Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Recomanació. EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Recomanació. EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Recomanació. EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Recomanació. EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Recomanació. EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Recomanació. EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Recomanació. EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Recomanació. EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Recomanació. EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Recomanació.

+12
Sakuragi
Manto-kun
surreak
Shruikan
lostbrain
Rini
Natsu_Dragneel
itrebla
Minamino Shuuichi
Surrui
Gray Slimner
barretdepalla
16 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Recomanació. Empty Recomanació.

Missatge  barretdepalla Dt 27 Des 2011, 12:43

Soc un nen de 10 anys,i m'agraden els shonen amb molta comedia i de coses com death note,monster,ikigami,etc..Quines series em recomaneu?

Aqui us deixo les series que he vist o estic veient o tinc per veure,perque no em recomaneu una d'aquestes:Manga/anime per veure:Evangelion,Majin tantei nougami neuro,Claymore,Elfen lied,Code geass,Full metal alchemist,Fullmetalpanic i Rosario+Vampire,Ninku,Hokuto no ken , Shaman king , Air gear , Devil may cry ,Air masters,Ao no exorcist tokubetsu bangai hen,Fate stay night,Gantz,Hack sign,monster.

Que estic veient: Numero-anime Volum-manga
Naruto Shippuden (176),One piece(Saga fantasma),Gintama(Volum 1),Keroro (Varios Volums),Hunter x Hunter( 1),Yotsuba(Volum 10),Marmalade boy (Volum 1),School rumble (Volum 1 ),Bo-bo-bo ( 1),Beelzebub ( 2),Bleach (155),Niseoki(Volum 1),Soul eater (Volum 2),D-gray man(2),Blue exorcist (2),Yu-gi-oh (1),Lovely comlex (3),Toradora (4),Slam dunk (Volum 1),Monster soul (Volum 1),Fairy tail ( 15),Rave (1),Gosick (1),Yankee kun to megane chan (Volum 1),666 Satan (Volum 1),Giant killing( 2),Sora no woto (Cool,Air gear(1),Black cat (1),The silvery crow (Volum 1),Detectiu conan (Varios manga i anime) , Muhio to Rouji (Volum 1), Ruroni kenshin ( 1) ,Love hina ( 3),Toriko ( 2) ,Lucky star(2)

Acabats:Death note,Dragon ball,(normal,z i gt),Card captor sakura,Pokemon(algunes sages),Bakuman,Inazuma eleven,Beyblade,Naruto,Appearence of the yellow dragon,
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació. Empty Re: Recomanació.

Missatge  Gray Slimner Dt 27 Des 2011, 13:01

Crec que no hauries de mirar ni Elfen Lied ni Gantz. Segurament són massa dures per a tu. Ja tindràs temps de llegir-les/veure-les d'aquí uns quants anys, no tinguis pressa Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dt 27 Des 2011, 13:10

Molt dures,a que et refereixes gray,molta sang?I la recomanació?
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dt 27 Des 2011, 13:19

A Gantz hi ha sang i fetge per tot arreu. I molt de sexe, també. Està recomanada per a majors de 18 anys, de fet. Si en tinguessis 16 no passaria res, però crec que encara és massa aviat, per a tu.
A Elfen Lied també corren rius de sang, però a més és molt emotiva... Un còctel explosiu, vaja xD

Vols una recomanació? Mmm... Doncs potser t'agrada Katekyo Hitman Reborn... És un nekketsu d'aquells que deies xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dt 27 Des 2011, 13:35

Doncs em vaig comprar el volum 1 de katkeyo al saló del manga,pero se m'haolvidat ficar-la a la llista.Si,sera millor que no vegi gantz i elfen
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dt 27 Des 2011, 16:47

Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD

Bleach i Naruto Shipuuden jo les deixaría de veure, l'argument cau molt en picat quan més vaança la série

Recomanacions:
-Katekyo Hitman Reborn (manga, anime no que no val res)
-Mushi-Shi
-Trigun
-Cowboy Bebop
-Slayers
-Genshiken
-Dr Slump (Si mires l'anime, intenta que sigui el vell, el nou no val ni de paper de vater)
-Musculman (serie antiga pero molt bona)
-¿Detroit Metal City? (no se si te la recomanaria... te un llenguatge bastant "obsceno", pero es un riure de anime/manga)
-Toto [Manga]

Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5393
Reputació : 14
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dt 27 Des 2011, 19:37

Sho Minamimoto escrigué:Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD

Bleach i Naruto Shipuuden jo les deixaría de veure, l'argument cau molt en picat quan més vaança la série

Recomanacions:
-Katekyo Hitman Reborn (manga, anime no que no val res)
-Mushi-Shi
-Trigun
-Cowboy Bebop
-Slayers
-Genshiken
-Dr Slump (Si mires l'anime, intenta que sigui el vell, el nou no val ni de paper de vater)
-Musculman (serie antiga pero molt bona)
-¿Detroit Metal City? (no se si te la recomanaria... te un llenguatge bastant "obsceno", pero es un riure de anime/manga)
-Toto [Manga]

Moltes gracies Sho Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Smile
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dt 27 Des 2011, 20:55

Sho Minamimoto escrigué:Evangelion jo també la treia, que també te tela XDD I Monster més de lo mateix XDDD

No he vist Evangelion ni he llegit Monster, per això no t'he pogut avisar... em sap greu :S
Estem d'acord amb Bleach (jo l'anime ja l'he deixat) però a mi Naruto em continua agradant. Això sí, salta't els "rellenos" que si no pots morir T_T

I no miris Cowboy Bebop. Mai. Te'n penediràs, t'ho asseguro xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dt 27 Des 2011, 21:12

Gray Slimner escrigué:

No he vist Evangelion ni he llegit Monster, per això no t'he pogut avisar... em sap greu :S
Estem d'acord amb Bleach (jo l'anime ja l'he deixat) però a mi Naruto em continua agradant. Això sí, salta't els "rellenos" que si no pots morir T_T

No passa res gray. Very Happy Bleach la deixare de veure i tornaré al manga.ja m'els salto els ''rellenos''Faria falta un tutorial de com veure un ''relleno''i no morir en el intent
XD.`Perque no haig de veure Cowboy bebop?Total,tampoc m'interessa gaire,la que ´m'ha donat més bona pinta és trigun.
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dt 27 Des 2011, 22:30

Gray Slimner escrigué:

Cowboy Bebop mola massa com per no veure-la XDD

Jo Bleach em segueixo comprant els mangas perque ja en tinc molts... pero per res mes. I a mi Naruto em sembla ja una fumada de part del senyor Kishimoto, apart que tant el manga com l'anime hi ha moments que el dibuix deixa molt que desitjar
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dt 27 Des 2011, 22:34

YÛ YÛ HAKUSHO (manga i anime)
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6704
Reputació : 35
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla Dt 27 Des 2011, 22:56

I Fly? Plorant Segurament un dels primers que he vist, quins records!
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel Dt 27 Des 2011, 23:17

Jo et recomano algunes de les que he vist: La Llei de Ueki, Inuyasha, Get Backers, Yu Yu Hakusho, Tengen Toppa Gurren Lagann, 11 Eyes, Angel Beats! Ranma 1/2 i Blood +. Very Happy Brindis Tio guai

P.D: Totes les sèries excepte Blood + les pots veure a la meva pàgina web www.animecatft.es.tl Very Happy i de les que tens Rave Master llegeix-te millor el manga, que l'anime es talla en el capítol 51 i no el van tornar a fer, en canvi al manga s'acaba.

Editat per darrera vegada per Natsu_Dragneel el Dc 28 Des 2011, 09:50, editat 1 cop en total
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5489
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dc 28 Des 2011, 00:24

Sho Minamimoto escrigué:
-Mushi-Shi

Has vist Mushishi? Reverència

Em va encantar... Però no sé si un nen de 10 anys com el barretdepalla (sense ànims d'ofendre, de debò xD) l'entendria. Més que res, perquè primer de tot, al no tenir una trama o història definida, s'avorriria... I a més, les històries són molt i molt profundes... No sé, la vaig veure fa gairebé un any, i no vaig acabar d'entendre alguna història...

És una d'aquestes sèries que sempre he pensat que és millor mirar amb un grup de gent (ni que siguin 3 persones) per comentar-la i treure'n conclusions... Una cosa molt maca de fer. En fi, que m'emociono. Mushi-shi és preciosa, però no crec que en barretdepalla li agradi xD

Jo et recomano Doraemon. Epic anime, em dec saber els capítols de memòria... La sèrie de la meva infància *_*
I remarco Dr.Slump, que continuis amb Detectiu Conan pel 3xl, Inu Yasha.... Les típiques, vaja xD
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dc 28 Des 2011, 00:31

Rini escrigué:
Sho Minamimoto escrigué:
-Mushi-Shi

No la he vista, tinc el manga XD

No sabia que tenia anime
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dc 28 Des 2011, 00:41

Pel que he vist, les històries són les mateixes al manga que a l'anime... Si pots mira't l'anime, li dóna un toc magistral, l'OST...
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dc 28 Des 2011, 11:40

Minamino Shuuichi escrigué:YÛ YÛ HAKUSHO (manga i anime)

itrebla escrigué:I Fly? Plorant Segurament un dels primers que he vist, quins records!

Natsu_Dragneel escrigué:Jo et recomano algunes de les que he vist: La Llei de Ueki, Inuyasha, Get Backers, Yu Yu Hakusho, Tengen Toppa Gurren Lagann, 11 Eyes, Angel Beats! Ranma 1/2 i Blood +. Very Happy Brindis Tio guai

P.D: Totes les sèries excepte Blood + les pots veure a la meva pàgina web www.animecatft.es.tl Very Happy i de les que tens Rave Master llegeix-te millor el manga, que l'anime es talla en el capítol 51 i no el van tornar a fer, en canvi al manga s'acaba.

Rini escrigué:
Sho Minamimoto escrigué:
-Mushi-Shi

Em va encantar... Però no sé si un nen de 10 anys com el barretdepalla (sense ànims d'ofendre, de debò xD) l'entendria. Més que res, perquè primer de tot, al no tenir una trama o història definida, s'avorriria... I a més, les històries són molt i molt profundes... No sé, la vaig veure fa gairebé un any, i no vaig acabar d'entendre alguna història...

És una d'aquestes sèries que sempre he pensat que és millor mirar amb un grup de gent (ni que siguin 3 persones) per comentar-la i treure'n conclusions... Una cosa molt maca de fer. En fi, que m'emociono. Mushi-shi és preciosa, però no crec que en barretdepalla li agradi xD

Jo et recomano Doraemon. Epic anime, em dec saber els capítols de memòria... La sèrie de la meva infància *_*
I remarco Dr.Slump, que continuis amb Detectiu Conan pel 3xl, Inu Yasha.... Les típiques, vaja xD

Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. Very Happy La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista. Very Happy
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel Dc 28 Des 2011, 11:54

Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. Very Happy La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista. Very Happy [/quote]

Ja m'imajinava que amb tantes sèries que havies vist no haguessis mirat aquestes sèries (En especial Inuyasha i Ranma 1/2) però fes-me cas amb Rave (Si vols), però jo t'ho dic. Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel Dc 28 Des 2011, 11:54

Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. Very Happy La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista. Very Happy [/quote]

Ja m'imajinava que amb tantes sèries que havies vist no haguessis mirat aquestes sèries (En especial Inuyasha i Ranma 1/2) però fes-me cas amb Rave (Si vols), però jo t'ho dic. Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dc 28 Des 2011, 13:31

És clar,que et faré cas,si es que bleach la vaig començar en manga,mai he vist l'anime Very Happy
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dc 28 Des 2011, 15:04

A part de tot el que t'han recomanat, jo afegeixo:

-Great Teacher Onizuka. Molt bona.
-Cowboy Bebop. Per descomptat.
-Midori no hibi. En manga (editat per Ivrea), i l'anime (13 capitols) també molt bo. La vaig proposar per fer al fansub fa temps, però bé....
- I, my, me Strawberry eggs. Un anime molt bo i que el pots trobar en català.
- Digimon adventure i 02. Les demés són una caca.

Espero que t'agradi alguna.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dc 28 Des 2011, 15:39

lostbrain escrigué:A part de tot el que t'han recomanat, jo afegeixo:

-Great Teacher Onizuka. Molt bona.
-Cowboy Bebop. Per descomptat.
-Midori no hibi. En manga (editat per Ivrea), i l'anime (13 capitols) també molt bo. La vaig proposar per fer al fansub fa temps, però bé....
- I, my, me Strawberry eggs. Un anime molt bo i que el pots trobar en català.

Espero que t'agradi alguna.
Graciés lost Very Happy
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dc 28 Des 2011, 21:08

Natsu_Dragneel escrigué:Inuyasha ja l'estic veient pero s'hem ha nolvidat ficar-la a la llista,lo mateix amb dr.slump,doraemon,yu yu hakusho,tengen toppa ,GET BACKERS I RANMA.No m'has ofes pas,rini. Very Happy La llei de ueki també ja l'he vista.Em tindré que actualizar la llista. Very Happy

Ja m'imajinava que amb tantes sèries que havies vist no haguessis mirat aquestes sèries (En especial Inuyasha i Ranma 1/2) però fes-me cas amb Rave (Si vols), però jo t'ho dic. Very Happy [/quote]

M'he adonat que get backers només he vist algun capitol de quan la trovaba mentres feia zapping xD Pero ara l'estic començant per internet,vaig pel capitol 4 .Get backers mola un munt
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dc 28 Des 2011, 23:12

Jo et recomano Zatch Bell o altrament anomenada konjiki no gash! que seria el seu nom original. Penso que veient els animes i mangues que mires, aquest és perfecte per tu. Rius molt, és estranyable i èpic... Molt recomanable.
Això sí, de la teva llista deixa'm dir-te que HunterxHunter no te la recomano. Si més no de moment. Bàsicament perquè més endavant és posa molt complicada, amb una trama enrabassada que fins i tot a mi em costa d'entendre i tot a vegades, i té punts força perturbadors.

lostbrain escrigué:

Discrepo. xD Digimon 3 mola mil.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 11:03

Es que en veritat hunter x hunter vaig veure un muuuuunt de capitols del anime i no em va passar pas,aixo.Zatch bell ja la vaig començar a veure pero la vaig deixar,perque es massa''cansina''.No em va agradar gaire.
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado