Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Coses imprescindibles en un viatge a Japó EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Coses imprescindibles en un viatge a Japó

3 participantes

Ir abajo

Coses imprescindibles en un viatge a Japó Empty Coses imprescindibles en un viatge a Japó

Missatge  kurama_1_5 Dj 07 Nov 2013, 20:50

Hola a tothom

Probablement molts em recorden i probablement alguns no sabran qui soc ja que porto gairabe mes i mig sense poguer apareixer per aqui, doncs bé, em reincorporo a la feina (de edició de manga XD) la setmana que bé, pero ara tinc per fi una mica de temps i volia aprofitar que obría un tema per saludar a tothom XD

Dit aixó...

En principi i si tot va com ha d'anar a començaments del mes de Març tinc planejat fer un viatge de 15 dies a Japó, vull veure tot el que pugui i aprofitar cada segon que estigui allà. Aniré a Kyoto, per el que he de buscar llocs i activitats que no estiguin gaire lluny de la zona doncs he de dormir en principi cada día al hostal XD
Estic una mica verd en el tema viatges, doncs mai he agafat l'avió tot sol, m'hauré d'informar una mica de tots els procediments previs al viatge i tenir una guia de viatge feta amb molta antelació XD

Així que si algú de vosaltres te cap tipus d'informació útil tant dels procediments previs com dels llocs que serien interessants de visitar m'ajudaria moltíssim.

kurama_1_5
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 78
Puntuació : 3975
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 13/08/2013
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Coses imprescindibles en un viatge a Japó Empty Re: Coses imprescindibles en un viatge a Japó

Missatge  Rini Dj 07 Nov 2013, 20:54

Medicaments. De debò. L'altre dia un amic ens va estar explicant el que li va costar trobar una fàrmacia per comprar alguna cosa perquè tenia mal de panxa (al Japó). Donat que ningú sabia anglès, es va estar TOTA una tarda buscant una fàrmacia, anant amunt i avall.

Ara per ara, és l'únic així que se't pugui oblidar que em vingui al cap.

Que vagi bé el viatge, i ja ens ensenyaràs fotos!
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6767
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Coses imprescindibles en un viatge a Japó Empty Re: Coses imprescindibles en un viatge a Japó

Missatge  Nina-chan Dj 07 Nov 2013, 21:11

Pots mirar-te aquesta pàgina que et recomana llocs per anar i la parada de tren on està
http://blogdetermico.blogspot.com.es/2010/03/que-visitar-en-kioto.html
Espero que t'ajudi Razz 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5958
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Coses imprescindibles en un viatge a Japó Empty Re: Coses imprescindibles en un viatge a Japó

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum