En què penses?
+13
Sherry
Manto-kun
Gose
Natsu
Crumusant
Daichi
oharu-chan
Narbudis
Sikanda
surreak
tyrex
shira-chan
lestelada
17 participantes
Pàgina 4 de 5
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: En què penses?
Penso, vaig a acabar de mirar-me Summer Wars que demà vull començar a traduir la meva part.
Penso 2:
Va una serp
I fa la vertical.
Penso 2:
Va una serp
I fa la vertical.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Penso: tribut abans d'anar al llit a fer nones:
-Com es diu bomber en xinès?
-Ataka Layama
-Com es diu bomber en xinès?
-Ataka Layama
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Penso:
Una vaca li diu a l'altra:
Muuuuuuuuuuuu!
I l'altra contesta:
Muuuuuuuuuuuuhaspresdelaboca!
Una vaca li diu a l'altra:
Muuuuuuuuuuuu!
I l'altra contesta:
Muuuuuuuuuuuuhaspresdelaboca!
Sherry- Nèstor
- Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Reputació : 0
Visca, la degeneració de xistes!
Penso: El tema està desvariejant, i això no és bo pel tema.
Penso2: Doncs si aquest tema no va d'això, n'obrim un d'acudits!! Així doncs, inauguro la secció d'acudits al subfòrum d'entreteniment!!
Penso: El tema està desvariejant, i això no és bo pel tema.
Penso2: Doncs si aquest tema no va d'això, n'obrim un d'acudits!! Així doncs, inauguro la secció d'acudits al subfòrum d'entreteniment!!
Penso: no se m'acudeixen més acudits dolents...
Perquè el de "Va un cargol i derrapa" és mític...
Penso 2: "Hi ha molta maldat en este món" xD
Perquè el de "Va un cargol i derrapa" és mític...
Penso 2: "Hi ha molta maldat en este món" xD
tyrex- Ex-fansuber
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Penso: "Es que és de ser inutiles eeeh"
Penso2: Això ho dic per mi XD SI ÉS QUE M'HAN DE MATAAAR!! xD tenint les respostes de l'examen de física d'avui vaig jo i m'equivoco en una pregunta XD I jo tot feliç, eh? XD
Penso2: Això ho dic per mi XD SI ÉS QUE M'HAN DE MATAAAR!! xD tenint les respostes de l'examen de física d'avui vaig jo i m'equivoco en una pregunta XD I jo tot feliç, eh? XD
Sherry escrigué:
Penso: jajajaja sembla chiquito de la calzada, Comorrl!!
Penso: http://spb.fotolog.com/photo/27/60/58/missmurray/1264901858492_f.jpg
Penso2: "Es que me desorino!"
Penso: acabo de veure la icona al portal d'equips i projectes, mola!
Penso 2: quina llista més llarga que hi ha...
Penso 3:
Penso 2: quina llista més llarga que hi ha...
Penso 3:
tyrex- Ex-fansuber
Penso: me la vaig currar molt, la llista! Sempre ho havia volgut fer, a mi m'agrada mirar qui treballa en quin projecte quan em passejo per altres fansubs a més, si un projecte està parat ara tothom sap a qui dirigir-se. El post, a més, serveix d'índex de les sèries, podeu anar als subfòrum de cada sèrie clicant la imatge. Com que amb la re-estructuració no es veia del tot clar...
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Ja tinc el nom de color groc, ara em toca comlir amb la responsabilitat XD
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Penso: Si la llista, crec que està encertada, tenir en un mateix tòpic la informació de qui ha fet qui és interessant i útil, potser ara encara no ho podem veure, però més endavant segur que algú la consultarà.
Penso2: Avui he de tornar cap a Lleida, última setmana (Espero no haver de recuperar-ne una que la tinc clavada), començament de vacances i continuar enviant currículums.
Penso2: Avui he de tornar cap a Lleida, última setmana (Espero no haver de recuperar-ne una que la tinc clavada), començament de vacances i continuar enviant currículums.
Penso: estic content d'haver fet la cursa del Corte Inglés aquest matí, tot i estar cansadet.
Penso 2: gose, a pencar, que tens el groguet :[fuet]: . A mi ja em tocarà tornar a actualitzar amb tu Animelliure després del 14 de juny.
Penso 2: gose, a pencar, que tens el groguet :[fuet]: . A mi ja em tocarà tornar a actualitzar amb tu Animelliure després del 14 de juny.
tyrex- Ex-fansuber
Penso: Avui ha estat un dia una mica dur, després de que m'hagin enganyat en una assignatura (un professor això) m'he adonat que encara faig força faltes d'ortografía i que no m'hi fixo gaire..mmm bé, en fí.
Penso2: Demà serà un altre dia (o no xDDDD)
Penso2: Demà serà un altre dia (o no xDDDD)
Penso: jo en faig la tira, de faltes d'ortografia!! My friend Corrector del Word no se separa de mi i ara, a més a més, tinc en Surreak que em posa pressió a no cagar-la MAI!
Hahahah! És el monstre de les faltes, li encanta menjar-se-les si en veu, s'obre el seu instint devorador i es posa ferotge hihihi... ara em tocarà fer penitència a mi...
Hahahah! És el monstre de les faltes, li encanta menjar-se-les si en veu, s'obre el seu instint devorador i es posa ferotge hihihi... ara em tocarà fer penitència a mi...
Doncs penso que ja he acabat la sele i que ja sóc un home lliure fins el curs que ve! Així que ara si que ja es pot dir que he començat les vacances d'estiu.
I de pas per la sele jo també la definiria com la majoria de gent, "asequible".
Personalment m'ha anat força bé, ara a esperar les notes...
I de pas per la sele jo també la definiria com la majoria de gent, "asequible".
Personalment m'ha anat força bé, ara a esperar les notes...
Natsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6418
Reputació : 5
Felicitats a tu i a tots els que heu fet la selectivitat aquests dies!! Avui, que jo també he fet un examen, he pensat en vosaltres, perquè tenia la facultat tota plena de canalla fent la sele...
Sí, molta canalla, el lavabo estava envaït de batxillerites parlant de comprar-se un bikini a l'illa
Hehe! Enhorabona a tots els que l'hagueu feta i a creuar els dits!! Ja direu què tal us van els resultats!
Hehe! Enhorabona a tots els que l'hagueu feta i a creuar els dits!! Ja direu què tal us van els resultats!
Hahahaha aquí ha estat a l'inrevés, el meu insti s'ha omplit de gent de 2n de batxiller de tot el municipi (Sí, i nosaltres, als pringadets de primer de batxiller, ens deixen sense sales d'exàmens i hem d'anar a fer-los a les normals XD)
Però bé, molta sort a tots!! (No sé a Catalunya, però a les Balears, a l'examen de castellà van entrar preguntes que no eren del temari, em van dir, i tothom anava emprenyat X'D Fins i tot els profes anaven de bòlid posant excuses XD)
Però bé, molta sort a tots!! (No sé a Catalunya, però a les Balears, a l'examen de castellà van entrar preguntes que no eren del temari, em van dir, i tothom anava emprenyat X'D Fins i tot els profes anaven de bòlid posant excuses XD)
Ahhh! Ja he acabat la sele!! I sí, com diu el Natsu era assequible. A mi a català m'han enganyat amb el nap-buf xD. Però no estic de vacances, demà el First. Començo a veure la llum de la llibertat.
tyrex- Ex-fansuber
Em podeu explicar què va passar amb l'examen de català i amb el nap-buf? És que he vist molts grups al facebook sobre "nap-bufs que te fokan" i "Jo també em vaig morir quan vaig veure l'examen de català" i coses així.tyrex escrigué:Ahhh! Ja he acabat la sele!! I sí, com diu el Natsu era assequible. A mi a català m'han enganyat amb el nap-buf xD. Però no estic de vacances, demà el First. Començo a veure la llum de la llibertat.
Penso que tinc poc temps lliure i massa coses per llegir/mirar i també que el meu internet és una caca...
P.D.: Que vagi bé el First tyrex, a mi no em va semblar extremadament complicat en general, només em va costar el Writting però això ja em ve de petit...
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Gràcies pels ànims!
Et deixo la imatge explicativa del nap-buf (per Desmont Hume):
El cas era que la pregunta era: Quina d'aquestes paraules només no té UN so oclusiu? I nap-buf en té dos depenent de com la pronunciïs. Però deixant de banda això, si a més no sabies què era un so oclusiu la que et sona diferent és nap-buf. Molt mala llet aquesta pregunta. Per tant molts van marcar aquesta i van picar. Han dit que donaran per bona tant nap-buf com rebuig, però no ho crec. En fi, tant hi fa! Amb les rialles que ens hem fet tots del nap-buf
Et deixo la imatge explicativa del nap-buf (per Desmont Hume):
El cas era que la pregunta era: Quina d'aquestes paraules només no té UN so oclusiu? I nap-buf en té dos depenent de com la pronunciïs. Però deixant de banda això, si a més no sabies què era un so oclusiu la que et sona diferent és nap-buf. Molt mala llet aquesta pregunta. Per tant molts van marcar aquesta i van picar. Han dit que donaran per bona tant nap-buf com rebuig, però no ho crec. En fi, tant hi fa! Amb les rialles que ens hem fet tots del nap-buf
tyrex- Ex-fansuber
Jo també vaig marcar nap-buf...
La veritat és que tampoc me'n en recordava de què era un so oclusiu, però és la que em sonava més diferent de les altres i és la que vaig marcar...
tyrex on has llegit això que potser donen les dues opcions com a correctes?
I ja de pas comentar que del control de català també tenien molt mala llet les preguntes de les lectures obligatòries, et preguntava coses molt concretes, com quants fills tenien aquell? quin ocell indicava la mort d'un personatge?...
Comparades amb les que sortien els models de prova que estaven tirades no hi havia color...
La veritat és que tampoc me'n en recordava de què era un so oclusiu, però és la que em sonava més diferent de les altres i és la que vaig marcar...
tyrex on has llegit això que potser donen les dues opcions com a correctes?
I ja de pas comentar que del control de català també tenien molt mala llet les preguntes de les lectures obligatòries, et preguntava coses molt concretes, com quants fills tenien aquell? quin ocell indicava la mort d'un personatge?...
Comparades amb les que sortien els models de prova que estaven tirades no hi havia color...
Natsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6418
Reputació : 5
Penso: Caram doncs, també vaig sentir a dir que l'exàmen de d'accés a CFGS d'aquest any van fer també un "fuck" massiu, però no ho sé em van passar una còpia d'aquest any i tampoc em va semblar tant difícil. Mates potser una mica però entre poc i massa.
Penso2: Ja direu si heu aprovat o no!
Penso2: Ja direu si heu aprovat o no!
Em farà molt feliç si en Crumu penja "5 centímetre per segon" en DD
Penso: Molt maca la de "5 Centímetres per segon", a mi em va encantar, el dibuix és magnífic i vaig acabar amb una sensació a l'estòmac que des de "El Viatge de Chihiro" no m'havia passat.
Penso2: Per cert Shira, tens els mateixos missatges que el número de La Bèstia
Penso2: Per cert Shira, tens els mateixos missatges que el número de La Bèstia
A l'enquesta de Yankee-kun to Mecane-chan, fa uns dies que algú va votar per l'Izumi i no va dir qui era... Ho vull saber!! Vull saber qui és l'altre fan, a part de mi, que li agrada!!
Ara ja no tinc el número del diable
Ara ja no tinc el número del diable
Natsu, ho van dir per la ràdio de RAC1 que la donarien per bona, crec que va ser el dijous o divendres. De totes maneres és igual, no s'ha fet oficial ni res que sàpiga jo... I sí, haha, tenia molt mala idea les preguntes de lectura. Quants fills tenia el Daniel Serrallonga? Quin és l'ocell que marca la mort del Jaume? Crec que l'examen de català serà la nota més baixa que tregui en la fase general. Penós, penós... En general hi havien vàries preguntes trampes, però nap-buf... UFFFFF
tyrex- Ex-fansuber
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pàgina 4 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención