The big bang theory
+5
Sakuragi
Rini
surreak
tyrex
barretdepalla
9 participantes
Pàgina 1 de 1
The big bang theory
Heu vist aquesta serie?? Molt bona! Pel que he vist al facebook,a en surreak si li agrada. Si us interesa la podeu veure a TNT O ANTENA NEOX.
Aqui us deixo la descripció de la serie,I unes imatges:La serie comienza con la llegada de Penny, aspirante a actriz, al apartamento vecino que comparten Sheldon y Leonard, dos físicos, que trabajan en el Instituto Tecnológico de California (Caltech). Leonard se enamora desde el primer momento de Penny.
Ambos son intelectuales brillantes en su trabajo, amigos a su vez de Howard y Raj, que son presentados como unos completos geeks, muy alejados de las inquietudes y problemas de la gente común. Se suelen alimentar de comida tailandesa. Howard Wolowitz es un ingeniero pseudo-galán de origen judío, paradigma de una película psicodélica de los sesenta. Rajesh Koothrappali es astrofísico de nacionalidad india. En el curso de la serie se muestra la dificultad de los protagonistas masculinos para relacionarse con personas fuera de su entorno, principalmente de sexo femenino, dando lugar a situaciones cómicas.
La serie contiene una gran cantidad de situaciones muy cómicas y referencias a principios y teorías físicas auténticas, aunque son simplificados al máximo para poder ser entendidos rápidamente por la audiencia que no posea estudios en física, matemáticas o ingeniería. También aparecen referencias cómicas a series de culto (Star Trek, Doctor Who, Star Wars, Stargate, X-Men, Battlestar Galactica, o Babylon 5 ), videoconsolas y videojuegos (PS3, Wii, Xbox, Halo, Rock Band, World of Warcraft,Age of Conan y Super Mario 64), cómics de DC (Batman, Superman, Watchmen, Flash o Linterna Verde) y de Marvel (Hulk, Wolverine, Thor o Iron Man), Sistemas Operativos (Windows Vista, Windows 7, Linux o incluso a Ubuntu como tal) y redes sociales (Facebook, MySpace o Twitter) y YouTube.
Per qui ja la vegi,que sapiga que continuaran donant capitols nous fins al 2014!
Aqui venen les imatges:
Aqui us deixo la descripció de la serie,I unes imatges:La serie comienza con la llegada de Penny, aspirante a actriz, al apartamento vecino que comparten Sheldon y Leonard, dos físicos, que trabajan en el Instituto Tecnológico de California (Caltech). Leonard se enamora desde el primer momento de Penny.
Ambos son intelectuales brillantes en su trabajo, amigos a su vez de Howard y Raj, que son presentados como unos completos geeks, muy alejados de las inquietudes y problemas de la gente común. Se suelen alimentar de comida tailandesa. Howard Wolowitz es un ingeniero pseudo-galán de origen judío, paradigma de una película psicodélica de los sesenta. Rajesh Koothrappali es astrofísico de nacionalidad india. En el curso de la serie se muestra la dificultad de los protagonistas masculinos para relacionarse con personas fuera de su entorno, principalmente de sexo femenino, dando lugar a situaciones cómicas.
La serie contiene una gran cantidad de situaciones muy cómicas y referencias a principios y teorías físicas auténticas, aunque son simplificados al máximo para poder ser entendidos rápidamente por la audiencia que no posea estudios en física, matemáticas o ingeniería. También aparecen referencias cómicas a series de culto (Star Trek, Doctor Who, Star Wars, Stargate, X-Men, Battlestar Galactica, o Babylon 5 ), videoconsolas y videojuegos (PS3, Wii, Xbox, Halo, Rock Band, World of Warcraft,Age of Conan y Super Mario 64), cómics de DC (Batman, Superman, Watchmen, Flash o Linterna Verde) y de Marvel (Hulk, Wolverine, Thor o Iron Man), Sistemas Operativos (Windows Vista, Windows 7, Linux o incluso a Ubuntu como tal) y redes sociales (Facebook, MySpace o Twitter) y YouTube.
Per qui ja la vegi,que sapiga que continuaran donant capitols nous fins al 2014!
Aqui venen les imatges:
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6096
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Re: The big bang theory
Stalker!!! El que fan les noves tecnologies. Apuja't la privacitat, Surri!barretdepalla escrigué:Heu vist aquesta serie?? Molt bona! Pel que he vist al facebook,a en surreak si li agrada.
I comentant, la sèrie és bona, algun dia amb temps potser li doni una oportunitat...
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9378
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Osti! Ṕerò si jo juraria que ho tinc posat perquè només m'ho vegin les amistats! Coi de facebook...
Com mola, tenim un petit stalker al fansub xDDD
Jo vaig començar la sèrie, i em va agradar força. En el moment que vaig començar a entendre acudits de nosequè de l'entropia i l'habitació de la Penny, vaig tancar: estava d'exàmens i just m'entrava aquesta tema a química xD
Jo vaig començar la sèrie, i em va agradar força. En el moment que vaig començar a entendre acudits de nosequè de l'entropia i l'habitació de la Penny, vaig tancar: estava d'exàmens i just m'entrava aquesta tema a química xD
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6977
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
M'encanta big bang! la veig sempre que puc!
Fins i tot tinc la primera temporada en dpg per veure la serie amb la nintendo.
Fins i tot tinc la primera temporada en dpg per veure la serie amb la nintendo.
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5088
Ubicació : Palma
Rini escrigué:Com mola, tenim un petit stalker al fansub xDDD
Que és un Stalker?¿
barretdepalla- Dupont
És brutal, amb "How I met Your Mother" formen un tàndem bestial.
I el millor de tot és quan entens tots els tecnicismes i totes les frikades. M'agradaria saber quina pinta fan els guionistes.
I el millor de tot és quan entens tots els tecnicismes i totes les frikades. M'agradaria saber quina pinta fan els guionistes.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5441
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Quantíssima raó...itrebla escrigué:És brutal, amb "How I met Your Mother" formen un tàndem bestial.
Jo vaig veure les dues primeres temporades i part de la tercera, però ja fa més d'un any que la vaig deixar, crec. Algun dia m'hi tornaré a posar ^^
A mi The Big Bang Theory m'agradava moltíssim, però a les últimes temporades ja no em feia tanta gràcia i hi havia capítols que ni reia, així que la vaig deixar estar.
I si vous plait, no compareu How I Met Your Mother amb TBBT... HIMYM està en un altre nivell...
I si vous plait, no compareu How I Met Your Mother amb TBBT... HIMYM està en un altre nivell...
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9671
Reputació : 16
Doncs jo prefereixo TBBT,No puc evitar riure amb en sheldon. Pero amb HIMYM també et rius bastant,amb el del cabell ros(no m'enrecordo com es diu)
barretdepalla- Dupont
M'eeeeeeencanta! Tot i que la serie ja està molt lluny de on va començar. Els personatges (tots) han evolucionat molt i ja casi no en queda res d'aquell grup de frikis. Però obviament havia d'anar així. Espero que li sàpiguen donar un final digne ja que no crec que la cosa es pugui allargar molt més.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan