Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~

3 participantes

Ir abajo

Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ Empty Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 26 Jul 2012, 15:44

A veure, dels presents per aquest fòrum, qui no ha vist Sengoku Basara? Tu, tu... i tu tampoc! Però què és això!? Sacrilegi! Blasfèmia! Doncs ja esteu trigant massa... En fi.

Buscant nou single de Gackt, m'he trobat amb aquesta notícia: Capcom ha anunciat que faran un live action del seu popular videojoc (i també anime) Sengoku Basara. I per què popular? Bé, de videojocs n'hi ha 6 i d'anime dues parts, totes dues amb molt bona rebuda al Japó... i també aquí, pels que el coneixen, és clar (en l'últim Saló del Manga hi va participar un grup de SB que va aixecar passions... a mi la primera! ^^). Com que Capcom ha vist que se'n treuen moltes peles de la seva adaptació (tirant a molt lliure) del període més sagnant de la història Nipona, han pensat que un Live Action Drama els en donaria encara més... i no erraran de gaire, segur. Jo ja espero amb candeletes trobar algun fansub que el faci, doncs l'emissió va començar el 12 de Juliol (sí, sí, vaig tard... xD).

La qüestió és que, i com ja deixo veure més amunt, Gackt hi està implicat, molt implicat... ja que serà el dolent dolentíssim Oda Nobunaga, altrament conegut com a Rei Dimoni (o Rei Dimoni del Sisè Cel, depèn d'on miris).

Per ara, encara no he trobat cap tràiler disponible, ja que Capcom els ha reclamat tots... però temps al temps. El que sí puc deixar-vos per anar obrint boca, són els actors principals caracteritzats la mar de bé.

Spoiler:

Aquí ho podeu veure un dels vídeos que Capcom a bloquejat però que algú va pensar en baixar i re-pujar al mediafire ^^: [urlhttp://www.mediafire.com/?sxsbb0ij7zdo809[/url]

Intentaré buscar més informació, a veure si ho puc portar una mica al dia ^^

P.D: Gackt és l'encarregat de posar música al Live Action, en concret, a l'ending. Es titula "Hakuro - 白露". Per ara, no he pogut trobar el vídeo... pero no desisto!

P.D 2: Si voleu veure l'anime, us recomano Octava no Fansub. Els va quedar molt bé i solen ser bons.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ Empty Re: Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~

Missatge  Shruikan Dj 26 Jul 2012, 23:21

Mare meva, quina fila que fan! Sí que semblen trets d'un videojoc, sí! De Sengoku Basara no sé gran cosa, només he vist un opening i no estava malament. Si dius que val la pensa mirar la sèrie ho tindré en compte per què fins ara les recomanacions que has fet m'han semblat molt bones.
I pff! xD El bigotet d'en Gackt! Està irreconeixible!
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ Empty Re: Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~

Missatge  Gray Slimner Dj 26 Jul 2012, 23:40

Sí que estan ben caracteritzats, sí... Però no sé com s'ho manegaran, per reproduir aquells bots de 7 metres que feien en Yukimura i en Masamune, i els seus atacs especials súper molons...

Per cert, la que fa de Kenshin és una noia, no?

PD: Jo vaig veure les dues temporades i la OVA de Backbeard, Shuu. Estaven ben traduïdes, però tot i així no vaig entendre res (massa moviment tàctic i coses estranyes)...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ Empty Re: Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~

Missatge  Minamino Shuuichi Dv 27 Jul 2012, 16:13

Potser tens raó, Gray... sobretot si no t'agrada o no en saps gaire sobre l'Era Sengoku. Jo és que sóc fan d'aquella època del Japó, si fins i tot em vaig comprar un llibre sobre la batalla de Sekigahara!! xD... massa friki, ho reconec. En tot cas, em va agradar, sobretot per l'enfocament dels personatges: s'ho prenen d'una manera molt poc seriosa ^^.

I això dels efectes especials i tal... s'haurà d'esperar a que arribin aquí els capítols, que per ara encara no he trobat cap fansub ni res. Però és cert que, en la batalla contra l'Oda... bé, poden fer-ho molt malament xD.

Shru, cert és que el bigoti que porta en Gackt és com molt... poc habitual, però jo el vaig reconèixer a la primera. De fet, encara ni sabia que ell formava part del cast i quan vaig anar baixant la pantalla i me'l vaig trobar allà, va ser un "OMFG!! Gaaaaaaackt!". Si m'haguessis sentit riure, jajajaja. En fi. Si que et recomano SB, no com a referència històrica (en aquest sentit, es prenen força llicències) però per a ser un anime basat en un videojoc, està molt ben parit (no com sol passar amb els otome games ¬¬). I si, Gray, és una noia qui fa de Kenshin.

Preview de Hakuro l'ED de Sengoku Basara ~ Moonlight Party ~

Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~ Empty Re: Sengoku Basara Live Action Drama ~Moonlight Party~

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum