En què s'inspira Oda?
5 participantes
Pàgina 1 de 1
En què s'inspira Oda?
Obro aquest tema per ensenyar-vos unes comparacions que he trobat avui aquí: http://messenger-gadget.com/url.php?serie=onepiece&u=http://dlvr.it/2XH52F
És curiós. I està bé perquè sempre veus les influències que tenen els autors. L'Oda en té moltes més, que les podem anar posant aquí, si voleu
És curiós. I està bé perquè sempre veus les influències que tenen els autors. L'Oda en té moltes més, que les podem anar posant aquí, si voleu
Re: En què s'inspira Oda?
Està bé aquesta comparació xD. Ademés es veu que una de les pelis preferides d'Oda és "Pesadilla antes de Navidad" així que jo crec que almenys aquella és verdadera, encara que crec que totes ho són, no sé perquè xD.
Hahahahaha ostres, jo quan aig veure les terres del castell d'en Mihawk per primera vegada també vaig pensar en Nigthmare before Christmas!
OP té momentassos en els quals veus petits guinys a altres sèries o fenòmens culturals, o em diràs que Oda no pensava en cap transformació de superguerrer quan fa que en Sanji s'encengui de ràbia quan s'adona que l'Absalom ha raptat la Nami?
OP té momentassos en els quals veus petits guinys a altres sèries o fenòmens culturals, o em diràs que Oda no pensava en cap transformació de superguerrer quan fa que en Sanji s'encengui de ràbia quan s'adona que l'Absalom ha raptat la Nami?
Eligeus- Nèstor
- Nombre de missatges : 8
Puntuació : 4663
Reputació : 0
Ubicació : Rafftel, Nou Món
Avui he trobat això, i com que vaig veure el post, he cregut que us podria fer gracia:
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
N'hi ha de clavadíssim, de molt graciosos, alguns que es nota molt l'homenatge i... en Gorbachov. Segur que surt poquet, però impressionant. No se n'amaga gens, lol... m'ha impactat! hahaha!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!