Qué estás escoltant?
+6
lostbrain
Gray Slimner
barretdepalla
Mortimer
shira-chan
Nykai
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Qué estás escoltant?
No senyors, no estic parlant de música, així que no cal que em xapeu el tema XD
Aquest joc tracta básicament de compartir com el fórum qué estás escoltant que NO SIGUI MÚSICA.
Es a dir: Casualment avui no tens engegat el reproductor? No teníes ganes de gresca y estás "intentant" disfrutar una miqueta del silenci? Sigui quin sigui el motiu, ho pots posar aquí.
Jo, per exemple, a part del meu tecleig irrefrenable, estic sentint les tuberíes de la calefacció mentre la caldera les escalfa.
PD: Fixeu-vos, que segons qué sigui el que esteu escoltant i la vostra descripció, això podría arribar a semblar un exercici de relaxació xD
Aquest joc tracta básicament de compartir com el fórum qué estás escoltant que NO SIGUI MÚSICA.
Es a dir: Casualment avui no tens engegat el reproductor? No teníes ganes de gresca y estás "intentant" disfrutar una miqueta del silenci? Sigui quin sigui el motiu, ho pots posar aquí.
Jo, per exemple, a part del meu tecleig irrefrenable, estic sentint les tuberíes de la calefacció mentre la caldera les escalfa.
PD: Fixeu-vos, que segons qué sigui el que esteu escoltant i la vostra descripció, això podría arribar a semblar un exercici de relaxació xD
Re: Qué estás escoltant?
Jo l'escàndol del meu ordinador... la gent que el coneix diu que és com un avió. I a vegades li agafa quelcom i sembla que pretengui enlairar-se...
També sento el clingcling de la cullereta de la meva mare remenant el cafè.
També sento el clingcling de la cullereta de la meva mare remenant el cafè.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo estic escoltant els flocs de neu caient amb mala idea contra el vidre de la finestra
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5088
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Jo la tele xDD
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Mortimer escrigué:Jo estic escoltant els flocs de neu caient amb mala idea contra el vidre de la finestra
Quina enveja... ahir va començar a nevar una miqueta per aquí. Però no va "cuajar".
Ara estic sentint a la meva mare parlant per teléfon.
La ràdio ·__·
Per fi han deixat de parlar del Contador i es centren en el Barça xD
Per fi han deixat de parlar del Contador i es centren en el Barça xD
A ma mare parlant per telèfon, la radio que escolta el meu pare i la tele que mira la meva àvia!!
Si es que aquí no es pot estudiar, coi!! xD
Si es que aquí no es pot estudiar, coi!! xD
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Als veïns fotent un clau. Ara crec que van pel segon assalt del que va de tarda.
I no, no és una broma de les meves, algun cop a la una de la matinada sento com el capçal del llit colpeja la paret, un dia s'hem caurà el sostre al damunt, cony.
I no, no és una broma de les meves, algun cop a la una de la matinada sento com el capçal del llit colpeja la paret, un dia s'hem caurà el sostre al damunt, cony.
lol Pobre Manto. El que s'ha d'aguantar del veins, eh? Els meus ja són massa vells per aquestes coses. xD
Doncs jo estic escoltant el xup-xup de l'oli de fregir mentre es fa el sopar i el zum-zum quasi imperceptible de les llums de la meva habitació.
Doncs jo estic escoltant el xup-xup de l'oli de fregir mentre es fa el sopar i el zum-zum quasi imperceptible de les llums de la meva habitació.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
El meu pare mentres va mengant xD
barretdepalla- Dupont
Manto-kun escrigué:Als veïns fotent un clau. Ara crec que van pel segon assalt del que va de tarda.
Quins records, l’ho que dius em recorda els meus temps per barna, on per estalviar fan les parets de paper de fumar… no diré que no ho trobo a faltar, però no ho trobo a faltar pas XD
Per la meva banda estic escoltant una mica de musica abans d’anar a veure que atrapo per sopar..
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4896
Reputació : 0
Ubicació : Depèn
Doncs jo escolto a una panda de canis fumen voltes amb la moto a la rotonda de prop de casa i futen la seva "musica" mentre criden. En fi d'intre una estona escoltare les sirenes de la policia i surtiran per cames, clar que resulta que ara els hi agafa per fotres al cementiri de Castellar a fer "botellon" que tambe tocat els ous no hi ha llocs macos on fer-ne que han d'anar alla. Respectant els difunts etc...
PD: algu sap com es diu "botellon" en català? Perque butello em sona a castallanada i botellament tampoc igual que cap dels derivats de ampolla que tampoc sonen bé.
PD: algu sap com es diu "botellon" en català? Perque butello em sona a castallanada i botellament tampoc igual que cap dels derivats de ampolla que tampoc sonen bé.
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5088
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Ufff… en casos com aquests és quan val la pena tenir una escopeta a casa, que fer practiques de tir sempre és bo per estar en forma per kuan vinguin els zombies. Clar que entre canis i zombies… més d’un es confondria al sentir-los parlar.
I suposo que "botellon" en català ha de sonar com “ampollot”, no?. Botella = Ampolla. Clar que sonar bé no fa precisament XD
I ara estic veient els premis Gaudí... foten una pena els shows d’entremig...
I suposo que "botellon" en català ha de sonar com “ampollot”, no?. Botella = Ampolla. Clar que sonar bé no fa precisament XD
I ara estic veient els premis Gaudí... foten una pena els shows d’entremig...
Arashino- Nèstor
Mentres disfruto d'aquest silenci digne de cementiri, puc arribar a sentir com "respira" el meu ordinador. Quin so més meravellós.
Feel Well, una de les moltes meravelloses cançons de Megumi Hayashibara. Aixxx... és sentir la seva veu i ja se’m relaxa tot el cos...
Arashino- Nèstor
El meu pare,me mare,me germana i l'amic de me germana parlant,Wtf is this noisy!!?
barretdepalla- Dupont
Sense comptar la música... sento moquejar el meu nas, que estic refredada xD
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir