Llibres en català
+4
shira-chan
surreak
Minamino Shuuichi
Nina-chan
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Llibres en català
No estic segura de que el fil hagi d'estar aquí però...
Doncs com diu el títol es tracta de llibres en català, ja fa un temps que conec una pàgina on et pots descarregar gratis llibres en exclusivament en català, i he pensat, doncs seria bona idea ensenyar-la no? Així que aquí la teniu:
http://www.epubcat.net
Doncs com diu el títol es tracta de llibres en català, ja fa un temps que conec una pàgina on et pots descarregar gratis llibres en exclusivament en català, i he pensat, doncs seria bona idea ensenyar-la no? Així que aquí la teniu:
http://www.epubcat.net
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6167
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Re: Llibres en català
Ei, quina pàgina més bona! Ara que tinc e-book i tal (tot i que segueixo preferint el llibre de tota la vida), serà un bon lloc on buscar llibres. Merci, maca
Gràcies Minamino
Buf, jo també prefereixo els llibres de paper, però arriba un moment que ja no hi caben més a casaMinamino Shuuichi escrigué:(tot i que segueixo preferint el llibre de tota la vida)
Nina-chan- Ex-fansuber
Te'l moc a Literatura, així qualsevol de fora el fansub també veu el post.
Doncs jo fa poc que m'estic plantejant de comprar-me un e-book, potser per reis, qui sap. De moment, em guardo la pàgina! Moltes gràcies!!
Doncs jo fa poc que m'estic plantejant de comprar-me un e-book, potser per reis, qui sap. De moment, em guardo la pàgina! Moltes gràcies!!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Gràcies shira, no sabia on posar-lo i l'he acabat posant aquíshira-chan escrigué:Te'l moc a Literatura, així qualsevol de fora el fansub també veu el post.
Nina-chan- Ex-fansuber
Els e-book de l'FNAC tenen molta tirada. No sé si són més o menys bons però en veig un munt pel metro. Potser li hauries de fer un cop d'ull.shira-chan escrigué:Te'l moc a Literatura, així qualsevol de fora el fansub també veu el post.
Wooooo! Mil gràcies Nina-chan! Tenim eBook a casa però no hem comprat cap llibre electrònic encara... per pagar prefereixo comprar-me'ls de paper. Però si és gratis, why not? =3
Edit: Per cert, n'has llegit algun d'aquesta web? Estan complets, no? I són traduccions oficials o fetes per "fans"? És que he vist coses molt rares ja i és per asegurar-me'n...
Edit: Per cert, n'has llegit algun d'aquesta web? Estan complets, no? I són traduccions oficials o fetes per "fans"? És que he vist coses molt rares ja i és per asegurar-me'n...
Editat per darrera vegada per Nafi el Dv 27 Set 2013, 22:00, editat 1 cop en total
I know that feeling... i menys per Internet xD. Algun dia haig d'anar a l'FNAC o a La Casa del Libro i comprar-lo allà mateix perquè me l'enviïn des d'Atenció al Client o on sigui que facin el tràmit.Nafi escrigué:Wooooo! Mil gràcies Nina-chan! Tenim eBook a casa però no hem comprat cap llibre electrònic encara... per pagar prefereixo comprar-me'ls de paper. Però si és gratis, why not? =3
Però de webs per a llibre electrònics n'hi ha a grapats.
Encara no n'he llegit cap, però són oficials, vaja que si el compares amb un llibre de paper veus que són iguals.Nafi escrigué:Wooooo! Mil gràcies Nina-chan! Tenim eBook a casa però no hem comprat cap llibre electrònic encara... per pagar prefereixo comprar-me'ls de paper. Però si és gratis, why not? =3
Una altre pàgina que em van recomanar és aquesta:
http://epubgratis.me/
És en castellà però està molt bé.
Nina-chan- Ex-fansuber
Moltes gràcies per aquesta aportació!!
No sóc gaire fan dels eBooks, sempre m'han agradat més de paper, però segurament algun dia de la meva vida caigui un "catxarro" d'aquests, ja que és molt útil: pesen poc, es llegeix bé (no és una tablet), i vaja, és MOLT portàtil, agradable de transportar.. No sé, mai em van cridar gaire l'atenció fins que una amiga em va ensenyar el seu en directe i uf, tenia molt bona pinta
No sóc gaire fan dels eBooks, sempre m'han agradat més de paper, però segurament algun dia de la meva vida caigui un "catxarro" d'aquests, ja que és molt útil: pesen poc, es llegeix bé (no és una tablet), i vaja, és MOLT portàtil, agradable de transportar.. No sé, mai em van cridar gaire l'atenció fins que una amiga em va ensenyar el seu en directe i uf, tenia molt bona pinta
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Vaja vaja... doncs està molt bé la web...*u* Moltes gràcies per compartir-la!! No tinc ebook, però a la tablet sí que hi puc ficar algun (tot i que sigui bastant incòmode de portar i llegir), però no sabia d'on treure'ls sense pagar (la veritat és que tampoc he buscat ), perquè és el que dieu, ja que pago prefereixo pagar per un que pugui tocar i olorar. :S Però vaja, si són gratuïts i estan bé, doncs benvinguts siguin. Així li podré donar alguna utilització a la tablet, que per ara només l'utilitzo per llegir manga... uu'' Gràcies de nou Nina!!
Aiyi- Nèstor
- Nombre de missatges : 29
Puntuació : 4140
Reputació : 0
És una mica off-topic, però si utilitzes la tablet per llegir manga, espero que estiguis utilitzant l'app "Mango" ò.óAiyi escrigué:Vaja vaja... doncs està molt bé la web...*u* Moltes gràcies per compartir-la!! No tinc ebook, però a la tablet sí que hi puc ficar algun (tot i que sigui bastant incòmode de portar i llegir), però no sabia d'on treure'ls sense pagar (la veritat és que tampoc he buscat ), perquè és el que dieu, ja que pago prefereixo pagar per un que pugui tocar i olorar. :S Però vaja, si són gratuïts i estan bé, doncs benvinguts siguin. Així li podré donar alguna utilització a la tablet, que per ara només l'utilitzo per llegir manga... uu'' Gràcies de nou Nina!!
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Sento seguir amb l'off-topic... ^^URini escrigué:És una mica off-topic, però si utilitzes la tablet per llegir manga, espero que estiguis utilitzant l'app "Mango" ò.ó
Doncs no... i em sembla que faig malament oi?... Utilitzo una que es diu Pocket manga, és una mica rollo quan has de buscar un manga en especial, però te'ls pots descarregar per quan no tinguis connexió. He buscat aquesta que dius, i no m'ha sortit res. (vaja, menys la botiga de roba )
Aiyi- Nèstor
- Nombre de missatges : 29
Puntuació : 4140
Reputació : 0
Jo també l'he buscat per curiositat i només m'ha sortit la botiga XD
Nina-chan- Ex-fansuber
Suposo que es deu referir a aquest per mòbils Android: http://mango.leetsoft.net/install-android.php
No deu estar al Play Store, vaja... No llegeixo manga, però si m'hi aficiono, potser me'l posi.
No deu estar al Play Store, vaja... No llegeixo manga, però si m'hi aficiono, potser me'l posi.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors