Sora no woto
+2
shira-chan
surreak
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Sora no woto
Ara que hem acabat aquesta sèrie, toca estrenar enquesta, que feia temps que no ho fèiem!
Re: Sora no woto
Estava entre maca i bona... però és que maca, ho és. I bona no sé si tant per culpa dels ritmes. La temàtica m'ha agradat, els ambients m'han encantat, l'atmosfera Moe no m'ha desagradat i l'entramat al final ha sortit notablement complex. Però si el ritme d'una sèrie falla, ho perd quasi tot perquè molts seguidors la deixaran per això em decanto per maca.
Ara, el dia que trobi una escenaris millors que els de Sora no Woto, ho diré fins a rebentar.
Ara, el dia que trobi una escenaris millors que els de Sora no Woto, ho diré fins a rebentar.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo també m'havia decantat per maca, és una sèrie que no et deixa amb mal gust de boca, al contrari. I com has dit, shira-chan, el tractament dels paisatges és molt bo, i recorden als que tenim aquí (han fet una bona feina). Això em recorda, que al final de l'últim episodi, hi han cirerers florits, això va trencar una mica la dinàmica al final .
I no és el lloc per comentar-ho, ho sé, però he vist que algú ens ha felicitat amb la feina de Sora no Woto al facebook. Gràcies a vosaltres també; m'ha quedat un bon gust de boca al acabar-la i veure que algú sí que ho descarrega, per pocs que siguem.
I no és el lloc per comentar-ho, ho sé, però he vist que algú ens ha felicitat amb la feina de Sora no Woto al facebook. Gràcies a vosaltres també; m'ha quedat un bon gust de boca al acabar-la i veure que algú sí que ho descarrega, per pocs que siguem.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Doncs jo em decanto per interessant.
O sigui, es bona sèrie, pero no es res de l'altre món, per lo menys per als meus gustos que són una mica "especials". M'ha semblant més interessant perque que jo sàpiga no n'hi ha cap anime d'aquesta mena: noies + moe + guerra + drama, i si hi ha, doncs segurament se'n va més a l'acció, cosa que aquest anime no busca.
Els dos últims capítols han estat força interessants, a diferència d'altres capítols que a mí em van avorrir com el del telèfon, ja que aquests últims capítols han ficat una bona història de per mig, i no sé vosaltres, però a mí una cosa que m'ha xocat molt d'aquest anime i és una veritat com una casa són les diferents versions de l'història de l'àngel, una versió com li expliquen a la Yumina i una altra versió com li expliquen a la noia romana, és a dir, que segons on visquis i quins són els pensaments de la gent del teu voltant entens una cosa o una altra.
M'explico, segur que moltes coses de les que estem segurs y diguem "no entenc com tal persona no pot pensar com jo", segur que és perquè s'ho han explicat de maneres diferents, com passa amb la llegenda de l'àngel. Doncs aquest punt m'ha semblat interessant.
Per altra banda no hi destaca molt més l'anime per a mi, està bé, però no passa d'aquí.
O sigui, es bona sèrie, pero no es res de l'altre món, per lo menys per als meus gustos que són una mica "especials". M'ha semblant més interessant perque que jo sàpiga no n'hi ha cap anime d'aquesta mena: noies + moe + guerra + drama, i si hi ha, doncs segurament se'n va més a l'acció, cosa que aquest anime no busca.
Els dos últims capítols han estat força interessants, a diferència d'altres capítols que a mí em van avorrir com el del telèfon, ja que aquests últims capítols han ficat una bona història de per mig, i no sé vosaltres, però a mí una cosa que m'ha xocat molt d'aquest anime i és una veritat com una casa són les diferents versions de l'història de l'àngel, una versió com li expliquen a la Yumina i una altra versió com li expliquen a la noia romana, és a dir, que segons on visquis i quins són els pensaments de la gent del teu voltant entens una cosa o una altra.
M'explico, segur que moltes coses de les que estem segurs y diguem "no entenc com tal persona no pot pensar com jo", segur que és perquè s'ho han explicat de maneres diferents, com passa amb la llegenda de l'àngel. Doncs aquest punt m'ha semblat interessant.
Per altra banda no hi destaca molt més l'anime per a mi, està bé, però no passa d'aquí.
Sothe- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5584
Reputació : 0
Ubicació : Barcelona
Bé, jo m'he decantat per bona, tot hi que no n'estava molt segura, també ha sigut força maca. És una sèrie que no et deixa indiferent. Té uns paisatges preciosos, i la banda sonora també ho era. Totes eren tan bufones! Altre cosa que m'ha agradat ha sigut la relació de compañerisme i amistat que hi havia entre elles, i per això m'he decantat finalment per bona
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
Doncs tot i que hi havien alguns capitols que eren de relleno, m'ha acabat agradant molt el final i la seva moralitat, pel que em decanto per bona. No et deixa amb mal gust de boca, ja sabeu, i al final acaba tot molt bonic, tot i que la Rio acaba casant-se amb algu que no vol T.T
sleepy- Nèstor
- Nombre de missatges : 11
Puntuació : 5322
Reputació : 0