Vinc humilment a demanar feina.
+2
shira-chan
StoryNima
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Vinc humilment a demanar feina.
He vit aquesta secció del fórum i de cap que hi vinc a postejar. Vull oferirme com a traductora (castellà-català i anglès-català) i com a correctora. Tinc un mica de experiència de treballar en un fansub anterior en castellà(encara que només de manga) uns mesos, i apart sóc de lletres (d'ací poc em llicenciaré com a filóloga) i sóc valencianoparlant de llengua materna, pero em defenso acceptablement en el català.
També puc aprendre qualsevol altra tasca, pero el que millor se'm dona es la part que he esmentat abans. Gràcies per la vostra atenció. ^^
També puc aprendre qualsevol altra tasca, pero el que millor se'm dona es la part que he esmentat abans. Gràcies per la vostra atenció. ^^
Re: Vinc humilment a demanar feina.
Ara anava a dormir, demà quan tingui temps t'entro i t'explico tot com va!
És genial que et vulguis apuntar!! És fansubejant quan més es gaudeix del fòrum! ^.^
És genial que et vulguis apuntar!! És fansubejant quan més es gaudeix del fòrum! ^.^
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Hehehe, una més! Benvinguda a la família, Nima! ^^
Ah sí? I de quina filologia et llicenciaràs, si es pot saber? =PStoryNima escrigué:i apart sóc de lletres (d'ací poc em llicenciaré com a filóloga)
Això, això, que aquí també en rondem de gent de lletres! ^.^
En Gray Slimner fa el que abans era Filologia Anglesa (es pot dir, no Gray?) i jo ara estic fent la catalana ^.^
En Gray Slimner fa el que abans era Filologia Anglesa (es pot dir, no Gray?) i jo ara estic fent la catalana ^.^
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Moltíssimes gracies per l'acollida, ara mateixa domo un cop d'ull al missatge.
Si tinc sort aquest és el meu últim any a Filologia Àrab =P Encara que també he tingut assignatures de espanyol, de catalá i estic intentant millorar el meu anglés.
Jo encara sóc del pla antic, per aixó en dic Filología. Hi tinc molts amics, d'anglesa, i alguns de hispánica i de catalana també. ^^
Gray Slimner escrigué:Ah sí? I de quina filologia et llicenciaràs, si es pot saber? =P
Si tinc sort aquest és el meu últim any a Filologia Àrab =P Encara que també he tingut assignatures de espanyol, de catalá i estic intentant millorar el meu anglés.
Jo encara sóc del pla antic, per aixó en dic Filología. Hi tinc molts amics, d'anglesa, i alguns de hispánica i de catalana també. ^^
Ejem, ejem quants de lletres sou aquí...?
Me'n alegro que hagis decidit unir-te al fansub i col.laborar-hi activament.
Me'n alegro que hagis decidit unir-te al fansub i col.laborar-hi activament.
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
I tant que es pot dir, Shira! ^^
O.o Ostres tu, filologia àrab! D'això em sembla que no en tenim, per aquí... :S Ha de ser complicadíssim... i apassionant alhora xD
O.o Ostres tu, filologia àrab! D'això em sembla que no en tenim, per aquí... :S Ha de ser complicadíssim... i apassionant alhora xD
Gray Slimner escrigué:I tant que es pot dir, Shira! ^^
Ho és, ho és. xD Amb la llengua ho tinc força difícil, però la història i la literatura m'encanten. ^^També se escriure noms occidentals en alfabet àrab =D xD
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan