Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica
Ahir mateix Misión Tokyo va anunciar que avui es donaria a conèixer una llicència de Selecta visión.
I mireu quina casualitat, l'anime de Puella Magi Madoka Magica!!
Més informació a Misión Tokyo
I mireu quina casualitat, l'anime de Puella Magi Madoka Magica!!
Més informació a Misión Tokyo
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7865
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Re: Selecta Visión llicència Puella Magi Madoka Magica
Doncs sí que és casualitat! Ara caldrà estar atents per si treuen la versió en català (cosa que dubto...)
Jo no ho dubtaria gens, surreak: no la trauran. No crec que el projecte de Puella del fansub corri perill xD
Doncs és una llàstima. També la podrien vendre a algun canal català
Doncs au, a seguir!
Doncs au, a seguir!
I si ahir era l'anime, avui és el manga!! El manga de Puella Magi Madoka Magica està llicenciat a Espanya!
Encara no es sap quina editorial però hi ha molt números per que sigui per Ivréa o Norma.
El manga constarà de 3 volums i adapta la història de l'anime de 12 capítols que ahir mateix va adquirir Selecta visión, o sigui el que és fa al fansub!
Més informació a Ramenparados
Encara no es sap quina editorial però hi ha molt números per que sigui per Ivréa o Norma.
El manga constarà de 3 volums i adapta la història de l'anime de 12 capítols que ahir mateix va adquirir Selecta visión, o sigui el que és fa al fansub!
lostbrain- Ex-fansuber
Què que???????????????????????????? Nani?????????????????????????????????????????????????
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No m'ho puc creure Madoka serà portada en español, i a més per selecta!!!!!!! o_O
Tinc unes ganes de poder-la veure en castella, no m'ho crec T.T Ja em va sorprendre que anime project la tenia en ment per llicenciar-la tambe, però selecta????? ni m'ho esperava. I a més un anime com Madoka que no fa ni un any i mig de la seva estrena al japo. Ja teniu encara més motius per creurem que és un dels millors animes dels últims anys, encara q amb el que porteu vist no us ho cregueu XDD (si seguiu la versió que estic portant XP)
I el manga és veritat, van dir que també el portarien, però és dels pocs animes que han estat originals. O sigui primer van fer l'anime, i posteriorment el manga, o sigui que l'anime li dona mil voltes al manga XP
Espero i desitjo que l'altre sorpresa sigui FullMetal Alchemist brotherhood. Selecta fa massa temps que te l'hauria d'haver tret, despres de treure la peli i tot. Ja seria la reostia si treuen a més aquest. *_*
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No m'ho puc creure Madoka serà portada en español, i a més per selecta!!!!!!! o_O
Tinc unes ganes de poder-la veure en castella, no m'ho crec T.T Ja em va sorprendre que anime project la tenia en ment per llicenciar-la tambe, però selecta????? ni m'ho esperava. I a més un anime com Madoka que no fa ni un any i mig de la seva estrena al japo. Ja teniu encara més motius per creurem que és un dels millors animes dels últims anys, encara q amb el que porteu vist no us ho cregueu XDD (si seguiu la versió que estic portant XP)
I el manga és veritat, van dir que també el portarien, però és dels pocs animes que han estat originals. O sigui primer van fer l'anime, i posteriorment el manga, o sigui que l'anime li dona mil voltes al manga XP
Espero i desitjo que l'altre sorpresa sigui FullMetal Alchemist brotherhood. Selecta fa massa temps que te l'hauria d'haver tret, despres de treure la peli i tot. Ja seria la reostia si treuen a més aquest. *_*
RuffyNatsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5320
Reputació : 2
Ubicació : Mataró
No crec que sigui l'anime de Fullmetal Alchemist, Ruffy.
Han anunciat que serien dues pel·lícules que juntes formen la història completa. Quines creieu que poden ser?¿
Demà a les 12:00h o anunciaran.
Més informació a misión tokyo
Han anunciat que serien dues pel·lícules que juntes formen la història completa. Quines creieu que poden ser?¿
Demà a les 12:00h o anunciaran.
Més informació a misión tokyo
lostbrain- Ex-fansuber