Joc de Trons/Game of Thrones
+5
Gray Slimner
Gokiba
lostbrain
Nina-chan
Nafi
9 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Joc de Trons/Game of Thrones
Obro aquest tema per veure si algú també segueix aquesta meravellosa serie, i si no ho fas, anima't! Que val molt la pena!
Jo l'he vist dos vegades completa ja que fins el Març del 2014 no sortirà la quarta temporada i en tinc mono! >____<
Sinopsis:
La història de Joc de Trons transcorre en un món fantàstic amb reminescències de l'Europa de l'Edat Mitja. En que la màgia i les criatures mítiques del pasat han quedat olvidades. En el continent de Ponent, on les estacions duren dècades y els hiverns són temps durs, arriba el final del llarg estiu. Pocs anys després de la revolta que va posar punt i final al reinat de la dinastia Targaryen, Roberto Baratheon, que va liderar als nobles rebels, ocupa ara el Tró de Ferro dels Set Regnes. Tot i així, les pugnes per el poder entre les principals cases nobles surten cada cop més a la llum. A més, inquietants succesos tenen lloc al nort, més allà del gegantí mur que separa els set regnes de les terres salvatjes.
I com una de les millors coses d'aquesta serie és comparar teories sobre com continuarà m'agradaria saber:
Jo l'he vist dos vegades completa ja que fins el Març del 2014 no sortirà la quarta temporada i en tinc mono! >____<
Sinopsis:
La història de Joc de Trons transcorre en un món fantàstic amb reminescències de l'Europa de l'Edat Mitja. En que la màgia i les criatures mítiques del pasat han quedat olvidades. En el continent de Ponent, on les estacions duren dècades y els hiverns són temps durs, arriba el final del llarg estiu. Pocs anys després de la revolta que va posar punt i final al reinat de la dinastia Targaryen, Roberto Baratheon, que va liderar als nobles rebels, ocupa ara el Tró de Ferro dels Set Regnes. Tot i així, les pugnes per el poder entre les principals cases nobles surten cada cop més a la llum. A més, inquietants succesos tenen lloc al nort, més allà del gegantí mur que separa els set regnes de les terres salvatjes.
I com una de les millors coses d'aquesta serie és comparar teories sobre com continuarà m'agradaria saber:
- Spoiler:
- qui creieu que aconseguirà el Tron de Ferro?
Re: Joc de Trons/Game of Thrones
Jo segueixo la serie, i estic considerant llegir-me els llibres en algun moment
- Spoiler:
- El tron crec que se'l quedarà la noia dels dracs, no me'n recordo de com es deia...
O si no, la meva segona opció és que se'l quedara el noi Stark, el Bran crec que es deia.
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6167
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Jo ja he considerat llegir els llibres molts cops però... fa massa pal. A més sabent ja el que passa per a mi perd molt molt molt... però segurament els acabaré llegint ja que m'han dit que s'estan separant del fil dels llibres i tinc curiositat. Tot serà posar-s'hi!
- Spoiler:
- Jo sóc una fanàtica de la Khaleesi (la noia dels drac) i estic bastant segura que aconseguirà el Tron, però amb aquest home (l'escritor) mai se sap...
El Bran és el nen Stark lisiat, dius aquest? Ets la primera persona que conec que creu en el Bran XD curiós.
- Spoiler:
- Si aquest. La primera? Segons el que jo he vist, te capacitat per prendre desicions i al contrari que els altres al estar incapacitat te un punt de vista diferent. Els altres l'únic que pensen és amb la guerra.
Però només és la meva opinió
Nina-chan- Ex-fansuber
Jo només em segueixo els llibres, i us els recomano més que la sèrie. A mi em molen molt més. I la sèrie, pel que he vist, no m'agrada el repartiment d'actors i tot això, ja que jo m'imagino d'una altra manera els personatges i tot el món de joc de trons. És el que te haver començat pels llibres.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Oh! Ja em semblava a mi que faltava un tema sobre Joc de Trons!
Jo segueixo tant els llibres com la sèrie. I per molt que la gent els compari i digui que els llibres són millors, jo creec que són dues obres diferents però amb la mateixa història. A mi em sembla una molt bona série, però també una bona saga literària.
Per començar la sèrie et presenta els personatges d'una altre manera. Al llibre saps com pensen, et fiques dins la seva ment i els entens. Llegint un capítol de la Cersei he arribat a empatitzar amb ella, cosa que veig bastant difícil que aconsegueixi la sèrie.
Lu bò que té la sèrie és que visualment és maca i t'atrapa des del primer fotograma fins l'últim, almenys a mi em passa moltes vegades. I tant els diàlegs com els espais estàn força treballats també i està tot molt detallat.
Jo segueixo tant els llibres com la sèrie. I per molt que la gent els compari i digui que els llibres són millors, jo creec que són dues obres diferents però amb la mateixa història. A mi em sembla una molt bona série, però també una bona saga literària.
Per començar la sèrie et presenta els personatges d'una altre manera. Al llibre saps com pensen, et fiques dins la seva ment i els entens. Llegint un capítol de la Cersei he arribat a empatitzar amb ella, cosa que veig bastant difícil que aconsegueixi la sèrie.
Lu bò que té la sèrie és que visualment és maca i t'atrapa des del primer fotograma fins l'últim, almenys a mi em passa moltes vegades. I tant els diàlegs com els espais estàn força treballats també i està tot molt detallat.
L'essència és la mateixa, per molt que l'adaptació es comenci a allunyar de la original. Però si t'agrada la sèrie, no dubtis en llegirte els llibres. No té perque agradar-te ni més ni menys. També et poden agradar les dues coses, però de manera diferent, com a miNina-chan escrigué:Jo segueixo la serie, i estic considerant llegir-me els llibres en algun moment
- Spoiler:
- No m'havia plantejat mai en Bran al tro, però no hi estaría malament pot ser...
I la Daenerys com a mínim hauría d'arribar a Westeros, sinó ja em diràs el sentit de crear la seva trama, creec jo. Però com heu dit, amb aquest tal senyor Martin mai es sap el que pot passar.
Gokiba- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4392
Reputació : 11
Ubicació : Barcelona
Doncs sí, ja que molt els recomaneu me'ls estic descarregant i els llegiré (ho intentaré fer-ho si els professors m'ho permeten XD)
- Spoiler:
- Ningú a pensat que el Bran podria ser un bon rei? Serà que sóc una mica rara
Ja ho he dit abans però a mi em sembla que de tots els que volen el tron, el Bran (que crec que no el vol) és el que em sembla el més indicat.
Nina-chan- Ex-fansuber
Finalment trobo algú que accepta tant la serie com els llibres, el tòpic de el llibre sempre és millor ha fet molt mal i per culpa seva moltes sèries/pelis han tingut menos "èxit" del que es mereixien. M'has tornat la fe en la gent XD
- Spoiler:
- Jo el Bran no l'havia posat mai al Tron primer perquè tampoc hi aspira, i segon perquè cada cop se n'allunya més. Anant més enllà del mur no se io si és bona idea per la seva pseudo-aspiració al Tron ja que la noche es oscura y alberga horrores. Tot i que encara falten dos llibres i quatre temporades, suposo que en aquest temps el Bran creixerà (si el deixa viure) i les seves aspiracions poden canviar molt.
No considero una idea sàvia anar més enllà del mur, sobretot amb les advertències de la Osha. Però si en torna viu crec que guanyarà molta experiència i saviesa i pot arribar a ser un bon rei. Lo important és sobreviure a la mano implacamble d'en Martin!
Molt bé! Ja ens comentaràs que et semblen, no? Ja veuràs com valen la pena.Nina-chan escrigué:me'ls estic descarregant i els llegiré
També s'ha de dir que molts de llibres han tingut èxit gràcies a les seves adaptacions. Però sempre està el típic graciós que veu l'adaptació i després es llegeix el llibre només per dir que és millor que la peli. En fi, me n'anelgreo de tenir l'honor de ser qui tornat la fe en la gent xDNafi escrigué:Finalment trobo algú que accepta tant la serie com els llibres, el tòpic de el llibre sempre és millor ha fet molt mal i per culpa seva moltes sèries/pelis han tingut menos "èxit" del que es mereixien. M'has tornat la fe en la gent
- Spoiler tercera temporada:
- També hi ha que pensar que després del que han passat els Stark per relacionar-se amb el tro (la pèrdua de l'Eddard, el confinament de la Sansa, i posteriorment la boda roja), pot ser tenguin una altre visió de les coses. No sabem que li espera al Bran més enllà del Mur o si l'Arya al final utilitzarà la moneda per anar a Braavos. Però sigui el que sigui el que facin, han de ser coses realment importants per el curs de la història i que acabin tinguent repercusió directe amb el que està passant a la fortelesa roja. Pot ser són l'embrió d'un futur canvi de règim polític, qui sap.
Jo creec que valoraràn més les coses com la família per sobre del poder i coses així. Coses que persones com Tywin Lannister no podría compendre (eh, que no dic que no estimi a la seva família. Però si que es cert que utilitza els fills com li convenen: per exemple posa l'aliança que li comporta el casament de la Cersei amb el Loras, per sobre de la felicitat de la seva filla).
Gokiba- Ex-fansuber
Ja els tinc descarregats, ara és qüestió de trobar el temps, que m'haig de llegir cinc llibres per l'institutGokiba escrigué:Molt bé! Ja ens comentaràs que et semblen, no? Ja veuràs com valen la pena.
Ja diré que em semblen
Nina-chan- Ex-fansuber
Jo també me'ls he començat a llegir gràcies a la web que va posar la Nina-chan de llibres gratis, ja que m'és impossible pagar tant per poder-los comprar...
- Spoiler:
- En lo que a canvis es refereix tinc més esperances en l'Arya que en el Bran, va quedar bastant clar (almenys per a mi) que pretenia anar a Braavos amb el mercenari perquè sigui seva deixeple. En canvi en Bran per ara lo únic que fa és allunyar-se més de tot el maremàgnum polític i tant físicament com metafòricament de la fortalesa roja. Com ja va dir la boja que vesteix de vermell l'Arya tancarà molts ulls o sigui que repartirà canela fina i segurament serà a la fortalesa roja.
- Spoiler:
- No, allunyar-se de la política no és l'única que fa. Ara sabem que és un "cambia pieles", i més enllà del mur suposo que anirà descobrint la manera de treure'n el màxim profit d'aquesta habilitat. No coneixem els límits d'aquest poder, però si va ser capaç de ficar-se dins l'Hodor, també podría controlar altra gent. Vamos, que a la llarga pot arribar a fer molt de mal el Bran.
I l'Arya per decomptat que repartirà: Valar Morgulis.
Gokiba- Ex-fansuber
No sabía si calía un tema nou sobre això, però bé.
Per qui li interessi, aquest diumenge día 13, a les 16:00h es projectarà el capítol 29, (és a dir, el novè de la tercera temporada) a la sala Tramuntana del festival de cinema fantàstic de Sitges. Per allà hi haurà el Charles Dance (actor que interpreta a Twyn Lannister), suposo que estarà responent preguntes i tal. Recordo que en aquest capítol hi ha escenes força impactants, que valdràn la pena veure en pantalla gran. Jo creec que la ocasió ho mereix. I a més a més, per el que tenc entés, és gratuit.
Per qui li interessi, aquest diumenge día 13, a les 16:00h es projectarà el capítol 29, (és a dir, el novè de la tercera temporada) a la sala Tramuntana del festival de cinema fantàstic de Sitges. Per allà hi haurà el Charles Dance (actor que interpreta a Twyn Lannister), suposo que estarà responent preguntes i tal. Recordo que en aquest capítol hi ha escenes força impactants, que valdràn la pena veure en pantalla gran. Jo creec que la ocasió ho mereix. I a més a més, per el que tenc entés, és gratuit.
Editat per darrera vegada per Gokiba el Dv 11 Oct 2013, 14:42, editat 1 cop en total
Gokiba- Ex-fansuber
Vols dir el dissabte 12 o el diumenge 13? Sí que pot ser interessant, sí...Gokiba escrigué:[...]aquest diumenge día 12 [...]
Ostres, no, no. És diumenge 13! Ara ho canvío. Quin error...Gray Slimner escrigué:Vols dir el dissabte 12 o el diumenge 13? Sí que pot ser interessant, sí...Gokiba escrigué:[...]aquest diumenge día 12 [...]
Gokiba- Ex-fansuber
No passa pas res, però ho deia més que res per si algú hi té interès. A mi em faria gràcia, però no crec que tingui temps :-/
Uf, a mi m'agradaria anar-hi però em serà impossible T.T
Nina-chan- Ex-fansuber
Se que fa temps d'aquest fil, però, ningú ha considerat en Petyr Baelish com a possibilitat?
Personalment crec que en Bran és un personatge important però no crec que ni tan sols entri en el "joc de trons" al igual que la seva germana Arya. La Dany per mi és la que te més possibilitats tot i que en Petyr Baelish em fa dubtar de quí serà.
Personalment crec que en Bran és un personatge important però no crec que ni tan sols entri en el "joc de trons" al igual que la seva germana Arya. La Dany per mi és la que te més possibilitats tot i que en Petyr Baelish em fa dubtar de quí serà.
condedooku- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 167
Puntuació : 4047
Reputació : 2
No hi havia pensat mai però pensant-ho bé aquest home té molta informació i influències...
Encara que las seva casa no té un llinatge gaire important. Però és possible que tingui molta influència en el joc de trons.
Encara que las seva casa no té un llinatge gaire important. Però és possible que tingui molta influència en el joc de trons.
Nina-chan- Ex-fansuber
Crec que no has llegit el tercer llibre, ja veuràs que la quarta temporada serà interessant en tema al joc de trons.
condedooku- Ex-fansuber
No, jo segueixo la serie. Tenia pensat llegir-me'ls però al final encara no ho he fet.condedooku escrigué:Crec que no has llegit el tercer llibre, ja veuràs que la quarta temporada serà interessant en tema al joc de trons.
Nina-chan- Ex-fansuber
La Dany la descarto ara per ara perquè la historia seria cíclica. Comencem amb els Targa i acabem amb els Targa.
Respecte el Petyr una mica és el concepte que és massa bó per ser realitat i per tant se'l castigara (merescudament) en el seu moment. Cometra un error de càlcul fatidic ^^
Proposo dos candidats extra en Tyrion i en Jon. El drac de tres caps. Són personatges encara misteriosos dels quals no en coneixem les respectives mares (txan txan xD)
Respecte en Bran i l'Arya estic d'acord, massa jovencells.
Respecte el Petyr una mica és el concepte que és massa bó per ser realitat i per tant se'l castigara (merescudament) en el seu moment. Cometra un error de càlcul fatidic ^^
Proposo dos candidats extra en Tyrion i en Jon. El drac de tres caps. Són personatges encara misteriosos dels quals no en coneixem les respectives mares (txan txan xD)
Respecte en Bran i l'Arya estic d'acord, massa jovencells.
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
Al-Vhandrel escrigué:Proposo dos candidats extra en Tyrion i en Jon. El drac de tres caps. Són personatges encara misteriosos dels quals no en coneixem les respectives mares (txan txan xD)
OMG! Saps que ara ves saber quant de temps m'hi estaré menjant el cap? xD
Gokiba- Ex-fansuber
Home, d'en Tyrion no es coneix perquè està morta, la va matar ell en neixer. Es deia Joanna Lannister, però no és pas cap secret que la va matar. Ara, la mare d'en Jon no es sap o no es sap segur depen de com segueixis la historia.Al-Vhandrel escrigué:
Jo en Jon ja el tinc descartat, perquè està a la guardia de la noche i
- spoiler final 3r llibre:
- Ara és el lord comandante
En Petyr, de moment li surten les coses bé, però el tiu s'ho curra
- spoiler final 3r llibre:
- Ara te un piló de títols
La Dany, aviam si heu vist la portada del 5é llibre veureu que te possibilitats.
També hi ha alguns altres aspirants
- spoiler 4t i 5é llibre:
- L'ojo cuervo, aquest kraken te alguna cosa, en Stannis te el favor de R'hllor
condedooku- Ex-fansuber
Jo tinc una teoria sobre en Jon:
- Spoilers 4t y 5e:
Jon Snow traicionat per els seus "companys", que el "maten". D'aquí surt l'opció que és com son germà, tot i ser ell bastard, cambiapells.
També está el fet de la posible sang Targaryen de John Snow, per part de mare, naturalment.
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6641
Reputació : 53
Pàgina 1 de 2 • 1, 2