Com es fan les figures de PVC/ABS?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Com es fan les figures de PVC/ABS?
Bones,
Comentant pel tema de Imatges de One piece, anàvem posant figures i en surreak ha acabat dient: Com les deuen fer?¿
Aleshores me recordat d'uns videos d'un programa japonès on es veia la feina de l'escultor de figures.
Hem de saber que darrere cada figura que veiem exposada o que fins i tot tenim a casa hi ha un complex procés d'elaboració, l'escultor Tsukuru Shirahige ens ensenya en aquest episodi de Plamo tsukuro, els secrets del modelatge donant volum a una de les conegudes noies de Samurai Girls (crec) amb l'ajuda de Sachio Nishiyama, encarregat de l'acabat final i el pintat, un procés que porta sis mesos de treball aproximadament.
Si teniu temps, aquí us deixo les 9 parts a youtube del programa. (Està en japonès però es pot seguir prou bé i es impressionant la feina que hi ha!):
Part 1/9
Part 2/9
Part 3/9
Part 4/9
Part 5/9
Part 6/9
Part 7/9
Part 8/9
Part 9/9
Espero que us agradi!
Comentant pel tema de Imatges de One piece, anàvem posant figures i en surreak ha acabat dient: Com les deuen fer?¿
Aleshores me recordat d'uns videos d'un programa japonès on es veia la feina de l'escultor de figures.
Hem de saber que darrere cada figura que veiem exposada o que fins i tot tenim a casa hi ha un complex procés d'elaboració, l'escultor Tsukuru Shirahige ens ensenya en aquest episodi de Plamo tsukuro, els secrets del modelatge donant volum a una de les conegudes noies de Samurai Girls (crec) amb l'ajuda de Sachio Nishiyama, encarregat de l'acabat final i el pintat, un procés que porta sis mesos de treball aproximadament.
Si teniu temps, aquí us deixo les 9 parts a youtube del programa. (Està en japonès però es pot seguir prou bé i es impressionant la feina que hi ha!):
Part 1/9
Part 2/9
Part 3/9
Part 4/9
Part 5/9
Part 6/9
Part 7/9
Part 8/9
Part 9/9
Espero que us agradi!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Re: Com es fan les figures de PVC/ABS?
Ostres tu, quina feinada!
Aquest reportatge està molt bé, gràcies lost.
Aquest reportatge està molt bé, gràcies lost.
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6167
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Re: Com es fan les figures de PVC/ABS?
Hahaha, lost, això sí que és una resposta completa!! Quan tingui un ratet hi faré un cop d'ull!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan