Soundtrack
+6
Hanako
Shruikan
Luffy
lostbrain
Natsu_Dragneel
barretdepalla
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Soundtrack
Doncs obro aquest tema per a ficar els soundtracks que més us agradi.
Començo penjant-hi un de bleach,que per mi és brutal:https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3Icaby0S9t0
Començo penjant-hi un de bleach,que per mi és brutal:https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3Icaby0S9t0
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6098
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Re: Soundtrack
Doncs, trobo que està molt aquest tema està molt bé. Hi ha un amic meu que fa temps que busca el soundtrack de Fairy Tail capítol 105 minut 17:14. A veure si algú m'el pot facilitar, que a mi també m'agrada i no el trobem per enlloc. Siusplau.
Bé, ja que hi som us deixo un soundtrack de Fairy Tail del que a mi personalment m'agrada molt.
https://www.youtube.com/watch?v=QOgob5ubgTc
Deixo el link perquè en la meva opinió, deixar el video enganxat per un soundtrack és ocupar molt espai.
Bé, ja que hi som us deixo un soundtrack de Fairy Tail del que a mi personalment m'agrada molt.
https://www.youtube.com/watch?v=QOgob5ubgTc
Deixo el link perquè en la meva opinió, deixar el video enganxat per un soundtrack és ocupar molt espai.
M'agrada m'agrada!!
Jo us deixo aquesta d'Inuyasha!! M'encanta tant que la vaig aprendre a tocar amb el piano!! xD
Jo us deixo aquesta d'Inuyasha!! M'encanta tant que la vaig aprendre a tocar amb el piano!! xD
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Luffy escrigué: No hus vull arruinar la festa pero que coi és aixó
Et refereixes a un soundtrack?És la musica que sona quan estan en mig d'una batalla,o sigui,les musiquetes que van surtint de fons que sona en un capitol.
barretdepalla- Dupont
barretdepalla escrigué:Luffy escrigué: No hus vull arruinar la festa pero que coi és aixó
Et refereixes a un soundtrack?És la musica que sona quan estan en mig d'una batalla,o sigui,les musiquetes que van surtint de fons que sona en un capitol.
Altrament coneguda com banda sonora.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Jo la que trobo absolutament brutal és la d'en Pain (Naruto)! Em posa els pèls de punta!!
çShruikan escrigué:barretdepalla escrigué:Luffy escrigué: No hus vull arruinar la festa pero que coi és aixó
Altrament coneguda com banda sonora.
A d'acord gràcies
Hanako escrigué:Jo la que trobo absolutament brutal és la d'en Pain (Naruto)! Em posa els pèls de punta!!
És veritat,totes les musiques d'anime que son aixi com de deus son brutals,no m'havia enrecordat graciès a tots per comentar
barretdepalla- Dupont
Bueno, ara que en tenia ganes m'he escoltat totes les que heu penjat i m'han agradat molt! La dels Arrancars és flamenco total. xD i la d'Inuyasha ha estat un atac de nostàlgia profund. Quants records... Crec recordar que tinc un CD amb tota la banda sonora d'inuyasha per algun lloc, ja la buscaré. La de Fairy Tail d'en Cobra també mola molt, no m'ho esperava la veritat. I esitc completament d'acord amb tu Hanako, la del Pain és brutal, pell de gallina que se m'ha posat!
Doncs ara jo us deixo amb una que m'agrada molt de la banda sonora de Tengen Toppa que es diu "Libera me" from Hell.
Doncs ara jo us deixo amb una que m'agrada molt de la banda sonora de Tengen Toppa que es diu "Libera me" from Hell.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
De cop m'ha vingut al cap aquesta cançó del final de Cowboy Bebop. A mi m'encanta!
lostbrain- Ex-fansuber
L'he trobat horrible el de cowboy bebop
barretdepalla- Dupont
Bueno tu, cadascú te els seus gustos! A més a més és la cançó del final de la sèrie, però potser mola més escoltar la cançó veient el final de la sèrie que no pas així...
lostbrain- Ex-fansuber
Lost, no els facis cas! A mi m'ha agradat bastant... La faré servir per estudiar i tal, merci
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9673
Reputació : 16
Diuen que els nens diuen veritats. No pateixis lost, deu ser l'excepció que confirma la regla. A mi m'ha agradat força!
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
barretdepalla escrigué:L'he trobat horrible el de cowboy bebop
Noi, digues les coses mes suaument XDD
I aqui per gustos, colors!!! Mola mil XD
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum