Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Us interessaria pactar amb el diable? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Us interessaria pactar amb el diable?

+4
tyrex
surreak
itrebla
Arashino
8 participantes

Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  Arashino Dl 12 Mar 2012, 22:12

Després d’una temporadeta al forum, i d’haver escrit un centenar i escaig missatges, crec que és hora que parlem de negocis XD
M’agradaria ajudar al fansub, sobretot alhora de traduir (tinc una breu experiència prèvia fent un cutre scanlation d’School Rumble XD), i amb temps i paciència, i l’ajuda dels manuals, fins i tot podria ampliar les meves habilitats cap altres camps.
De fet, hi ha un manga que m’encantaria fer i podria utilitzar per practicar a l’hora de fer feina. Em faria molta il.lusió aprendre com fer un scanlation com Tezuka mana, i per això parlo de pactar amb el diable: us animaríeu a acceptar un nou membre i un nou projecte (amb l’intenció de poder-lo fer jo al 100%) a la família? Twisted Evil

Per cert, la sèrie que tinc en ment és Vovnich Hotel, manga d’humor negríssim i una intriga d’aquelles que et treuen el son, amb capítols d’unes 6 pàgines XD
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4686
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  itrebla Dl 12 Mar 2012, 22:28

Benvingut a l'equip, Arashino! M'ha fet gràcia que hagis traduit SR, de fet és un dels millors mangues còmics que he llegit.
Sobre el projecte propi, això ja és un tema complicat. A veure que n'opinen.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5230
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  surreak Dl 12 Mar 2012, 22:43

Ei, és una gran notícia que et vulguis unir al fansub!

A veure... el tema de la sèrie és complicat. D'una banda, si la fas sol (tot i que et farà falta un corrector), hi ha menys problemes, perquè no demanes equip, però en general, quan algú s'apunta al fansub, primer ens ha de demostrar una mica de compromís ajudant a altres projectes, abans de fer un projecte propi.

Tenim un tema de col·laboració amb Gacela Punch que potser ens podries ajudar. De tota manera, no voldria sonar dictatorial. Has estat força actiu pel fòrum, i això és bon senyal, però no m'agradaria tampoc ser injust amb la resta dels membres del fansub.

Total, que m'he fet un embolic... Razz Ho acabarem de parlar amb la shira, tot això, però no voldria amargar la benvinguda amb burocràcia. Ets molt i molt benvingut al fansub, de debò. Ens fa molta il·lusió que vulguis entrar, i esperem que t'hi trobis molt i molt bé ^^
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  tyrex Dl 12 Mar 2012, 22:53

Benvingudíssim!! A veure què tal acaba això de la sèrie, i mentrestant, benvingut a la family! Brindis
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  Arashino Dl 12 Mar 2012, 22:58

Merci per la pre-benvinguda abans d’una possible acceptació definitiva XD
Entenc perfectament que l’ho del projecte nou aixequi suspicàcies, fet i fet no sabeu pràcticament res de mi ni de com treballo. Jo també, en el vostre lloc, m’ho pensaria dues vegades.
Però, penseu que tampoc seria començar d’un dia per l’altre. Tema traducció m’és fàcil, fet i fet em passo la major part del dia llegint en anglès. Però per la resta de passos n’hauria d’aprendre i practicar, i mentre faig els meus intents tindria temps de sobres per ajudar en d’altres projectes.

Tot és parlar-ne ^^
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4686
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  lostbrain Dl 12 Mar 2012, 23:10

Que bé que t'hagis decidit a treballar al fansub, Arashino!
Sigues molt benvingut i espero que t'ho passis molt bé treballant amb nosaltres! Smile
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  shira-chan Dt 13 Mar 2012, 00:14

Primer de tot, ja era hora! Hehehe! Benvingut!!

Estic d'acord amb el que ha dit en Surreak però si està d'acord a que abans de començar el projecte teu i mentre vagis aprenent a editar i netejar, participis en algun altre projecte del fansub, a mi em sembla perfecte la idea. T'entro i t'envio un MP explicant-te com funcionem!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  Arashino Dt 13 Mar 2012, 00:35

Doncs ara si, moltes gràcies per la càlida benvinguda al nucli del fansub!!!!

Espero poder treballar molt amb tots vosaltres, sempais. I també espero que tingueu paciència amb el vostre kouhai que no sap res (de moment, que la meva ambició és gran Twisted Evil ).
I ara, com deia el general Tani, “al turrooooon!!!”
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4686
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  Gray Slimner Dt 13 Mar 2012, 01:58

Molt bé! Encantat de tenir-te per fi dins el fansub ^^
Treballa molt, i si tens qualsevol dubte, pregunta, que estarem encantats d'ajudar-te =P
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9051
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  Gruay Dt 13 Mar 2012, 08:45

Quina bona notícia!
Me n'alegro molt de tenir sang nova per aquí Wink
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9460
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Us interessaria pactar amb el diable? Empty Re: Us interessaria pactar amb el diable?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum