Comix
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Comix
Comix és un programa per llegir còmics i manga!
És molt útil, recomanat 100% pels que qui, com jo, estan cansats de la velocitat de tortuga de submanga i la seva gran qualitat d'imatge, prefereixen descarregar...
Com un visualitzador d'imatges ja de per si no és massa còmode, vaig trobar això... I Déu n'hi do!
Obre arxius empaquetats en .zip, .rar... O simplement imatges soles... Total, ideal per llegir el manga que ens baixem!
No sé si algú el coneixia ja, i em sembla que ningú n'ha parlat. Proveu-ho!
Em sembla que es pot utilitzar a linux, però no a Mac (exclusivitat blablabla) ni a Windows, encara que jo només ho he provat a Ubuntu.
Aquí us deixo una screenshot (i una mica de propaganda de Nisekoi):
A veure si coneixeu bones alternatives per windows i mac!
És molt útil, recomanat 100% pels que qui, com jo, estan cansats de la velocitat de tortuga de submanga i la seva gran qualitat d'imatge, prefereixen descarregar...
Com un visualitzador d'imatges ja de per si no és massa còmode, vaig trobar això... I Déu n'hi do!
Obre arxius empaquetats en .zip, .rar... O simplement imatges soles... Total, ideal per llegir el manga que ens baixem!
No sé si algú el coneixia ja, i em sembla que ningú n'ha parlat. Proveu-ho!
- Codi:
http://comix.sourceforge.net/
Em sembla que es pot utilitzar a linux, però no a Mac (exclusivitat blablabla) ni a Windows, encara que jo només ho he provat a Ubuntu.
Aquí us deixo una screenshot (i una mica de propaganda de Nisekoi):
- Spoiler:
A veure si coneixeu bones alternatives per windows i mac!
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Re: Comix
Molt bona aportació!! El Comix és genial!
A mi també em va molt bé el MangaMeeya, però no vull desmerèixer el post de la Rini-san!
A mi també em va molt bé el MangaMeeya, però no vull desmerèixer el post de la Rini-san!
Perdoneu la meva exageració, però és un d’aquells programes que, un cop el tens, no saps com podies viure sense ell XD
El petit petit problema és això, que no serveixi per windows. Suposo que m’hauré d’acostumar a llegir manga a l’ordinador gros, que va amb ubuntu, enlloc del portàtil on treballo. En part ja és bo, últimament mangafox em decep i mangahere em col.lapse internet (o bloqueja l’ordinador si va de males) de mala manera...
El petit petit problema és això, que no serveixi per windows. Suposo que m’hauré d’acostumar a llegir manga a l’ordinador gros, que va amb ubuntu, enlloc del portàtil on treballo. En part ja és bo, últimament mangafox em decep i mangahere em col.lapse internet (o bloqueja l’ordinador si va de males) de mala manera...
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4896
Reputació : 0
Ubicació : Depèn
Batoto és el futur! xDArashino escrigué:En part ja és bo, últimament mangafox em decep i mangahere em col.lapse internet (o bloqueja l’ordinador si va de males) de mala manera...
I pel que fa al Comix, sembla interessant. Llàstima que no estigui disponible per a mac
Tampoc hi és, per a mac xD
Recomanen el Simple Comic o el Comical Reader. Algun dia els provaré, suposo xD
Recomanen el Simple Comic o el Comical Reader. Algun dia els provaré, suposo xD
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan