Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan
+8
Natsu_Dragneel
barretdepalla
Gray Slimner
Daichi
tyrex
surreak
Sherry
shira-chan
12 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan
No sé perqur cuan selecciono per descarregar el volum 3 em surt la descarregar del capitol 23 .
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Hi ha una cosa que ja fa capítols que penso: quan va presentar el personatge de la Himeji, la va fer com una tia súper xunga, i allò s'ha perdut del tot, no? Vull dir, que és la més pàmfila del grup i fins i tot s'espanta amb les baralles...
Tota la raó però al revés. Força poc després de l'aparició de la Rinka van explicar que la Hana la va salvar del bulling i que després d'això es va fer la seva mà dreta. Però si li feien bulling, molt salvatge no és... Allò era una façana per aguantar al costat de l'Adachi. Ara que l'Adachi és tranquil.la crec que ella ja no ha de fingir ser violenta i aquí la tenim. El que em sembla exagerat és la primera entrada que va fer a classe destrossant la porta i tal... Però bueno, tampoc sabia que la Hana s'havia relaxat, suposo...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Ah, vale. Ho entenc, no m'havia acabat de quedar clar. De fet, aquella entrada tan bèstia era el que em desorientava més.
Què us ha semblat la reaparició de l'Adachi "violenta" al capítol 108?
Jo quan el vaig llegir em vaig dir "per fi altra vegada!!!". És que mola molt, coi d'Adachi... hehehe
A més, quin personatge dels del nou consell d'estudiants us agrada més? Ara fa un any vam disfressar l'Oharu en Tyrex i en Gose del trio que ha aparegut últimament! Ara ja enteneu per què els vaig fer posar plegats?
Vam estar tots genials!!
Jo quan el vaig llegir em vaig dir "per fi altra vegada!!!". És que mola molt, coi d'Adachi... hehehe
A més, quin personatge dels del nou consell d'estudiants us agrada més? Ara fa un any vam disfressar l'Oharu en Tyrex i en Gose del trio que ha aparegut últimament! Ara ja enteneu per què els vaig fer posar plegats?
Vam estar tots genials!!
I tant, trobo que ho hauria de fer més sovint, això, l'Adachi xD
I del trio, em quedo amb en Kitami. Em va agradar molt quan la seva família va veure que arribava a casa amb els altres dos ^_^
I del trio, em quedo amb en Kitami. Em va agradar molt quan la seva família va veure que arribava a casa amb els altres dos ^_^
Llegit fins al volum #4 ^^
Cada volta millor, i menys mal, que al principi no li veia molt de futur...
Cada volta millor, i menys mal, que al principi no li veia molt de futur...
Bobopatch- Nèstor
- Nombre de missatges : 45
Puntuació : 4263
Reputació : 1
Ubicació : Cocen
Déu, si li ha costat a Shinagawa descobrir que era l'Adachi la xica que li agradava!
Bobopatch- Nèstor
Si que has avançat de pressa! Aviat ens atraparàs i hauràs de frenar!
Procurarem anar fent rapidet, ara que tenim un lector no anònim! ^.^
Procurarem anar fent rapidet, ara que tenim un lector no anònim! ^.^
Es que m'aburrisc molt estudiant el mateix altra vegada i quan faig descansos em pose a llegir Yanmega...
Tranquils, que no em posaré a trolejar-vos quan vos agafe ^^
Tranquils, que no em posaré a trolejar-vos quan vos agafe ^^
Bobopatch- Nèstor
Ja vos he agafat ^^
Bobopatch- Nèstor
I què tal et sembla el canvi que està agafant la sèrie? En Shinagawa té un passat una mica poc previst, no? T'agrada?
Es una cosa extranya que comence el manga amb el Shinagawa i l'Adachi matant-se a estudiar per res i ara resulta que es un geni... XDDDDD
L'únic que no m'agrada es el poc cas que li fa a la Himeji l'autora... T_T
I ara a esperar per saber que pasarà en l'acadèmia
L'únic que no m'agrada es el poc cas que li fa a la Himeji l'autora... T_T
I ara a esperar per saber que pasarà en l'acadèmia
Bobopatch- Nèstor
Quanta raó! Això pensava jo l'altre dia mentre editava el següent de Yankee (sí, d'aquí poc tindràs un altre capítol, però segurament et semblarà poca cosa, després d'aquesta marató xD). Incongruència? Hmmm... That's suspicious...Bobopatch escrigué:Es una cosa extranya que comence el manga amb el Shinagawa i l'Adachi matant-se a estudiar per res i ara resulta que es un geni... XDDDDD
Molta incongruència ò.ó
A mi no va agradar gens gens, ni que la Rinka fos pija, quan la presenten diuen q és adoptada, no q a casa tingui una situació "difícil". Jo aquí també hi vaig notar incongruències.
Ara, si li perdonem això, el manga pot portar situacions diferents a les q estem acostumats. I personatges nous a l'acadèmia. Aviam què tal!
A mi no va agradar gens gens, ni que la Rinka fos pija, quan la presenten diuen q és adoptada, no q a casa tingui una situació "difícil". Jo aquí també hi vaig notar incongruències.
Ara, si li perdonem això, el manga pot portar situacions diferents a les q estem acostumats. I personatges nous a l'acadèmia. Aviam què tal!
Aleshores m'esperaré a que hi haja més material... XDDDDDDDGray Slimner escrigué:Quanta raó! Això pensava jo l'altre dia mentre editava el següent de Yankee (sí, d'aquí poc tindràs un altre capítol, però segurament et semblarà poca cosa, després d'aquesta marató xD). Incongruència? Hmmm... That's suspicious...
Shinagawa es el nou Einstein!!! (?) XD
Bobopatch- Nèstor
Al dia i amb ganes del reencontre
Bobopatch- Nèstor
En l'últim capítol quan el Shinagawa li diu a l'Adachi que se li declararà i aquesta li diu que d'acord, que l'espera... i desprès va i surt amb que quins béns li vol declarar ahahahaha xDDD
Em vaig arribar a ennuegar amb tant de riure , i segur que quan fa tres anys l'altre noi li va dir que n'estava enamorat ella tampoc va caure del burro
Aquest fil estava una mica abandonat, a veure si el reanimem
Em vaig arribar a ennuegar amb tant de riure , i segur que quan fa tres anys l'altre noi li va dir que n'estava enamorat ella tampoc va caure del burro
Aquest fil estava una mica abandonat, a veure si el reanimem
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Sí, t'ha agradat? Me n'alegro!! La veritat, no sé pas què deia a l'original i a la versió anglesa no ho vaig acabar d'entendre del tot, segurament feien el mateix joc de paraules, però estic contenta que hagi fet riure, m'hi vaig fer força a fer que es notés com de burra és l'Adachi ^.^
Jo també tinc ganes que ens anem acostant als 200 Mica en mica ^.^
Com sempre a Yankee, la part romàntica avança força a poquet a poquet, però sí, amb la fita de la Uni la cosa està interessantota. A mi m'agraden les batalletes, però veure en Shinagawa estudiar també està bé ^.^
Jo també tinc ganes que ens anem acostant als 200 Mica en mica ^.^
Com sempre a Yankee, la part romàntica avança força a poquet a poquet, però sí, amb la fita de la Uni la cosa està interessantota. A mi m'agraden les batalletes, però veure en Shinagawa estudiar també està bé ^.^
Aquest tros és èpic xD Ara mateix no recordo què havien posat els anglesos, però em va agradar més la teva adaptació, Shira. Realment reflecteix a la perfecció l'estupidesa de la Hana xD
Sí, ho pot ser no és tant tonta i s'ho fa per evitar un mal moment XD
(l'experiència és la mare de la ciència XD)
(l'experiència és la mare de la ciència XD)
Nina-chan- Ex-fansuber
Al dia altra vegada!
Ja queda menys per al final, però crec que per a que Shinagawa es declare i la Hana ho entenga faran falta 10 volums més de manga... XD
Ja queda menys per al final, però crec que per a que Shinagawa es declare i la Hana ho entenga faran falta 10 volums més de manga... XD
Bobopatch- Nèstor
Bé doncs, aquest final jo no l'he acabat d'entendre...
En Shinagawa està recordant el que va passar quan estava a primer i l'Adachi el va fer anar a la sortida? O realment està allà?
Sí és així no entenc que digui que està fent primer i que tingui el mateix aspecte.
En Shinagawa està recordant el que va passar quan estava a primer i l'Adachi el va fer anar a la sortida? O realment està allà?
Sí és així no entenc que digui que està fent primer i que tingui el mateix aspecte.
Nina-chan- Ex-fansuber
Pels fòrums anglesos hi ha el mateix dilema. És una al·lucinació d'en Shinagawa o és l'Adachi de debò?
Jo crec que amb la filosofia que respira Yankee és més probable lo segon. L'Adachi ha crescut però no es va treure el batxillerat i igualment amb trenes, torna a l'insti.
A mi, el que no m'ha agradat són les pàgines on es veu en Shinagawa rondinant una altra vegada. Va evolucionant durant tot el manga per a l'últim capítol, desfer tot el que han fet 210 capítols: torna a odiar l'insti. Sembla Adachi dependent, no pas que valori l'insti.
De tota manera, la idea de fer un final circular i tornar-los a ajuntar a l'insti (que crec que és el que pretenia la Yoshi) no em sembla malament. La llàstima és que per aconseguir-ho ha tornat la sèrie així una mica depriment... :S no?
De tota manera, l'Adachi el tornarà a arreglar i li acabarà agradant ser profe ^.^
Jo crec que amb la filosofia que respira Yankee és més probable lo segon. L'Adachi ha crescut però no es va treure el batxillerat i igualment amb trenes, torna a l'insti.
A mi, el que no m'ha agradat són les pàgines on es veu en Shinagawa rondinant una altra vegada. Va evolucionant durant tot el manga per a l'últim capítol, desfer tot el que han fet 210 capítols: torna a odiar l'insti. Sembla Adachi dependent, no pas que valori l'insti.
De tota manera, la idea de fer un final circular i tornar-los a ajuntar a l'insti (que crec que és el que pretenia la Yoshi) no em sembla malament. La llàstima és que per aconseguir-ho ha tornat la sèrie així una mica depriment... :S no?
De tota manera, l'Adachi el tornarà a arreglar i li acabarà agradant ser profe ^.^
Es podrien buscar altres formules pel retrobament dels dos. No sé que coincideixen casualment pel carrer.
D'aquesta forma que han fet veig la inconsistència que l'Adachi ha tingut tot el temps del món per anar-lo a veure a la uni. Però es retroben a l'insti, no ho entenc :S
Si la serie l'acabes quan en Shina fa el discurs de gradució queda perfecte, no?
D'aquesta forma que han fet veig la inconsistència que l'Adachi ha tingut tot el temps del món per anar-lo a veure a la uni. Però es retroben a l'insti, no ho entenc :S
Si la serie l'acabes quan en Shina fa el discurs de gradució queda perfecte, no?
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7715
Reputació : 28
Ben cert, per això he dit tan clar que això són epílegs.
De tota manera, després de tants capítols sense l'Adachi, em dóna pau de cor veure-la de nou ^.^
Jo entenc que no ha pogut anar-lo a buscar abans pel tema de la família, etc. Però 3 anys tancada a casa... és massa, no la veig tan sotmesa als seus pares, la veritat. En fi, puc intentar justificar aquest final, però personalment no em va agradar gaire... ni que desaparegués l'Adachi ni que no n'expliquin res ni que la facin aparèixer així. Que havia entrat a la Tono-U! Qui es creu que un insti no doni un títol de batxillerat perquè els pares diguin que no el volen? Els exàmens, etc, els ha fet igual. Nontenc res. La justificació que li trobo és que la Yoshi no podia desmerèixer més la Tono-U fent-hi entrar una totxa com l'Adachi, però hi ha altres maneres... o pot ensenyar com es fot l'hòstia de campionat que tots ens fotem quan entrem a la uni. No ho sé... Sort que la resta de la sèrie val la pena.
De tota manera, després de tants capítols sense l'Adachi, em dóna pau de cor veure-la de nou ^.^
Jo entenc que no ha pogut anar-lo a buscar abans pel tema de la família, etc. Però 3 anys tancada a casa... és massa, no la veig tan sotmesa als seus pares, la veritat. En fi, puc intentar justificar aquest final, però personalment no em va agradar gaire... ni que desaparegués l'Adachi ni que no n'expliquin res ni que la facin aparèixer així. Que havia entrat a la Tono-U! Qui es creu que un insti no doni un títol de batxillerat perquè els pares diguin que no el volen? Els exàmens, etc, els ha fet igual. Nontenc res. La justificació que li trobo és que la Yoshi no podia desmerèixer més la Tono-U fent-hi entrar una totxa com l'Adachi, però hi ha altres maneres... o pot ensenyar com es fot l'hòstia de campionat que tots ens fotem quan entrem a la uni. No ho sé... Sort que la resta de la sèrie val la pena.
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3