Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quin gènere d'anime/manga prefereixes? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

+8
Al-Vhandrel
lostbrain
Caterorist
Intervención
Gray Slimner
Akuma
shira-chan
Nina-chan
12 participantes

Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Shonen
 
Shojo
 
Seinen
 
Josei
 
Spokon (d'esports)
 
Harem
 
Altres
 
 
 
Veure resultats

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Nina-chan Dj 10 Jul 2014, 21:16

Doncs això, he posat els gèneres més coneguts (segons el meu parer) però si trieu ''Altres '' especifiqueu el gènere  Wink 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5958
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  shira-chan Dj 10 Jul 2014, 21:18

Te la poso al portal! Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Akuma Dj 10 Jul 2014, 23:17

Personalment sóc més de seinen, tenen una història més rica, i com a general uns dibuixos més ben fets. També m'agrada lo explicits que poden ser al anar dirigits a persones de més edat, però un bon shonen sempre motiva, especialment els d'esports, sempre m'agafen ganes d'anar a fer algo amb la bici jajaja
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Nina-chan Dj 10 Jul 2014, 23:28

El meu preferit és el josei, tipus Watashitachi, perquè la història també és més profunda i no surt un amor tan edulcorat com als shojo.
Els altres també m'agraden però, com tu dius un bon shonen motiva, sobretot els d'esports XD
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5958
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Gray Slimner Dv 11 Jul 2014, 02:05

Només se'n pot votar un? Llàstima... :-/ Bé, en aquest cas em decanto pel seinen Razz
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Akuma Dv 11 Jul 2014, 07:22

Gray Slimner escrigué:Només se'n pot votar un? Llàstima... :-/ Bé, en aquest cas em decanto pel seinen Razz

Així m'agrada Gray jajaja
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Intervención Dv 11 Jul 2014, 13:14

Seinen Very Happy

es del que més m'agrada ^^
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6432
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Caterorist Dv 11 Jul 2014, 13:18

Jo basicament hem decanto cap als animes tipus trhiller, psicologics, gore i si filantprim els de mechas Razz Razz  com poden ser death note, another corpse party elfen lied o code geass. Tot i que miro una mca de tot Embarassed 
Caterorist
Caterorist
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 16
Puntuació : 3632
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 07/07/2014
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  lostbrain Dv 11 Jul 2014, 14:14

Mmmm massa difícil. A mi m'agrada tot, no puc escollir només un.
Per cert, no hi ha l'ecchi!? Shocked com no l'heu posat! xD

Bé, m'ho pensaré abans de votar però suposo que em decanto cap a Altres, i així englobo tots els géneres i temàtiques. A més d'afegir-hi el yuri, el lolicon, l'eroguro, el hentai... Menys el yaoi xD, tot el que vulgueu.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Invitat Dv 11 Jul 2014, 15:30

Ara sí que m'heu mort...  Fet pols  A mi m'agrada una mica de tot... Però potser em decanto més pel shonen, perquè és el que més llegeixo o miro... (A destacar OP i FT ^^)

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Al-Vhandrel Dv 11 Jul 2014, 16:47

Fàcil decidir-me només conec shonen xd És broma però és el estil de manga que més m'atrau de moment. Encara que costa trobar un shonen que tracti de forma sincera la personalitat dels personatges. No valen ho faig perquè sí, cal una mica més d'elaboració. 

Un dels exemples que m'agrada posar és Naruto. Quan és petit tot és molt guai, els combats tenen estrategia, les tècniques de lluita són elaborades, els dialegs emotius... tot ben maco, ara bé quan es fa gran el mon es redueix a el Naruto i el Sasuke, els combats els guanya el qui faci el jutsu més fancy i amb els dialegs un personatge dolent pot ser reconvençut per tornar al costat de la llum amb quatre frases. 

Ara bé, si alga té alguna recomanació d'un manga d'un altre estil, serà benrebuda.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7507
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Shruikan Dg 13 Jul 2014, 13:02

Mmm... jo en el meu cas diré Shonen, tot i que no faig un lleig a altres gèneres com el Seinen o el Josei, fins i to el Shojo algunes vegades. Ecchi... ha ha ha, no.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7201
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Minamino Shuuichi Dv 18 Jul 2014, 19:30

A mi, mentre m'agradi l'anime, tant m'és.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6495
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Reng Dt 09 Set 2014, 01:41

És una mica difícil. No es que prefereixi un gènere sobre un altre. A mi per exemple m'agraden les sèries harem o d'esports (si són arts marcials millor), però un bon romanç els pot posar a la banqueta.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5203
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Eudald Dl 29 Set 2014, 23:29

Let's see what we have here:

Shonen: el que llegeixo més, per alguna cosa serà xD
Shojo: ben pocs en llegeixo, crec que només he llegit Kaichou Maid Sama o quelcom semblant i ni l'he acabat xD
Seinen: Hombre!  (pronunciat a la catalana, amb la neutra al final) Un bon gènere, no escatimen gens en detalls, ja sigui de sang o de sexe. I les històries també estan molt bé, per descomptat. Vagabond, sense anar més lluny.
Josei: Ni flowers de quin gènere és, si us plau que algú m'il·lumini amb la seva divina saviesa xD
Spoko (d'esports): mai vist. Bé, no, més aviat no m'interessa.
Harem: Hmmmmm, crec que els pur harem no m'agradarien, m'agraden amb acció també, vamos un shonen-harem, cosa molt normal (Negima!)
Altres: Huuuuuuuuummmmmmm. (Hentai?) Vale, no, amb els de dalt ja en tinc prou, encara que també estarien bé els de thriller, psicològics, com bé ha dit algú per aquí.

Òndima m'he enrotllat força xD Millor, així escullo més detingudament. Si m'he de quedar amb un... Shounen, encara que el Seinen també m'agrada molt Sad
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3878
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Intervención Dl 29 Set 2014, 23:50

Josei crec que és com Shojo però per a Adults.
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6432
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  lostbrain Dt 30 Set 2014, 00:29

Sí, com diu l'inter seria l'equivalent al seinen, dirigit a un públic adult masculí, doncs el josei, va més per un públic adult femení.

Si el shojo et sembla massa pastelós i tot molt bonic, que sembla que viuen en un món de llums i colors i tal...(?) xD Sempre es pot provar el josei, amb històries més adultes i, depèn de com, més interessants.
En manga en tens un munt, i els més destacats han acabat tenint anime. Personalment em sembla un gènere fascinant amb històries d'un romanç i un drama que no tenen res a veure amb els dels shojos. Tots els joseis que m'he llegit o he vist m'han encantat. Cal tenir en compte que dins del propi gènere del josei pots trobar coses molt diferents...
A destacar: Usagi Drop(feta al fansub), Natsuyuki Rendezvous, Chihayafuru, Hachimitsu to Clover, Nodame Cantabile, Paradise Kiss i Nana o Sakamichi no Apollon. Totes elles amb adaptació a l'anime. Es podria dir que son els joseis més coneguts.
Algunes que no han aconseguit adaptació animada, de moment, però valen molt la pena, al meu gust: Watashitachi no Shiawase na Jikan (acabada recentment al fansub) o 14-sai no Koi que estic seguint actualment i m'enamora capítol rere capítol. xD
Ja com a curiositat també tens josei fins i tot al terror del gran Junji Ito, amb el manga Tomie. Que tant de bo la poguessin recuperar les editorials. O també una adaptació en forma de OVAs de Tokyo Marble Chocolate que es va doblar en català i tot. Molt xula.

I m'aturo aquí que m'he embalat tot sol de mala manera i ja no se a que venia tot aquest parrafot xDDD En fi, ho deixo per si algú li interessa introduir-se al món del josei.

PD: No era la shira que volia fer un josei al fansub¿?¿ D'opcions crec que n'hi ha prou ara... (?)


Editat per darrera vegada per lostbrain el Dt 30 Set 2014, 00:37, editat 2 cops en total
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Intervención Dt 30 Set 2014, 00:30

Usagi Drop és... simplement... maravillosa, molt bonica.
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6432
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  shira-chan Dc 01 Oct 2014, 13:51

Ostres, i tant, Lost! Que sàpigues que faig molt de cas a totes les teves recomanacions. Buscaré algun dels Josei que dius, aviam què tal!

Un dels meus mangues preferits és Nodame Cantabile Razz

Per cert, podries fer un fil on anar recomanant coses que sigui individual teu Razz quasi com el de les adquisicions però amb recomanacions Razz Jo et faria cas sempre que trobés algun moment per llegir manga ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Eudald Dc 01 Oct 2014, 19:46

shira-chan escrigué:Per cert, podries fer un fil on anar recomanant coses que sigui individual teu Razz quasi com el de les adquisicions però amb recomanacions Razz Jo et faria cas sempre que trobés algun moment per llegir manga ^.^
Passat per animelliure, per on ja hi ets, a veure el post de Compras, manga, merchandasing, allà hi trobaràs tot el que recomanaria xDD
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3878
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Intervención Dc 01 Oct 2014, 19:48

Està caigut Animelliure ^^U
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6432
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  lostbrain Dc 01 Oct 2014, 20:43

shira-chan escrigué:Per cert, podries fer un fil on anar recomanant coses que sigui individual teu Razz quasi com el de les adquisicions però amb recomanacions Razz Jo et faria cas sempre que trobés algun moment per llegir manga ^.^
Algun cop he pensat fer alguna cosa semblant... No ho se, potser si que estaria bé.

eudald9 escrigué:Passat per animelliure, per on ja hi ets, a veure el post de Compras, manga, merchandasing, allà hi trobaràs tot el que recomanaria xDD
No li cal, aquí al fòrum també hi ha un tema d'adquisicions, però sóc l'únic que participa xD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Intervención Dc 01 Oct 2014, 20:44

lostbrain escrigué:
eudald9 escrigué:Passat per animelliure, per on ja hi ets, a veure el post de Compras, manga, merchandasing, allà hi trobaràs tot el que recomanaria xDD
No li cal, aquí al fòrum també hi ha un tema d'adquisicions, però sóc l'únic que participa xD

Es que els altres som pobres T_T
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6432
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Eudald Dc 01 Oct 2014, 22:16

intervención escrigué:Està caigut Animelliure ^^U

Òndima, cert. Ja fa 5 dies que està així :/
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3878
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin gènere d'anime/manga prefereixes? Empty Re: Quin gènere d'anime/manga prefereixes?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum