[Trailer] The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon by Richard Gale
+3
Gose
tyrex
shira-chan
7 participantes
Pàgina 1 de 1
[Trailer] The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon by Richard Gale
Aquí teniu un trailer d'una estranya pel·lícula... és llarguet, però val la pena, probablement alguns ja el conegueu, està essent molt famós pel facebook i tal. Podeu posar-li subs en castellà si trieu l'opció a baix a la dreta si entreu al youtube (crec que en petit no es veu la casella de l'opció):
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Re: [Trailer] The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon by Richard Gale
Jaja, doncs sí que és conegut!!! El vam posar a classe abans de setmana santa, havent ja acabat els exàmens. El projector posat i tots allà mirant-lo... Encara m'enrecordo de la part èpica del "Again, and again, and again, and again...".
EDIT:
EDIT:
- Spoiler:
- I al final, quan se li trenca la cullereta i obre la seva jaqueta i té tot de culleres soperes... jajajaja
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Re: [Trailer] The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon by Richard Gale
Bonissim, es digne d'un oscar jajaaja
Ara de debò si us pases seria...
Ara de debò si us pases seria...
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Ja el coneixia!! és molt molt bo ara la veritat el tio que li va passa pel cap ha d'estar com un llum però ja mola ^^
si no m'equivoco pel japan en voltava un que anava disfressat d'assassí horrorosament lent XDD
si no m'equivoco pel japan en voltava un que anava disfressat d'assassí horrorosament lent XDD
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Jo tb coneixia el video. Els 5 primers cops q el vaig veure em partia tant que em feia mal la panxa despres xD.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Vinga! Ragna tio, d'això se'n diu necroposting... Diria que aquí no ho tenim penat no? Tot i així... xD
Jo ja l'havia vist xD El vídeo és més vell que l'anar a peu...
Tot i així és molt bo xDD
Jo ja l'havia vist xD El vídeo és més vell que l'anar a peu...
Tot i així és molt bo xDD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
hey!!!
N'hi han mes de videos!
un que es diu "SPOON vs SPOON" que es la secuela , i altres que es diuen "SAVE JACK- ..." utilitzant diferents maneres de poder salvar-lo del assasí!!! (n'hi ha un que es interactiu que trias el final tu XD)
no se com son els altres videos, pero el del "Iman Gegant" m'agradat moltisim!!!
EDIT: Els altres son molt bons també, peró jo recomenaria veurels en aquet ordre: primer elde la protecció, segón el de el cop de peu, tercer el de l'abraçada, i per últim, el del iman gegant!!! XD
N'hi han mes de videos!
un que es diu "SPOON vs SPOON" que es la secuela , i altres que es diuen "SAVE JACK- ..." utilitzant diferents maneres de poder salvar-lo del assasí!!! (n'hi ha un que es interactiu que trias el final tu XD)
no se com son els altres videos, pero el del "Iman Gegant" m'agradat moltisim!!!
EDIT: Els altres son molt bons també, peró jo recomenaria veurels en aquet ordre: primer elde la protecció, segón el de el cop de peu, tercer el de l'abraçada, i per últim, el del iman gegant!!! XD