[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012
+3
Rini
lostbrain
surreak
7 participantes
Pàgina 1 de 1
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012
Comença la temporada d'anime de privamera! Podeu veure'n tot un resum de la mà de Ramen para Dos, aquí .
Hi ha alguna cosa que us faci gràcia? Què mirareu? Què no mirareu? Hi ha alguna sorpresa relacionada amb Lluna Plena no fansub, també!
Hi ha alguna cosa que us faci gràcia? Què mirareu? Què no mirareu? Hi ha alguna sorpresa relacionada amb Lluna Plena no fansub, també!
Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012
Genial!!
Jo tinc pensat començar Sankarea. Vaig seguint el manga i estar molt bé i ara tinc ganes de veure-la en anime!
I em llegiré a veure que tal són les altres sèries i si estan bé potser en començo una altra.
Ah, i també tinc ganes de que surti la peli 16 de Detectiu Conan, el 14 d'abril!
Jo tinc pensat començar Sankarea. Vaig seguint el manga i estar molt bé i ara tinc ganes de veure-la en anime!
I em llegiré a veure que tal són les altres sèries i si estan bé potser en començo una altra.
Ah, i també tinc ganes de que surti la peli 16 de Detectiu Conan, el 14 d'abril!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Una nit de tempesta?!
Q super guai, a aquesta li haurem de fer una ullada!
Dic el mateix amb Fate/Zero 2!
Doncs Sankarea m'ha cridat l'atenció, potser la comenci... Però molt fanservice veig per aquí, as always T_T
Q super guai, a aquesta li haurem de fer una ullada!
Dic el mateix amb Fate/Zero 2!
Doncs Sankarea m'ha cridat l'atenció, potser la comenci... Però molt fanservice veig per aquí, as always T_T
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Així a priori, suposo que miraré la segona temporada de Kore wa Zombie, que la primera em va agradar prou, i Fate, obviously. Quan hi hagi crítiques de la resta me les llegiré per sobre, a veure si hi ha res destacable =P
Per cert, fins quan durarà, això de Saint Seiya?
Per cert, fins quan durarà, això de Saint Seiya?
Segur al 100% que mirare Kuroko Basket ! també tinc curiositat per Haiyore! Nyaruko-san y per Saki: Achiga-hen episode of side-A
També estic interesat en l'especial de C3 y pot ser algun altre especial
També estic interesat en l'especial de C3 y pot ser algun altre especial
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5090
Reputació : 1
Ubicació : Palma
Doncs jo opto per Mirai Nikki, que hi ha gent que me n'ha parlat bé. Per altra banda, crec que Minami-ke em tira força hehehe.
beauty_felurian- Nèstor
- Nombre de missatges : 29
Puntuació : 4734
Reputació : 0
Ara que torno a tenir una mica de temps i calma, anava a fer un post similar XD
A veure, que agafo la llista que vaig fer…
-Saint Seya Omega: Curiositat pura i dura per veure com intenten ressuscitar la saga. Amb la Canvas ho van fotre prou decentment, per tant l’hi donaré una oportunitat.
-Uchuu Kyoudai: Un seinen d’astronautes? Planetes em va deixar molt bon gust de boca, a veure que tal resulta aquesta.
-Ozuma: Leji Matsumoto forever!
-Yurumates 3D: Fa temps em vaig baixar l’OVA i vaig riure prou, a veure que tal serà aquesta.
-Medaka Box: Sóc un fan de les obres de Nisio Isin i de Gainax, per tant és iobvi que donaré un cop d’ull a aquest shonen tant típic per una banda... i tant metaficcional per l’altre.
-Acchi Kocchi: Tsundere a la vista!!!! Tothom preparat per l’abordatge!
Sankarea: El manga (del creador d’Umisho) és molt bo... a veure que tal l’anime, però tinc por que abusin del fanservice, la veritat.
-Fate/Zero2: All Hail Iskander!!!!
-Fushigi no Umi no Nadia Digital Remaster: Versió actualitzada tècnicament d’una de les joies clàssiques de l’anime? Endavant les atxes!
-Nazo no Kanojo X: El manga és geeeeenial, terriblement estrany i en part pertorbador... just l’ho que a mi m’agrada XD A veure que tal l’anime, perquè no el veig gaire adaptable....
-Eureka Seven AO: Em vaig enganxar terriblement a la saga principal, serà qüestió de veure si l’spin off manté l’esperit original...
-Sakamichi no Apollon: No se perquè però em fa cert tuf a shonen ai... però no em vull perdre un seinen amb el jazz com a motor principal!
-Tasogare Otome x Amnesia: Un dels manges que m’és m’ha enganxat dels ultims temps. Com a Sankarea, tinc por que no abusin del fanservice i deixin de banda el terror que hi ha de fons a la sèrie.
-Tsuritama: Rara... sona rara, i precisament per això em crida XD
Masses series, la veritat, masses series.... en fi, a veure com m’ho faig per intentar seguir el ritme a tot plegat
A veure, que agafo la llista que vaig fer…
-Saint Seya Omega: Curiositat pura i dura per veure com intenten ressuscitar la saga. Amb la Canvas ho van fotre prou decentment, per tant l’hi donaré una oportunitat.
-Uchuu Kyoudai: Un seinen d’astronautes? Planetes em va deixar molt bon gust de boca, a veure que tal resulta aquesta.
-Ozuma: Leji Matsumoto forever!
-Yurumates 3D: Fa temps em vaig baixar l’OVA i vaig riure prou, a veure que tal serà aquesta.
-Medaka Box: Sóc un fan de les obres de Nisio Isin i de Gainax, per tant és iobvi que donaré un cop d’ull a aquest shonen tant típic per una banda... i tant metaficcional per l’altre.
-Acchi Kocchi: Tsundere a la vista!!!! Tothom preparat per l’abordatge!
Sankarea: El manga (del creador d’Umisho) és molt bo... a veure que tal l’anime, però tinc por que abusin del fanservice, la veritat.
-Fate/Zero2: All Hail Iskander!!!!
-Fushigi no Umi no Nadia Digital Remaster: Versió actualitzada tècnicament d’una de les joies clàssiques de l’anime? Endavant les atxes!
-Nazo no Kanojo X: El manga és geeeeenial, terriblement estrany i en part pertorbador... just l’ho que a mi m’agrada XD A veure que tal l’anime, perquè no el veig gaire adaptable....
-Eureka Seven AO: Em vaig enganxar terriblement a la saga principal, serà qüestió de veure si l’spin off manté l’esperit original...
-Sakamichi no Apollon: No se perquè però em fa cert tuf a shonen ai... però no em vull perdre un seinen amb el jazz com a motor principal!
-Tasogare Otome x Amnesia: Un dels manges que m’és m’ha enganxat dels ultims temps. Com a Sankarea, tinc por que no abusin del fanservice i deixin de banda el terror que hi ha de fons a la sèrie.
-Tsuritama: Rara... sona rara, i precisament per això em crida XD
Masses series, la veritat, masses series.... en fi, a veure com m’ho faig per intentar seguir el ritme a tot plegat
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4899
Ubicació : Depèn
Jo tinc ganes que et facis una firma de MyAnime List i puguem veure tot el que segueixes! Deu fer venir vertigen.
De fet, fa un temps, em vaig inscriure a myanimelist per tenir en un sol lloc la llista del que segueixo, que molts cops me n’oblido. El problema era i és que la llista tindria que ser taaaaaaant enorme que em fa fer una mandra enorme posar-m’hi XD
Ho tinc com a pendent, si
Ho tinc com a pendent, si
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4899
Ubicació : Depèn