slimner escrigué:No he vist Evangelion ni he llegit Monster, per això no t'he pogut avisar... em sap greu :SSho Minamimoto escrigué:Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD
Estem d'acord amb Bleach (jo l'anime ja l'he deixat) però a mi Naruto em continua agradant. Això sí, salta't els "rellenos" que si no pots morir T_T
No passa res gray. Bleach la deixare de veure i tornaré al manga.ja m'els salto els ''rellenos''Faria falta un tutorial de com veure un ''relleno''i no morir en el intent
XD.`Perque no haig de veure Cowboy bebop?Total,tampoc m'interessa gaire,la que ´m'ha donat més bona pinta és trigun.
barretdepalla- Dupont
Gray Slimner escrigué:No he vist Evangelion ni he llegit Monster, per això no t'he pogut avisar... em sap greu :SSho Minamimoto escrigué:Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD
Cowboy Bebop mola massa com per no veure-la XDD
Jo Bleach em segueixo comprant els mangas perque ja en tinc molts... pero per res mes. I a mi Naruto em sembla ja una fumada de part del senyor Kishimoto, apart que tant el manga com l'anime hi ha moments que el dibuix deixa molt que desitjar
I Fly? Segurament un dels primers que he vist, quins records!
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Jo et recomano algunes de les que he vist: La Llei de Ueki, Inuyasha, Get Backers, Yu Yu Hakusho, Tengen Toppa Gurren Lagann, 11 Eyes, Angel Beats! Ranma 1/2 i Blood +.
P.D: Totes les sèries excepte Blood + les pots veure a la meva pàgina web www.animecatft.es.tl i de les que tens Rave Master llegeix-te millor el manga, que l'anime es talla en el capítol 51 i no el van tornar a fer, en canvi al manga s'acaba.
P.D: Totes les sèries excepte Blood + les pots veure a la meva pàgina web www.animecatft.es.tl i de les que tens Rave Master llegeix-te millor el manga, que l'anime es talla en el capítol 51 i no el van tornar a fer, en canvi al manga s'acaba.
Editat per darrera vegada per Natsu_Dragneel el Dc 28 Des 2011, 09:50, editat 1 cop en total
Sho Minamimoto escrigué:
-Mushi-Shi
Has vist Mushishi?
Em va encantar... Però no sé si un nen de 10 anys com el barretdepalla (sense ànims d'ofendre, de debò xD) l'entendria. Més que res, perquè primer de tot, al no tenir una trama o història definida, s'avorriria... I a més, les històries són molt i molt profundes... No sé, la vaig veure fa gairebé un any, i no vaig acabar d'entendre alguna història...
És una d'aquestes sèries que sempre he pensat que és millor mirar amb un grup de gent (ni que siguin 3 persones) per comentar-la i treure'n conclusions... Una cosa molt maca de fer. En fi, que m'emociono. Mushi-shi és preciosa, però no crec que en barretdepalla li agradi xD
Jo et recomano Doraemon. Epic anime, em dec saber els capítols de memòria... La sèrie de la meva infància *_*
I remarco Dr.Slump, que continuis amb Detectiu Conan pel 3xl, Inu Yasha.... Les típiques, vaja xD
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Rini escrigué:Sho Minamimoto escrigué:
-Mushi-Shi
Has vist Mushishi?
No la he vista, tinc el manga XD
No sabia que tenia anime
Pel que he vist, les històries són les mateixes al manga que a l'anime... Si pots mira't l'anime, li dóna un toc magistral, l'OST...
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Minamino Shuuichi escrigué:YÛ YÛ HAKUSHO (manga i anime)
itrebla escrigué:I Fly? Segurament un dels primers que he vist, quins records!
Natsu_Dragneel escrigué:Jo et recomano algunes de les que he vist: La Llei de Ueki, Inuyasha, Get Backers, Yu Yu Hakusho, Tengen Toppa Gurren Lagann, 11 Eyes, Angel Beats! Ranma 1/2 i Blood +.
Rini escrigué:Sho Minamimoto escrigué:
-Mushi-Shi
Has vist Mushishi?
Em va encantar... Però no sé si un nen de 10 anys com el barretdepalla (sense ànims d'ofendre, de debò xD) l'entendria. Més que res, perquè primer de tot, al no tenir una trama o història definida, s'avorriria... I a més, les històries són molt i molt profundes... No sé, la vaig veure fa gairebé un any, i no vaig acabar d'entendre alguna història...
És una d'aquestes sèries que sempre he pensat que és millor mirar amb un grup de gent (ni que siguin 3 persones) per comentar-la i treure'n conclusions... Una cosa molt maca de fer. En fi, que m'emociono. Mushi-shi és preciosa, però no crec que en barretdepalla li agradi xD
Jo et recomano Doraemon. Epic anime, em dec saber els capítols de memòria... La sèrie de la meva infància *_*
I remarco Dr.Slump, que continuis amb Detectiu Conan pel 3xl, Inu Yasha.... Les típiques, vaja xD
Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista.
barretdepalla- Dupont
Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista. [/quote]
Ja m'imajinava que amb tantes sèries que havies vist no haguessis mirat aquestes sèries (En especial Inuyasha i Ranma 1/2) però fes-me cas amb Rave (Si vols), però jo t'ho dic.
Ja m'imajinava que amb tantes sèries que havies vist no haguessis mirat aquestes sèries (En especial Inuyasha i Ranma 1/2) però fes-me cas amb Rave (Si vols), però jo t'ho dic.
Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista. [/quote]
És clar,que et faré cas,si es que bleach la vaig començar en manga,mai he vist l'anime
barretdepalla- Dupont
A part de tot el que t'han recomanat, jo afegeixo:
-Great Teacher Onizuka. Molt bona.
-Cowboy Bebop. Per descomptat.
-Midori no hibi. En manga (editat per Ivrea), i l'anime (13 capitols) també molt bo. La vaig proposar per fer al fansub fa temps, però bé....
- I, my, me Strawberry eggs. Un anime molt bo i que el pots trobar en català.
- Digimon adventure i 02. Les demés són una caca.
Espero que t'agradi alguna.
-Midori no hibi. En manga (editat per Ivrea), i l'anime (13 capitols) també molt bo. La vaig proposar per fer al fansub fa temps, però bé....
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Graciés lostlostbrain escrigué:A part de tot el que t'han recomanat, jo afegeixo:
barretdepalla- Dupont
Natsu_Dragneel escrigué:Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista.
Ja m'imajinava que amb tantes sèries que havies vist no haguessis mirat aquestes sèries (En especial Inuyasha i Ranma 1/2) però fes-me cas amb Rave (Si vols), però jo t'ho dic. [/quote]
M'he adonat que get backers només he vist algun capitol de quan la trovaba mentres feia zapping xD Pero ara l'estic començant per internet,vaig pel capitol 4 .Get backers mola un munt
barretdepalla- Dupont
Jo et recomano Zatch Bell o altrament anomenada konjiki no gash! que seria el seu nom original. Penso que veient els animes i mangues que mires, aquest és perfecte per tu. Rius molt, és estranyable i èpic... Molt recomanable.
Això sí, de la teva llista deixa'm dir-te que HunterxHunter no te la recomano. Si més no de moment. Bàsicament perquè més endavant és posa molt complicada, amb una trama enrabassada que fins i tot a mi em costa d'entendre i tot a vegades, i té punts força perturbadors.
Discrepo. xD Digimon 3 mola mil.
Això sí, de la teva llista deixa'm dir-te que HunterxHunter no te la recomano. Si més no de moment. Bàsicament perquè més endavant és posa molt complicada, amb una trama enrabassada que fins i tot a mi em costa d'entendre i tot a vegades, i té punts força perturbadors.
lostbrain escrigué:
Discrepo. xD Digimon 3 mola mil.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Es que en veritat hunter x hunter vaig veure un muuuuunt de capitols del anime i no em va passar pas,aixo.Zatch bell ja la vaig començar a veure pero la vaig deixar,perque es massa''cansina''.No em va agradar gaire.
barretdepalla- Dupont
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención