Curt de portal
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Curt de portal
No sabia si ficar-ho aquí o a pel•lícules, però m'he decidit posar-ho aquí, perquè crec que als més juganers us pot fer gràcia.
Jo no havia vist el vídeo fins fa uns minuts, però vaig jugar al Portal 2 (un gran joc), que tracta de puzles on portem un personatge que està a una mena de instal•lacions on es prova la capacitat dels humans. En concret, si no recordo malament, clonen humans per a veure fins on arriben els seus límits.
En el joc, igual que al vídeo fas servir un mecanisme que genera dos portals, un d'entrada i un de sortida, que et permet teletransportar-te ràpidament d'un punt A fins a un punt B, emulant la tecnologia de forats de cuc a petita escala.
Us deixo el vídeo a veure que us sembla tant a aquells que hagueu jugat al joc com als que no. Ja de pas, si us fa goig la idea del joc, que sapigueu que almenys avui teniu una oferta per Steam per al Portal 2. Us el recomano, i més al preu que està en rebaixes.
Jo no havia vist el vídeo fins fa uns minuts, però vaig jugar al Portal 2 (un gran joc), que tracta de puzles on portem un personatge que està a una mena de instal•lacions on es prova la capacitat dels humans. En concret, si no recordo malament, clonen humans per a veure fins on arriben els seus límits.
En el joc, igual que al vídeo fas servir un mecanisme que genera dos portals, un d'entrada i un de sortida, que et permet teletransportar-te ràpidament d'un punt A fins a un punt B, emulant la tecnologia de forats de cuc a petita escala.
Us deixo el vídeo a veure que us sembla tant a aquells que hagueu jugat al joc com als que no. Ja de pas, si us fa goig la idea del joc, que sapigueu que almenys avui teniu una oferta per Steam per al Portal 2. Us el recomano, i més al preu que està en rebaixes.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Re: Curt de portal
Conec el joc i coincideixo que es molt gran, al menys el Portal 1. El Portal 2 ja no ho sé, te pinta de mola bastant més que el primer però per desgracia al meu PC no tira xD El 1 ja li costava lo seu, el 2 ni instal·lar-se... Es la putada del meu ordinador, m'he perdut grans jocs però total, tampoc hagués tingut massa temps per jugar-los...
Pd: a veure si em cambio el pc que ja tocaria...
pd2: el video es genial, per cert xd
Pd: a veure si em cambio el pc que ja tocaria...
pd2: el video es genial, per cert xd
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Re: Curt de portal
Clar... Tants mangues havien de passar factura jajajaja
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32