Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
EDT es queda sense Shueisha EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
EDT es queda sense Shueisha EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
EDT es queda sense Shueisha EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
EDT es queda sense Shueisha EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
EDT es queda sense Shueisha EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
EDT es queda sense Shueisha EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
EDT es queda sense Shueisha EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
EDT es queda sense Shueisha EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
EDT es queda sense Shueisha EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


EDT es queda sense Shueisha

+3
lostbrain
shira-chan
itrebla
7 participantes

Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty EDT es queda sense Shueisha

Missatge  itrebla Dc 19 Set 2012, 13:42

Joan Navarro ha explicat al seu blog que l'editorial japonesa ha decidit no renovar el contracte que els manté lligats, i per tant, deixen de tenir les seves llicències. També ha dit que tenen fins al 30 de novembre per publicar els últims volums i fins al 30 de maig per vendre's tots els mangues que els hi quedin.

Entre les sèries afectades es troben:
-Bleach
-Naruto
-Gantz
-Death Note
-Claymore
-Rurouni Kenshin
-Saint Seiya
-Yu Yu Hakusho
-Zetman
-D. Grayman
I moltes altres.

Pel que fa a les altres editorials, ja n'hi ha dos que han anunciat quines llicències de EDT agafaran.

Ivrea:
-D. Grayman
-Zetman

Planeta:
-Naruto
-Saint Seiya

Segons el que han informat, continuaran des de l'últim volum i Ivrea llançará alhora els primers volums, com ha fet EDT amb Berserk.


Probablement en pocs dies Norma i Panini anunciaran quines llicències es queden, pro tot fa preveure que, com a mínim, Norma s'emportarà Bleach i Panini Yu Yu Hakusho.

Ens trobem davant d'un altre Mangaline? És la fi de EDT?


Fonts:
Blog Joan Navarro
Ramenparados
Ivrea
Planeta
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5253
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  shira-chan Dc 19 Set 2012, 13:57

Bufa, qui sap... però això de deixar Glenat-França els ha tocat, sembla, no?

Ara, que amb el canvi de nom a "Editores De Tebeos" a mi la cosa em feia poca olor a Manga... No sé quina relació hi ha, però potser alguna.

El que sembla segur és que adéu al manga de masses en català... (Naruto i Bleach). Sempre ens quedarà Cinturó negre, Inuyasha, Fushigi Yugi i Muscluman...

Moltes gràcies per la notícila Itrebla!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20241
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  lostbrain Dc 19 Set 2012, 15:05

Això es el manga de Berserk que està maleït. xD Primer Mangaline i ara EDT...
Ho tenen fotut ara els d'EDT. A veure com avancen ara.
I a veure qui s'emporta Bleach i Gantz que són les que segueixo. Inuyasha ja la tinc tota. M'ha costat però xD 56 volums...

Per cert, ja torno a ser per aquí! Ara ho comento al tema corresponent.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  surreak Dc 19 Set 2012, 15:36

Sap molt de greu. No sé quin és el motiu ni res, però realment sap molt de greu que l'única editorial que apostava una mica pel català rebi aquesta bufetada. Esperem que es puguin recuperar.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  lostbrain Dc 19 Set 2012, 16:58

Sembla que les edicions en català de naruto les continuarà Planeta. Així ho afirma Joan Navarro, director de EDT.
Les de bleach encara s'estan negociant amb la nova editorial de l'edició espanyola i l'única que no agafarà ningú i que segurament al maig ja no veurem res d'ella, es l'edició en català de Kimagure Orange Road. Totes les altres obres en català del catàleg de EDT no els hi passarà res i continuaran com fins ara. ("Cinturó Negre", "Inuyasha", "Love Hina", "Sakura la caçadora de cartes"...)

Aquí us deixo les paraules de Joan Navarro:

"Com ja hem anunciat a la web de EDT, Shueisha no ens renova el contracte que ens unía fins ara. Pel que sabem "Naruto" la publicará a partir d'ara Planeta i sembla que també en català. "Bleach" en català s'està negociant amb el futur editor de l'edició espanyola. I "Kimagure Orange Road" quedarà orfe. I si no ho arrglem amb Shueisha, el 30 de de maig del proper any deixarà d'estar a la venda i tindrem que destruir tot l'estoc sobrant.
D'aquests 104 números publicats s'han venut un total de 185.000 exemplars."


Font: http://vinyetes.blogspot.com.es/
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  surreak Dc 19 Set 2012, 17:03

Molt bona notícia. No m'esperava pas que Planeta volgués seguir en català, i a veure si qui agafa Bleach també ho fa.

De tota manera, em sap greu per la pobre Glénat, reconvertida en EDT. Sempre m'havia agradat, més o menys, aquesta editorial, i és una llàstima que tingui problemes. En algun lloc he llegit que acusaven a Joan Navarro de tenir incontinència verbal, però a mi em sembla fabulós que tingui el detall de comunicar-se i explicar tot el que passa de portes enfora perquè tothom ho pugui entendre.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  Akuma Dc 19 Set 2012, 19:12

Aquesta em sembla una de les pitjor notícies dels últims temps en quant al que es refereix al món editorial.

Realment em fa molta pena que es quedin sense aquestes llicències. En més d'una ocasió havien dit que Naruto havia estat el motor de la editorial, per tant no m'entra al cap aquesta decisió. Últimament han estat fent una aposta molt arriscada per un tipus de manga que no fa la seva competència, i precisament a qui cedeix aquestes grans obres.

Realment des de que Glenat es va convertir en EDT, des del meu punt de vista no han parat de cagarla, pot ser si que aquests mangues que han anat recolectant els deuen costar menys en quant a llicències, però el volum de gent interessada em sembla que també és molt menor.

Espero que només sigui una ensotregada en el camí i que al final arribin a bon port. Crec que la competència en el mercat és molt positiva, i veure que l'efecte de la crisis ha afectat tan negativament a aquesta editorial, una editorial a qui per cert li he comprat un gran nombre de mangues, m'apena.

Pot ser al final s'adaptin d'una forma diferent a tota la resta d'editorials que conec, i trionfin, però no ho tindran gens fàcil, i menys ara que es queden sense els pilars que els han anat sustentant aquests darrers anys. També espero que si algun dia tornin al manga, facin una mica d'autocrítica i millorin tot allò que han fet malament, fins i tot en ler versions, i que poguem gaudir d'un material millor els consumidors finals, que al cap i a la fi, som qui els alimenten.

A mi m'agradaria veure una aposta per manga online mitjanánt subscripcions mensuals legals, crec que sería una bona distinció en el mercat, i jo segurament m'hi apuntaria ràpid al carro, si les publicacions que fèssin m'agradessin.

Ànims des d'aquí a EDT.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7134
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 20 Set 2012, 13:57

La notícia és dolenta de collons ja de per si però... Panini s'endú Yu Yu? Buff, bona sort a aquells que es vulguin fer el manga amb aquesta editorial. La necessitareu.

Seran molts els manga que es quedin orfes... i és una llàstima perquè aquí el còmic japonès sempre ha estat una mica estigmatitzat i s'ha vist com una cosa rara de seguir. Però, trobo que era d'esperar que passés alguna cosa per l'estil, al cap i a la fi, van deixar-se anar de Glénat-França, què esperaven? Per molt que fes anys que treballaven amb Shueisha, i amb bons resultats, ja no eren part de la firma francesa, sinó que s'havien llençat sense paracaigudes pel seu compte... s'han arriscat i han perdut. Ara falta saber com decidiran portar l'editorial a partir d'ara. Perquè després de tot el que han perdut... la gent d'aquí es mirarà EDT amb uns altres ulls.

Esperem que no s'apuntin al carro les altres editorials japoneses i ens deixin amb una mà al davant i l'altra al darrera.


Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  lostbrain Dj 20 Set 2012, 14:24

Al blog de Joan Navarro, el mateix director a comentat quines sèries no vol ningú i que per tant es quedaran orfes. I Yu Yu n'és una d'aquestes...
Vinyetes

Totes les que no surten en aquesta llista però que encara no sabem quina editorial s'emportarà es perquè encara s'estant negociant. Com Bleach, Gantz, Death Note, Sidooh, Claymore, Rurouni Kenshin...

lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 20 Set 2012, 16:19

lostbrain escrigué:Al blog de Joan Navarro, el mateix director a comentat quines sèries no vol ningú i que per tant es quedaran orfes. I Yu Yu n'és una d'aquestes...
Vinyetes

Totes les que no surten en aquesta llista però que encara no sabem quina editorial s'emportarà es perquè encara s'estant negociant. Com Bleach, Gantz, Death Note, Sidooh, Claymore, Rurouni Kenshin...


Això és el que he llegit al seu blog, però a Ramen Para Dos hi diu que té família adoptiva. Ni idea, en tot cas... és una putada el que ha passat.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  itrebla Dj 20 Set 2012, 18:10

Exacte, tot feia pensar que amb la llicència de Hunter X Hunter de Panini també es quedarien la de YYH, però ja veurem com acabarà.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5253
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  lostbrain Dj 20 Set 2012, 18:26

Això pensava quasi tothom. Però bé, ja veurem amb que ens surt ara panini!
Perquè Gantz, Bleach, Death Note, Rurouni Kenshin... encara s'estant negociant i per tant potser que alguna/es se les emporti Panini.
Tot està per veure encara...

Per cert, Ivrea acaba d'anunciar la llicencia de Madoka Magica. Y dos shojos més.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  lostbrain Ds 06 Oct 2012, 16:06

Perdoneu el doble post.
Pero...

Sembla que Panini s'emporta la llicència de Bleach!
Que en penseu vosaltres? Tractarà la llicència de Bleach com cal, Panini?
Els que compreu sèries de Panini que en dieu, es bona editorial?

De moment no es del tot oficial, però a veure que diu Panini en els pròxims dies.

Més informació: ramenparados
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  Gruay Ds 06 Oct 2012, 17:29

Primer: com a moderador t'he de dir que no es pot fer doble post així que t'esborro el post, ho sento... QUE NO! El tema del doble post el vem eliminar de la normativa fa un temps perquè us porteu molt bé i no acostumeu a fer doble post per ximpleries xD

Segon: doncs ho trobo bastant fort perquè els lloms dels volums seran iguals? Ho dic perquè si segueixes tota la sèrie i de cop et canvien l'estil dels lloms... A més bleach en català desapareixerà, no?
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9483
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 07 Oct 2012, 10:50

Si Panini s'ha endut Bleach, ja us podeu calçar. Les seves edicions solen ser tirant a dolentetes. Jo em vaig llegir Ouran Host Club i, tant el paper com la qualitat de cada volum, solien fer més aviat pena. I Vampire Knight també porta cua...

Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

EDT es queda sense Shueisha Empty Re: EDT es queda sense Shueisha

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum