Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

4 participantes

Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  lostbrain Dc 25 Jul 2012, 21:30

Ahir mateix Misión Tokyo va anunciar que avui es donaria a conèixer una llicència de Selecta visión.
I mireu quina casualitat, l'anime de Puella Magi Madoka Magica!!

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Madoka1

Més informació a Misión Tokyo
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  surreak Dj 26 Jul 2012, 10:26

Doncs sí que és casualitat! Ara caldrà estar atents per si treuen la versió en català (cosa que dubto...)
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 26 Jul 2012, 15:02

Jo no ho dubtaria gens, surreak: no la trauran. No crec que el projecte de Puella del fansub corri perill xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  surreak Dj 26 Jul 2012, 15:05

Doncs és una llàstima. També la podrien vendre a algun canal català Razz

Doncs au, a seguir!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  lostbrain Dj 26 Jul 2012, 15:11

I si ahir era l'anime, avui és el manga!! El manga de Puella Magi Madoka Magica està llicenciat a Espanya!
Encara no es sap quina editorial però hi ha molt números per que sigui per Ivréa o Norma.
El manga constarà de 3 volums i adapta la història de l'anime de 12 capítols que ahir mateix va adquirir Selecta visión, o sigui el que és fa al fansub!

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica MURI_temp_91b5989f
Més informació a Ramenparados
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  RuffyNatsu Dj 26 Jul 2012, 19:42

Què que???????????????????????????? Nani?????????????????????????????????????????????????

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No m'ho puc creure Madoka serà portada en español, i a més per selecta!!!!!!! o_O
Tinc unes ganes de poder-la veure en castella, no m'ho crec T.T Ja em va sorprendre que anime project la tenia en ment per llicenciar-la tambe, però selecta????? ni m'ho esperava. I a més un anime com Madoka que no fa ni un any i mig de la seva estrena al japo. Ja teniu encara més motius per creurem que és un dels millors animes dels últims anys, encara q amb el que porteu vist no us ho cregueu XDD (si seguiu la versió que estic portant XP)

I el manga és veritat, van dir que també el portarien, però és dels pocs animes que han estat originals. O sigui primer van fer l'anime, i posteriorment el manga, o sigui que l'anime li dona mil voltes al manga XP

Espero i desitjo que l'altre sorpresa sigui FullMetal Alchemist brotherhood. Selecta fa massa temps que te l'hauria d'haver tret, despres de treure la peli i tot. Ja seria la reostia si treuen a més aquest. *_*
RuffyNatsu
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5134
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 19/04/2011
Edad : 31
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  lostbrain Dj 26 Jul 2012, 20:19

No crec que sigui l'anime de Fullmetal Alchemist, Ruffy.
Han anunciat que serien dues pel·lícules que juntes formen la història completa. Quines creieu que poden ser?¿
Demà a les 12:00h o anunciaran.

Més informació a misión tokyo
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica Empty Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum