Últimes adquisicions
+13
Cano
Al-Vhandrel
Eudald
Min3
Gray Slimner
Surrui
surreak
Daichi
Gokiba
tyrex
Shruikan
Intervención
shira-chan
17 participantes
Pàgina 3 de 8
Pàgina 3 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Últimes adquisicions
IKEA xDNina-chan escrigué:Que xulo Minamino
Per cert que crec que la estanteria de la foto és igual a la que jo tinc a la meva habitació XD
Últimes adquisicions d'octubre/Saló/novembre:
- Taiko: La novel·la d'Eiji Yoshikawa basada en la vida real de Toyotomi Hideyoshi, per fi a les meves mans.
- El almanaque de mi padre: Una de les millors obres mestres de Jiro Taniguchi. Imprescindible.
- Slam Dunk #12: Per fi nou volum. Ja ni me'n recordo de com anava el partit amb el kainan...
- Happy! #1: Novetat del saló. Seinen esportiu bastant fosc de Naoki Urasawa, on la protagonista es veu embolicada en problemes amb la màfia japonesa.
- Master Keaton #7: Continua tenint capítols molt interessants, sobretot per a un estudiant d'història com jo.
- Terra Formars #1: Novetat del saló. Seinen d'acció i violència. Podria substituir Gantz ara que li queden 2 volums.
- Silver Spoon #6: Humor a dojo amb Hiromu Arakawa. Divertit com sempre.
- Real #10: Amb moltes ganes de tornar a llegir aquesta gran obra, potser la més personal, del gran Takehiko Inoue. Des del 2010 que no sortia res.
- Bleach #56: A veure com avança aquesta saga final, que pinta força bé.
- Hakaiju #8: Més monstres com als anteriors volums. Continuem amb moltes incògnites sense resoldre.
- To love ru #11: Ja queda menys per acabar-la
- Nisekoi #2: Ja no recordava ni el principi de la sèrie, el volum 1 em va deixar amb ganes de més xD
Falta Gantz #35 que encara m'ha d'arribar. A veure si l'acabem aviat i veiem aquest final tan horrorós que es diu que té.
shit xDD em deixava les adquisicions de final de setembre i principi d'octubre:
- Taiko: La novel·la d'Eiji Yoshikawa basada en la vida real de Toyotomi Hideyoshi, per fi a les meves mans.
- El almanaque de mi padre: Una de les millors obres mestres de Jiro Taniguchi. Imprescindible.
- Slam Dunk #12: Per fi nou volum. Ja ni me'n recordo de com anava el partit amb el kainan...
- Happy! #1: Novetat del saló. Seinen esportiu bastant fosc de Naoki Urasawa, on la protagonista es veu embolicada en problemes amb la màfia japonesa.
- Master Keaton #7: Continua tenint capítols molt interessants, sobretot per a un estudiant d'història com jo.
- Terra Formars #1: Novetat del saló. Seinen d'acció i violència. Podria substituir Gantz ara que li queden 2 volums.
- Silver Spoon #6: Humor a dojo amb Hiromu Arakawa. Divertit com sempre.
- Real #10: Amb moltes ganes de tornar a llegir aquesta gran obra, potser la més personal, del gran Takehiko Inoue. Des del 2010 que no sortia res.
- Bleach #56: A veure com avança aquesta saga final, que pinta força bé.
- Hakaiju #8: Més monstres com als anteriors volums. Continuem amb moltes incògnites sense resoldre.
- To love ru #11: Ja queda menys per acabar-la
- Nisekoi #2: Ja no recordava ni el principi de la sèrie, el volum 1 em va deixar amb ganes de més xD
Falta Gantz #35 que encara m'ha d'arribar. A veure si l'acabem aviat i veiem aquest final tan horrorós que es diu que té.
shit xDD em deixava les adquisicions de final de setembre i principi d'octubre:
- Novetats setembre/octubre:
- Ikigami #10: Acabo un molt bon seinen. Amb històries molt bones.
- Fairy Tail #34: Continuem amb el torneig de magia (crec que es deia així). Awesome Erza! xD
- Thermae Romae #3: Com l'autora em mola molt Roma i els banys termals. Un manga perfecte i divertit.
- I am a Hero #4: A poc a poc s'anima la cosa, li falta un miiica més d'acció. I que el prota no sigui tant babau xd
- To love ru #7, 8, 9: Més to love ru que a poc a poc anem a acabant.
- To love ru Darkness #1: La continuació més picant! xD
- Deadman Wonderland #12: Li falta un volum que surt a finals de novembre!! Com acabara això!!? esperem que bé.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Genials les figuretes de Slam Dunk! i d'en super-guerrer Son Goku!
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Nova adquisició del mes!
Avui m'ha arribat aquesta preciosa gateta que tant esperava!
Tsukiko Tsutsukakushi de la sèrie de novel·les lleugeres Hentai Ouji to Warawanai Neko, del fabricant Kotobukiya, que cada vegada es llueix més en les seves figures, i amb escala 1/8. Impressionant figura amb una gran qualitat!
Aquests ulls blaus em tenen boig!!
Aquí la teniu (perdoneu la mala qualitat de les fotos, que no deixa veure la gran qualitat de la figura però l'ipad no dona per més):
Tot i que és l'única cosa que no m'agrada de la figura. Que no li hagin deixat les calcetes de maduixes. xD
Avui m'ha arribat aquesta preciosa gateta que tant esperava!
Tsukiko Tsutsukakushi de la sèrie de novel·les lleugeres Hentai Ouji to Warawanai Neko, del fabricant Kotobukiya, que cada vegada es llueix més en les seves figures, i amb escala 1/8. Impressionant figura amb una gran qualitat!
Aquests ulls blaus em tenen boig!!
Aquí la teniu (perdoneu la mala qualitat de les fotos, que no deixa veure la gran qualitat de la figura però l'ipad no dona per més):
Tot i que és l'única cosa que no m'agrada de la figura. Que no li hagin deixat les calcetes de maduixes. xD
lostbrain- Ex-fansuber
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Ets tot un perv, Lost
Pero sí, molt chula la figura *W*
Pero sí, molt chula la figura *W*
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6641
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona
I ara! No pas...intervención escrigué:Ets tot un perv, Lost
Com vaig prometre us porto per fi, després d'un any de començar-la, la col·lecció de la tripulació del barret de palla!
Aquí els teniu tots! Impressionant:
lostbrain- Ex-fansuber
Mare meva Lost, son espectaculars *W*
Són genials lost
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6167
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Molt guapos tota la tripulació del barret de palla !!
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
Escolta, Lost... quants habitacions dius que tens per posar tanta figura?!! xDD
xD el pitjor es això... Que no tinc ni espai ni vitrines per exposar-les. Si aquí les veieu fora de les seves respectives caixes que sembla que no ocupen tant. Imagineu el que ocupen dins les seves caixes... Ja posaré foto i ho podreu veure. Espero que per aquest Nadal tingui ja alguna vitrina, perquè entre les que tinc i les que em tenen que arribar... No se pas on les posaré xDMinamino Shuuichi escrigué:Escolta, Lost... quants habitacions dius que tens per posar tanta figura?!! xDD
lostbrain- Ex-fansuber
Hauràs de triar què és més important: si dormir al teu llit o deixar lloc a les figures... només perquè ho tinguis present, la llegenda popular diu que dormir a terra t'ajuda a créixer xDlostbrain escrigué:xD el pitjor es això... Que no tinc ni espai ni vitrines per exposar-les. Si aquí les veieu fora de les seves respectives caixes que sembla que no ocupen tant. Imagineu el que ocupen dins les seves caixes... Ja posaré foto i ho podreu veure. Espero que per aquest Nadal tingui ja alguna vitrina, perquè entre les que tinc i les que em tenen que arribar... No se pas on les posaré xDMinamino Shuuichi escrigué:Escolta, Lost... quants habitacions dius que tens per posar tanta figura?!! xDD
Això mons pares... els hi vaig emplenant la casa de figures i manga mentre jo faig vida a Lleida ben tranquil xDMinamino Shuuichi escrigué:Hauràs de triar què és més important: si dormir al teu llit o deixar lloc a les figures... només perquè ho tinguis present, la llegenda popular diu que dormir a terra t'ajuda a créixer xDlostbrain escrigué:xD el pitjor es això... Que no tinc ni espai ni vitrines per exposar-les. Si aquí les veieu fora de les seves respectives caixes que sembla que no ocupen tant. Imagineu el que ocupen dins les seves caixes... Ja posaré foto i ho podreu veure. Espero que per aquest Nadal tingui ja alguna vitrina, perquè entre les que tinc i les que em tenen que arribar... No se pas on les posaré xDMinamino Shuuichi escrigué:Escolta, Lost... quants habitacions dius que tens per posar tanta figura?!! xDD
Novetats de novembre:
-Deadman Wonderland #13: Volum final i el que més esperava aquest mes!! M'ha agradat molt i la recomano a tothom que busqui un shonen/seinen amb bon dibuix, un estil biopunk amb ciència ficció, acció i drama.
- Nisekoi #3: Un altre de Nisekoi. Ja no recordava aquests capítols. Les "cares" d'en Naoshi Komi brutals. xd
- To love ru #15: 3 més per acabar-la d'una vegada.
- To love ru darkness #2: Aquí volia arribar jo. xD M'encanta la Mikan i la Nana.
- Yokai. Monstruos y Fantasmas en Japón: Un llibre que havia de tenir sí o sí. Molt complet i interessant. Recomanat a tothom interessat en la mitologia japonesa o historia del Japó en general.
lostbrain- Ex-fansuber
(Perdó pel doble post.)
Us penjo la foto que deia de les figus de OP a les caixes... Com veieu necessito una vitrina però ja! xDD
PD: Ara a l'espera dels "regals" de Nadal!!
Us penjo la foto que deia de les figus de OP a les caixes... Com veieu necessito una vitrina però ja! xDD
lostbrain- Ex-fansuber
lostbrain escrigué:(Perdó pel doble post.)
Quin mar de manga! Quina enveja tu
Novetats Decembre:
Fairy Tail #35: Continua el gran torneig de màgia. És fa una mica pesat.
-Terra Formars #2: Realment em diu poc però esta bé per passar l'estona i a mesura que passi el temps serà un bon substitut de Gantz.
-I am a Hero #5: Encara me l'he de llegir però es va quedar interessant a veure que fa ara el babau aquest del protagonista...
-Nana #1 i #2: Per fi trobo els dos primers volums que estaven descatalogats, després d'anys buscant-los. Ara a continuar a poc poc, que no hi ha presa. El millor shojo/josei de tots, i em faré la col·lecció igualment sabent com son les edicions de planeta i que la sèrie esta pausada/cancel·lada tant aquí com al Japó. Una pena, però el manga s'ho val.
-To love ru #17 i #18: Acabo la sèrie principal d'una vegada i ja em puc centrar amb darkness.
Em falten dues novetats de desembre que fins al gener no podré pas comprar i ja després alguna figura i alguna altra cosa que encara ha d'arribar
Fairy Tail #35: Continua el gran torneig de màgia. És fa una mica pesat.
-Terra Formars #2: Realment em diu poc però esta bé per passar l'estona i a mesura que passi el temps serà un bon substitut de Gantz.
-I am a Hero #5: Encara me l'he de llegir però es va quedar interessant a veure que fa ara el babau aquest del protagonista...
-Nana #1 i #2: Per fi trobo els dos primers volums que estaven descatalogats, després d'anys buscant-los. Ara a continuar a poc poc, que no hi ha presa. El millor shojo/josei de tots, i em faré la col·lecció igualment sabent com son les edicions de planeta i que la sèrie esta pausada/cancel·lada tant aquí com al Japó. Una pena, però el manga s'ho val.
-To love ru #17 i #18: Acabo la sèrie principal d'una vegada i ja em puc centrar amb darkness.
Em falten dues novetats de desembre que fins al gener no podré pas comprar i ja després alguna figura i alguna altra cosa que encara ha d'arribar
lostbrain- Ex-fansuber
Doncs per fi comencen a arribar els regals de Reis!
Dues figures que esperava amb moltes ganes i que de ben segur coneixereu molts de vosaltres.
En Gorii del Shohoku i la Nymp de SnO!
Som-hi:
Takenori Akagi:
Figura de PVC/ABS d'uns 26cm. Fabricada per la companyia japonesa TK Holdings.
Espectacular com els altres jugadors. Ja quasi tinc l'equip al complet, només falta en Mitsui!
(Un cop tingui l'equip al complet només caldrà llimar una miqueta les bases perquè quedin ben encaixades i de conya!)
Nymph:
Figura de PVC, amb una escala 1/6, que tot i estar asseguda arriba a uns 15cm. Molt ben detallada i amb un acabat boníssim. Del fabricant Kotobukiya.
M'encanta la Nymph, es el meu personatge preferit de la sèrie i no podia faltar una bona figura. I aquesta sens dubte ho és. A més s'ha anunciat una Ikaros de la mateixa línia que pot quedar molt xula al costat d'aquesta.
Ieep, compte on mireu, eh!! xDD
En fi...
Ara a esperar un calendari que vaig demanar del gran Tony Taka, manga a dojo i les figures de gener que espero que no s'endarrereixin a febrer (a creuar els dits) xD
I a vosaltres no us han portat res de merchan els reis?¿
Dues figures que esperava amb moltes ganes i que de ben segur coneixereu molts de vosaltres.
En Gorii del Shohoku i la Nymp de SnO!
Som-hi:
Takenori Akagi:
Figura de PVC/ABS d'uns 26cm. Fabricada per la companyia japonesa TK Holdings.
Espectacular com els altres jugadors. Ja quasi tinc l'equip al complet, només falta en Mitsui!
(Un cop tingui l'equip al complet només caldrà llimar una miqueta les bases perquè quedin ben encaixades i de conya!)
Nymph:
Figura de PVC, amb una escala 1/6, que tot i estar asseguda arriba a uns 15cm. Molt ben detallada i amb un acabat boníssim. Del fabricant Kotobukiya.
M'encanta la Nymph, es el meu personatge preferit de la sèrie i no podia faltar una bona figura. I aquesta sens dubte ho és. A més s'ha anunciat una Ikaros de la mateixa línia que pot quedar molt xula al costat d'aquesta.
Ieep, compte on mireu, eh!! xDD
En fi...
Ara a esperar un calendari que vaig demanar del gran Tony Taka, manga a dojo i les figures de gener que espero que no s'endarrereixin a febrer (a creuar els dits) xD
I a vosaltres no us han portat res de merchan els reis?¿
lostbrain- Ex-fansuber
Que va, jo de merchan quasi res xD
Que cute la Nymph :3
I quina enveja nano!!
Que cute la Nymph :3
I quina enveja nano!!
I continuen arribant paquets del país del sol naixent... xD
Aquest cop, el calendari de 2014 del gran il·lustrador Tony Taka!! Per fi!
Amb molt bones il·lustracions
Comencem amb el mes de gener ben calents per para el fred, a veure qui es el primer que sap trobar els dies del mes... si no se'us en va la vista a un altre lloc, clar xdd
Aquest cop, el calendari de 2014 del gran il·lustrador Tony Taka!! Per fi!
Amb molt bones il·lustracions
Comencem amb el mes de gener ben calents per para el fred, a veure qui es el primer que sap trobar els dies del mes... si no se'us en va la vista a un altre lloc, clar xdd
- GENER:
lostbrain- Ex-fansuber
Novetats i altres de gener. Un mix de manga, mica de cada gènere xd està bé això:
Espero que els pròxims mesos no siguin tan besties... però un cop entres a la llibreria no saps mai amb que en pots sortir. xD
Espero que els pròxims mesos no siguin tan besties... però un cop entres a la llibreria no saps mai amb que en pots sortir. xD
lostbrain- Ex-fansuber
lostbrain escrigué:Novetats i altres de gener. Un mix de manga, mica de cada gènere xd està bé això:
Joer, la meva major compra era bastant inferior a aquesta i ja va ser bastant cara xDDD
Impressiona molt, aquesta imatge. Però també és cert que a la butxaca li deu fer un mal...
Vinga, jo també aportaré alguna cosa a aquest fil ^^
La meva adquisició més "recent" va ser la següent:
I actualment tinc aquests jocs (encara que la gran majoria han sigut regals que m'han fet)
La meva adquisició més "recent" va ser la següent:
- Spoiler:
I actualment tinc aquests jocs (encara que la gran majoria han sigut regals que m'han fet)
- Spoiler:
Uooo!! Super adquisició, Surri! Quina enveja!
El Duck Hunt i els super marios són els que més recordo quan encara la tenia el meu cosí, buff.
El Duck Hunt i els super marios són els que més recordo quan encara la tenia el meu cosí, buff.
lostbrain- Ex-fansuber
lostbrain escrigué:Uooo!! Super adquisició, Surri! Quina enveja!
Tinc en ment fer la col·lecció sencera dels jocs de la NES, tant els PAL com els NTSC americans... pero son molts, i algun d'ells abusivament cars... Ho dic per si vols ser bona persona i regalar-me algun X_D
Nova adquisició!! Després dels retards que ha patit (havia de sortir al novembre) ja la tenim aquí!
Momo Belia Deviluke de la coneguda To Love-Ru Darkness.
Figura de PVC, d'uns 26cm. Realitzada pel fabricant Max Factory, associat de GSC.
La figura es preciosa, amb acabats i detalls perfectes. M'encanta!
La pose i la vestimenta surt de la il·lustració de l'artbook de To love-ru Darkness. Aquestes:
La pròxima, que es va veure pintada ahir al WonFest, serà Mea Kurosaki!
Us deixo amb les fotos (perdoneu la qualitat del ipad):
Momo Belia Deviluke de la coneguda To Love-Ru Darkness.
Figura de PVC, d'uns 26cm. Realitzada pel fabricant Max Factory, associat de GSC.
La figura es preciosa, amb acabats i detalls perfectes. M'encanta!
La pose i la vestimenta surt de la il·lustració de l'artbook de To love-ru Darkness. Aquestes:
- Artbook Darkness:
La pròxima, que es va veure pintada ahir al WonFest, serà Mea Kurosaki!
Us deixo amb les fotos (perdoneu la qualitat del ipad):
lostbrain- Ex-fansuber
Que maca Lost!