Bleach entra a la seva saga final
+10
Surrui
Gruay
Gray Slimner
Arashino
Manto-kun
barretdepalla
Hanako
lostbrain
shira-chan
surreak
14 participantes
Pàgina 1 de 1
La Weekly Shonen Jump de dilluns passat anuncia que Bleach, de Tite Kubo, entra a la seva saga final, tot i que no hi ha informació de quant pot durar. Tite Kubo va començar la seva serialització el 2001, i des de llavors, el manga acumula 53 volums. I d'altra banda, l'anime també ha anunciat la seva finalització per aquesta temporada d'hivern.
Font: MisionTokyo
Editat per darrera vegada per surreak el Dv 03 Feb 2012, 15:24, editat 1 cop en total
Re: Bleach entra a la seva saga final
Això és que la cancel·laran o que l¡autor la vol acabar? Els que veieu rànkings de la shonen Jump, com va, Bleach?
D'altra banda, si fa el que porta temps prometent (saga de l'infern amb retrobaments de gent) pot molar!! ^.^
D'altra banda, si fa el que porta temps prometent (saga de l'infern amb retrobaments de gent) pot molar!! ^.^
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Bé, si és veritat (que ho dubto) crec que aquesta saga final encara pot durar uns anys ben bons. I sobre l'anime que el volen acabar la temporada d'hivern potser només és una pausa per continuar més tard i donar més temps al manga.
No ho veig gaire clar que la vulguin acabar ja, potser si que la saga actual no és tan bona com altres però crec que a Bleach encara li queden uns quants anys.
S'haurà d'estar atent a pròximes notícies.
Gràcies per la informació.
No ho veig gaire clar que la vulguin acabar ja, potser si que la saga actual no és tan bona com altres però crec que a Bleach encara li queden uns quants anys.
S'haurà d'estar atent a pròximes notícies.
Gràcies per la informació.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7865
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Certament és la darrera saga i, segons en Troll Kubo, serà més llarga que la dels Arrancars (que va durar sis anys). Aproximadament la nova saga durarà entre 8-10 aproximadament ja que ha de desvel·lar tots els misteris...
Tite Kubo ha anunciat moltíssimes coses al Bleach: Repeat & Reboot que s'ha publicat aquestes tres setmanes!! Ha dit que...
Bé, no m'invento res, us deixo l'enllaç per si ho voleu llegir vosaltres mateixos: Bleach: Repeat & Reboot, 3 part
Quant al rànquing de Bleach a la Shonen Jump em sembla que amb l'arc de l'Agent Perdut estava més aviat per la cua, però no recordo la posició exacta...
Esperem que aquesta nova saga sigui tan bona com pareix (no en va, ha estat cinc anys pensant-la!). El capítol de dimecres que ve diuen que serà un especial amb la portada a color i amb 22 pàgines... estic impacient!!!!!!!!
Tite Kubo ha anunciat moltíssimes coses al Bleach: Repeat & Reboot que s'ha publicat aquestes tres setmanes!! Ha dit que...
- Spoiler:
- a la nova saga hi haurà enemics encara més forts que trasbalsaran el món dels Shinigamis. Em sembla que l'acció es començarà quan algú comenci a matar hollows de manera salvatge i l'equilibri entre la Societat d'Ànimes i el Món dels vius està a punt de rompre's.
Sabrem el secret de n'Isshin, tot sobre el naixement de n'Ichigo i la seva relació amb en Kaien, la divisió zero, tornarem a veure l'Aizen...
Bé, no m'invento res, us deixo l'enllaç per si ho voleu llegir vosaltres mateixos: Bleach: Repeat & Reboot, 3 part
Quant al rànquing de Bleach a la Shonen Jump em sembla que amb l'arc de l'Agent Perdut estava més aviat per la cua, però no recordo la posició exacta...
Esperem que aquesta nova saga sigui tan bona com pareix (no en va, ha estat cinc anys pensant-la!). El capítol de dimecres que ve diuen que serà un especial amb la portada a color i amb 22 pàgines... estic impacient!!!!!!!!
Doncs sembla veritat, sí!
Anava per bon camí, serà ben llarga la nova saga... xD Però també serà molt interessant i genial, així tocarà esperar-la amb ganes!
Merci per la informació Hanako.
Anava per bon camí, serà ben llarga la nova saga... xD Però també serà molt interessant i genial, així tocarà esperar-la amb ganes!
Merci per la informació Hanako.
lostbrain- Ex-fansuber
Nosaltres mirant el final de Conan i Naruto i ara va i s'acaba bleach.En tite kubo és un troll,un gran troll
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6094
Reputació : 1
Ubicació : Artés
vaja, gairebé 16 o 17 anys per veure una sèrie d'Anime! Qui ho va parir! Ens esperen 10 anys de suplici i veure una sèrie que com no millorin el ritme actual crec que molts l'abandonaran a mitges, jo continúo perquè vull veure-la tota, però ja us dic que això pot acabar com el rosari de l'aurora.
Perdoneu però crec que ja era hora. Bleach és una sèrie que he abandonat centenars de cops i que l’he tornat a seguir sols per veure que feia el meu pj preferit, el gran Kenpachi. I, sincerament, veient les anades d’olla sense massa sentit i, sobretot, l’estil dels combats en el manga (ara t’insulto jo, ara m’insultes tu, ara jo et torno a insultar, ei no em vacil•lis que desenfundo, vigila que encara ho faré jo... ) feia que la seva lectura fos un suplici. Mai havia tingut una sensació tan gran de que m’estaven prenent per idiota mentre em fotien els calers
A veure si acaba mitjament bé, que si foten el típic final de tots caminant cap un horitzó inundat de llum... cremo els pocs tomus que tinc.
A veure si acaba mitjament bé, que si foten el típic final de tots caminant cap un horitzó inundat de llum... cremo els pocs tomus que tinc.
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4895
Reputació : 0
Ubicació : Depèn
xDDD Tranquils, que si la cosa no es torna a posar al nivell de la saga de la Societat d'ànimes (creuem els dits), cancel·laran la sèrie. Això que la nova saga durarà 8-10 anys és el que li agradaria a en Tite, però tal com ha dit la Hanako, Bleach ha baixat moltes posicions al rànquing de la Jump, amb aquesta saga dels Fullbringers, i si no remunta el vol, no crec que els lectors li permetin continuar.
Pfffff última saga? Serà èpicament llarga xDDD
Que bo!
Apostes: quant creieu que durarà en realitat? Jo aposto per 12 anys xD
Que bo!
Apostes: quant creieu que durarà en realitat? Jo aposto per 12 anys xD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9669
Reputació : 16
Per fi, espero que hi posi un final digne.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5439
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
I això? No us ha agradat la saga de l'Agent Perdut (més comunament coneguda com a Saga Fullbringer)??
Ah, doncs jo penso que té moments molts bons i que tampoc no es mereix la caiguda en picat que ha patit Bleach. És veritat que aporta poca cosa però, després del final del Saigo no Getsuga Tensho i de la fi del llegat de l'Aizen era evident que l'emoció cauria una mica...
Jo espero que no duri 10 anys... amb 15 o 20 em conformaria!!
Ah, doncs jo penso que té moments molts bons i que tampoc no es mereix la caiguda en picat que ha patit Bleach. És veritat que aporta poca cosa però, després del final del Saigo no Getsuga Tensho i de la fi del llegat de l'Aizen era evident que l'emoció cauria una mica...
Jo espero que no duri 10 anys... amb 15 o 20 em conformaria!!
Bé, jo de fet... l'emoció ja vaig veure que quèia al bell mig de la saga de l'Aizen, vaja personalment em va desmotivar, tot i que hi va haver batalles molt guapes (La de l'Ulquiorra o la final amb l'Aizen), però el farcit... he acabat agafant un empatx de farcit!
Hi ha noves notícies al respecte:
- Es confirma que l'anime de Bleach s'acaba, i el deixaran d'emetre a partir del 27 de març.
- La Warner ha comprat els drets de Bleach i en farà un live-action: http://www.misiontokyo.com/noticias/9879/live-action-de-bleach-en-camino
- Es confirma que l'anime de Bleach s'acaba, i el deixaran d'emetre a partir del 27 de març.
- La Warner ha comprat els drets de Bleach i en farà un live-action: http://www.misiontokyo.com/noticias/9879/live-action-de-bleach-en-camino
Doncs... ahir ho vaig estar pensant i em sap greu que Bleach s'acabi. Si que fa un temps que ni fred ni calor, però és una sèrie que en general m'ha fet gaudir molt. Té certes coses que li donen un encant que altres series no tenen.
I lo del live action... miedito que me da. Pot sortir bé, però també pot sortit molt malament. xD Tot i així, li donaré una oportunitat a veure que.
I lo del live action... miedito que me da. Pot sortir bé, però també pot sortit molt malament. xD Tot i així, li donaré una oportunitat a veure que.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7409
Reputació : 29
Un Live Action de Bleach? Tinc doncs moltíssima curiositat per saber qui interpretarà personatges com la Matsumoto o la Orihime y no entro en detalls per no espantar a la canalla.
L'anime s'acaba de manera provisional perquè, ara per ara, el manga només va quatre capítols per endavant. Ara, n'estic ben segura que no estarem molt de temps sense Bleach... quan hi hagi prou distància entre manga i anime tornaran a posar-s'hi.
Jo ho miro des del costat positiu: com a mínim no tindrem anys i anys i anys de relleno infumable... però evidentment em fa moltíssima pena!!
Quant al Live Action també em fa moltíssima por! xD Jo em conformaria si no s'assembles gens a això, que fa un poc de pena (des de quan n'Ichigo necessita en Bankai, la màscara i fer un Getsuga Tensho per carregar-se un hollow normalet??? )
Jo ho miro des del costat positiu: com a mínim no tindrem anys i anys i anys de relleno infumable... però evidentment em fa moltíssima pena!!
Quant al Live Action també em fa moltíssima por! xD Jo em conformaria si no s'assembles gens a això, que fa un poc de pena (des de quan n'Ichigo necessita en Bankai, la màscara i fer un Getsuga Tensho per carregar-se un hollow normalet??? )
WTF!? Què collons és això!? xDD
Si ha de ser així el live action serà penós, molt penós.
Si ha de ser així el live action serà penós, molt penós.
lostbrain- Ex-fansuber
Quin live action mes lleig sembla mes aviat una parodia crec jo si a de ser aixi prefereixo no veure'l sincerament
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5087
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
És broma no el live action? Si no és broma els que ho han fet... Jo crec que en Tite Kubo es tornarà boig i els matarà a tots i amb raó.