Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
#BRproject EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
#BRproject EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
#BRproject EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
#BRproject EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
#BRproject EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
#BRproject EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
#BRproject EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
#BRproject EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
#BRproject EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


#BRproject

2 participantes

Ir abajo

#BRproject Empty #BRproject

Missatge  lostbrain Dl 07 Maig 2012, 19:53

Bones gent!
Com que no sé on posar-ho ho dic aquí a Notícies. Si no fos el lloc correcte agraeixo que es mogui el tema al lloc adequat Wink

Bé, potser alguns de vosaltres ja coneixereu el blog del Marc Zanni, però potser d'altres no. Així que us deixo l'enllaç per visitar-lo sempre que vulgueu. Blog Marc Zanni
En aquests blog, el Marc Zanni, va penjant notícies relacionades més que res amb l'anime que dobla o dirigeix. Jo des de fa dies segueixo com va el doblatge de One Piece i sembla que s'ho estan passen genial!! Very Happy

Però el que us volia anunciar no és exactament el blog, sinó l'última entrada, que és un enllaç que porta a un grup de Facebook anomenat: #BRproject del qual no se'n sap res! Sembla que en porten alguna de bona! De moment poca cosa se'n sap d'aquest grup, a informació com veureu només hi posa:

"Un nou material mai vist, en exclusiva i només en català, relacionat amb la sèrie de la teva vida...
Descripció
Llibre escrit per Marc Zanni (Son Goku, Ranma, Hanamichi Sakuragi, Orphen, Zoro, Hiroshi Nohara...) i Joan Sanz (Vegeta)"


I de moment hi a 3 propietaris del grup, Marc Zanni, Joan Sanz i Víctor Sarsal, que s'han anat descobrint a poc a poc dins el grup.
Jo sincerament no sé quina en porten de cap aquest parell d'en Marc i en Joan, però de ben segur que serà alguna cosa grossa!! xD

No sé si ja ho havíeu vist o no, si és que no, que n'opineu vosaltres!?¿ Que us sembla que pot ser aquest projecte tant estrany!?
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

#BRproject Empty Re: #BRproject

Missatge  Natsu_Dragneel Dl 07 Maig 2012, 20:35

Aiii!!! Ara m'han deixat intrigat!!! Necesito més info!!! xD... Ha de ser bo no? Bé això depén de la persona... Però m'espero alguna cosa bona de part dels nostres "amics" de TV3... Només es pot esperar. Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5302
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum