El vostre manga/anime preferit?
+6
Sakuragi
Minamino Shuuichi
Surrui
lostbrain
shira-chan
barretdepalla
10 participantes
Pàgina 1 de 1
El vostre manga/anime preferit?
DOncs obro el tema per a ficar el vostre anime o manga preferit.El meu manga preferit és Yankee kun to megane chan i l'anime suposo que GTO.
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Re: El vostre manga/anime preferit?
Doncs coincideixo amb tu amb el manga preferit!!
I d'anime... crec que encara res ha superat com em va arribar a agradar Code Geass...
I d'anime... crec que encara res ha superat com em va arribar a agradar Code Geass...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
shira-chan escrigué:Doncs coincideixo amb tu amb el manga preferit!!
Creus que m'agradara code geass?Em va semblar interesant la descrippció,i em va donar un aire de semblança a death note,crec que la començare a veure!
barretdepalla- Dupont
Oh un fan de GTO!!
El meu anime preferit és sens dubte El Detectiu Conan!! I el manga suposo que seria Collage Perfecto (Love & Collage) que em va agradar moltíssim.
El meu anime preferit és sens dubte El Detectiu Conan!! I el manga suposo que seria Collage Perfecto (Love & Collage) que em va agradar moltíssim.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
lostbrain escrigué:El meu anime preferit és sens dubte El Detectiu Conan
De debó? Es el teu anime favorit? Pero si es super predecible i repetitiu XDDD I amb mooolt relleno XDD
Jo l'anomeno carinyosament "l'angel de la mort", perque on va en Conan, mor algú XD
Doncs a mi m'encanta! Cada capítol, cada cas, tot!!! I de ben segur que me'ls he mirat més d'un cop i no me n'avorreixo pas! Sinó que encara em venen més ganes de veure Conan!! Precisament ara que la tornen a fer al club super 3, l'estic mirant. Però ja fa dos anys que espero que portin episodis nous. Espero que no deixin penjada la sèrie ara.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Sho Minamimoto escrigué:lostbrain escrigué:El meu anime preferit és sens dubte El Detectiu Conan
De debó? Es el teu anime favorit? Pero si es super predecible i repetitiu XDDD I amb mooolt relleno XDD
Jo l'anomeno carinyosament "l'angel de la mort", perque on va en Conan, mor algú XD
És veritat,la serie és una mica ''cansina''
barretdepalla- Dupont
Buff... a veure qué dic jo, ara. N'hi ha masses!! En puc fer una selecció, aixó si xD
A veure d'anime estan One Piece, Digimon, Yu Yu Hakusho, Karekano, Utena, Prince of Tennis i Gintama.
De manga... Yu Yu Hakusho, One Piece, Kuroshitsuji, Deadman Wonderland, Donten ni Warau, Karekano, Rurouni Kenshin, Claymore, Lawful Drug, Shinobi no Kuni i Peacemaker Kurogane.
Veieu, no és tan fàcil!! xD
...
A veure d'anime estan One Piece, Digimon, Yu Yu Hakusho, Karekano, Utena, Prince of Tennis i Gintama.
De manga... Yu Yu Hakusho, One Piece, Kuroshitsuji, Deadman Wonderland, Donten ni Warau, Karekano, Rurouni Kenshin, Claymore, Lawful Drug, Shinobi no Kuni i Peacemaker Kurogane.
Veieu, no és tan fàcil!! xD
...
- Spoiler:
- Mentida! Tot mentida! Yu Yu Hakusho a mort!! A mort!!
Jo d'anime ho tinc més que clar... One Piece a saco XDD
Pero de manga... Tutor Hitman Reborn! M'encanta... lo dolent esque la mala edició/traducció/qualitat del paper per part de Planeta a vegades em fa venir ganes de no seguir-la comprant
Pero de manga... Tutor Hitman Reborn! M'encanta... lo dolent esque la mala edició/traducció/qualitat del paper per part de Planeta a vegades em fa venir ganes de no seguir-la comprant
De reborn m'en vaig comprar els primer volum i és veritat,donen ganes de seguir-la!Sho Minamimoto escrigué:Jo d'anime ho tinc més que clar... One Piece a saco XDD
barretdepalla- Dupont
Anime Slam Dunk però també m'agrada molt Yu Yu Hakusho també hi és Ranma 1/2
Manga Slam Dunk però també m'agrada molt Yu Yu Hakusho també hi és Ranma 1/2
Tots tres son els meus favorits, però els meus favorits de cada genere respectivament (no son de tots els generes, però son els que més m'agraden)
Manga Slam Dunk però també m'agrada molt Yu Yu Hakusho també hi és Ranma 1/2
Tots tres son els meus favorits, però els meus favorits de cada genere respectivament (no son de tots els generes, però son els que més m'agraden)
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5087
Ubicació : Palma
Mmm... difícil. Les meves preferències van i venen com les onades. Si he de parlar d'un manga que m'ha causat una gran impressió aquest seria Naruto, però. Ha marcat un abans i un després en la meva vida. Igual que amb l'anime de Bola de Drac.
Més actualitzadament, i de tots el mangues que ara mateix m'estic llegint, crec que el que espero amb més ganes és Fairy Tail. I d'anime propiament dit, sense que abans fos un manga, m'encanta Tengen Toppa. És molt gran.
Més actualitzadament, i de tots el mangues que ara mateix m'estic llegint, crec que el que espero amb més ganes és Fairy Tail. I d'anime propiament dit, sense que abans fos un manga, m'encanta Tengen Toppa. És molt gran.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Doncs diré... One Piece! Redéu crec que no hi ha cap capítol que no m'hagi decebut aquesta sèrie, la mala llet i els Epic Moments que té són espectaculars.
De manga de moment fins ara Fullmetal Alchemist em va agradar molt de moment ho deixaré així, dintre d'un temps potser canviï d'opinió.
De manga de moment fins ara Fullmetal Alchemist em va agradar molt de moment ho deixaré així, dintre d'un temps potser canviï d'opinió.
Manga: One Piece.
Anime: Bola de Drac.
Simple as hell
Anime: Bola de Drac.
Simple as hell
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Canvio:Manga:Yankke kun to megane chan
Anime:One piece ,portava molt temps sense veure-la avui l'he tornat a veure i ja torna a ser el meu preferit
Anime:One piece ,portava molt temps sense veure-la avui l'he tornat a veure i ja torna a ser el meu preferit
barretdepalla- Dupont
De manga no n'he llegit gaire així que encara no tinc suficient fons de criteri per triar-ne un... Encara que Claymore està essent, de moment, el meu favorit amb diferència... D'animes en tinc un MUNT de favorits... Lovely Complex, 30-sai no Hoken Taiiku (et pixes de riure amb aquesta! XD), Zero no tsukaima, Witchblade, Usagi Drop, Saikano (genial, genial!), REC, Ore no Imuoto ga Konnani Kawaii wake ga Nai, Nodame Cantabile, Myself; yourself, Kodomo no Jikan, Itazura na Kiss (ho sento... però aquesta és la meva sèrie shojo principal... ), Genshiken (per favor! Tot un manual d'otaku japonès! XD), Chobits (com no!), Clannad i Clannad After Story, Bubblegum Crisis Tokyo 2040, Solty Rei... i en fi, en podria dir tantes!...
Jordeep- Nèstor
- Nombre de missatges : 14
Puntuació : 4730
Ubicació : Girona