Breaking bad
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Breaking bad
Doncs he volgut obrir aquest tema per veure si hi ha algú més que segueixi la sèrie i li encanti com a mi, poder parlar sobre aquesta.
L'altre dia vaig veure que ja havien estrenat la nova temporada, i em va donar una alegria, perquè vaig poder suplir la falta de capítol de Naruto per 4 capítols de la nova temporada de Breaking Bad, i no sé com s'ho fan, però em segueix agradant.
M'encanta especialment quan en Walter comença a fer coses caseres que acaben sent bombes, o altres astúcies per salvar-los la pell.
Em va començar a picar la curiositat quan al 3xl van emetre alguns episodis. M'estranya que la cuatro o la sexta no l'hagin emès.
En fi, algú segueix la sèrie i li agrada?
L'altre dia vaig veure que ja havien estrenat la nova temporada, i em va donar una alegria, perquè vaig poder suplir la falta de capítol de Naruto per 4 capítols de la nova temporada de Breaking Bad, i no sé com s'ho fan, però em segueix agradant.
M'encanta especialment quan en Walter comença a fer coses caseres que acaben sent bombes, o altres astúcies per salvar-los la pell.
Em va començar a picar la curiositat quan al 3xl van emetre alguns episodis. M'estranya que la cuatro o la sexta no l'hagin emès.
En fi, algú segueix la sèrie i li agrada?
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7322
Reputació : 32
Re: Breaking bad
Jo he seguit les tres temporades que han fet al 3xl, i la veritat és que enganxa força. Hi ha punts força èpics, com los pollos hermanos o les dents del tuco.
A mi m'encanta quan rebenta el pis del Tuco amb una ampolleta. És totalment èpica aquella part!
Akuma- Ex-fansuber
Aquí un seguidor! Jo vaig veure tots els episodis del 3XL, i em va agradar tant que després no vaig poder aguantar i vaig mirar tota la resta en anglès. A mi també em va flipar l'explosió del cau del Tuco, com tots els enginys que se li ocorren a en Walt per sortir d'un "apuro".
Esteu seguint la cinquena temporada? A mi em segueix tenint enganxat, la cosa cada vegada és més heavy, a veure com serà el desenllaç de la sèrie.
(Spoiler si no heu vist la 4a temporada i començat la 5a):
Esteu seguint la cinquena temporada? A mi em segueix tenint enganxat, la cosa cada vegada és més heavy, a veure com serà el desenllaç de la sèrie.
(Spoiler si no heu vist la 4a temporada i començat la 5a):
- Spoiler:
- Últimament queda clar com en Heisenberg (poca cosa queda del Walt de l'inici de la sèrie) ha perdut tota la moral i cada cop té menys escrúpols, manipulant a qui sigui per aconseguir el que vol. El seu objectiu pràcticament ja no té sentit, fent el que fa s'allunya de la família (es pot dir que ha perdut l'Skyler) i es pren "la feina" com una cosa personalmés que altra cosa.
Per cert, em va flipar quan l'Sky li deia que estava en perill i ell respon que el perill és ell. "I'm the one who knocks."
Kvothe- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4583
Reputació : 0
Totalment d'acord Kvothe. Jo també l'estic seguint la cinquena, i segueix brutal.
Em sembla que vaig llegir que seria la darrera temporada, però la veritat és que veig difícil que sigui la última després dels últims esdeveniments. Pot ser m'equivoco, però bé, si hi ha una sisena a mi no em molestaria xD.
Em sembla que vaig llegir que seria la darrera temporada, però la veritat és que veig difícil que sigui la última després dels últims esdeveniments. Pot ser m'equivoco, però bé, si hi ha una sisena a mi no em molestaria xD.
- Spoiler:
- Jo tal com ho veig, i per el que va dir a l'últim capítol, en Walter és el mateix Walter que ha estat sempre, i clar, li fa mal que després de tot el que ha currat per salvar-se de les situacions viscudes, al final no li quedi res en comparació amb el que podria acabar tenint. D'altra banda, sabem com acabarà tot plegat, perquè al primer episodi de la temporada es veu quan passa un any.
Em fa l'efecte que en algun moment se li descontrola tot.
M'agradaria saber que fa quan el cunyat de la DEA sàpiga que ell és en Hisenberg.
Akuma- Ex-fansuber
Jo fa menys de 3 setmanes que l'he començat a mirar i pufff, ja he vist tots els capítols que hi ha, és molt gran aquesta sèrie.
Quan vaig acabar la 4a temporada vaig pensar que perdria molt però ha sabut aguantar bastant el nivell, i després del final de la primera part de la 5a temporada espero uns capitols èpics, sobretot espero un final inesperat.
Quan vaig acabar la 4a temporada vaig pensar que perdria molt però ha sabut aguantar bastant el nivell, i després del final de la primera part de la 5a temporada espero uns capitols èpics, sobretot espero un final inesperat.
- Spoiler:
- Brutal l'escena quan la Skyler destapa la muntanya de feixos de calers.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5441
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!