Bones notícies per part de Glénat
+5
shira-chan
Gruay
Akuma
Gray Slimner
surreak
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Bones notícies per part de Glénat
Berserk la fan en tankôbon, i no en kanzenban, però bé, m'alegro que la gent compri aquesta gran sèrie i que a Glénat li vagin una mica millor les coses... Aviam si ara li fan una mica més de cas al català i tradueixen algun manga més al nostre idioma... ¬¬
Em sembla bona notícia per glenat, però realment crec que això no cambiarà el fet que el manga en català pujarà, i esperem que no ho faci també el castellà, perque sino seria un robo per a tothom.
Per altra banda, i també anant una mica amb lo que deiem amb lo de la llei sinde, aquí es demostra el que passa realment, encara que hi hagi pirateria...
Per altra banda, i també anant una mica amb lo que deiem amb lo de la llei sinde, aquí es demostra el que passa realment, encara que hi hagi pirateria...
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Pse, serà bona notícia si això els ajuda a portar coses noves en català... Si no suposo que també és una bona notícia però menys...
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Certament... És una bona notícia relativament. Però el fet que els augmentin les vendes sempre és millor que res. Potser així llicencien coses noves i/o es plantegen fer nous títols en català.
Si augmenten les vendes va bé. Fa ràbia que els vagi bé pq no estan tractant bé el català. Però, de fet, són els únics que almenys el tracten. BTW, a nosaltres també ens han crescut les lectures / baixades, aquest 2011 comparant-lo amb el 2010. I a pinyón, així que no els tenim res a envejar!! Hahahahaha! Em manga i anime en català per internet millora mica en mica i també té bona salut! (podria ser millor, aviam què tal el 2012, hehehe).
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Doncs sí! És una bona notícia!!Però ho seria més si diguessin que treuen coses en català, però bé...
Tocarà esperar a veure com avança i si aviat tenim més manga en català!
Tocarà esperar a veure com avança i si aviat tenim més manga en català!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
I jo em pregunto: si aquest any han guanyat més pasta, quina necessitat tenien de pujar el preu de les publicacions en català? No ho sé eh, però si els números ja els surten ara, sembla que ho facin per tocar els ous... Ara encara els comprarà menys gent, els volums de Naruto i Bleach ¬¬
No sé la resta de seguidors, però jo en vista de que els preus anaven a pujar, vaig comprar de més bleach i naruto per a que no em costés un ronyó.
O sigui que part d'aquesta injecció d'ingressos es pot donar per això.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Mison tokio diu:
Joan Navarro, director de Glénat España (a la espera de que decidan un nuevo nombre para la editorial tras independizarse de Glénat Francia), ha declarado en su blog que 2011 ha sido económicamente mejor que 2010. Navarro comenta que "Hemos cerrado el año con un aumento de ventas con respecto al 2010", aunque lo cierto es que sólo se trata de una discreta mejora.
Las series que han permitido este aumento de ventas han sido básicamente Naruto, Bleach y Death Note, a las que hay que añadir las ediciones kanzenban de Rurouni Kenshin, Saint Seiya y Berserk, demostrando que el público sigue fiel a la triada de la Shonen Jump y que gustan las reediciones de de lujo de las series de más éxito.
Resumiendo, y en palabras del director de Glénat: "2011 ha sido un año estupendo: Hemos logrado aumentar las ventas y superar los 6.000.000 de euros en PVP"
Joan Navarro concluye con que "El manga sigue gozando, por lo menos en Glénat, de una salud de hierro..." una declaración contundente que demuestra el potencial que tiene el cómic japonés en nuestro país.
Però que són les bones notícies, que nosaltres estemaquíparats mentres ells es forren?
Joan Navarro, director de Glénat España (a la espera de que decidan un nuevo nombre para la editorial tras independizarse de Glénat Francia), ha declarado en su blog que 2011 ha sido económicamente mejor que 2010. Navarro comenta que "Hemos cerrado el año con un aumento de ventas con respecto al 2010", aunque lo cierto es que sólo se trata de una discreta mejora.
Las series que han permitido este aumento de ventas han sido básicamente Naruto, Bleach y Death Note, a las que hay que añadir las ediciones kanzenban de Rurouni Kenshin, Saint Seiya y Berserk, demostrando que el público sigue fiel a la triada de la Shonen Jump y que gustan las reediciones de de lujo de las series de más éxito.
Resumiendo, y en palabras del director de Glénat: "2011 ha sido un año estupendo: Hemos logrado aumentar las ventas y superar los 6.000.000 de euros en PVP"
Joan Navarro concluye con que "El manga sigue gozando, por lo menos en Glénat, de una salud de hierro..." una declaración contundente que demuestra el potencial que tiene el cómic japonés en nuestro país.
Però que són les bones notícies, que nosaltres estemaquíparats mentres ells es forren?
Potser que sigui degut en part a lo que ha dit l'akuma...
Jo quan he vist al post em pensava que dirien que treien algo nou en català o que no apujaven els preus :/
Jo quan he vist al post em pensava que dirien que treien algo nou en català o que no apujaven els preus :/
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
I jo que em pensava que treurien alguna cosa en català.... il·lús que he sigut...
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Akuma escrigué:No sé la resta de seguidors, però jo en vista de que els preus anaven a pujar, vaig comprar de més bleach i naruto per a que no em costés un ronyó.
Home, jo crec que ja ho han degut tenir en compte, sinó s'estan enganyant ells mateixos.
Per allà al juny li vaig preguntar a l'amo de la botiga on vaig a comprar còmics com anaven les vendes i em va comentar que havien pujat força respecte el 2010, així que deu ser general i no sol degut a unes dates fixes.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa